šećer, jaja, brašno, turpija

26.02.2005., subota

Prekjučer su se vratili dovoljno kasno da spremim dnevnik na novo mjesto. Ostavio sam jednu dlačicu između prve i druge stranice, da bih znao je li netko nešto dirao dok me nije bilo. Tek sada imam priliku pisati, jer je Lepi na sastanku sa svojim sdvokatom. Obitelj mu je platila, odriješila je kesu, da ga brani lisičja gubica osobno. Ja bih mu osobno preporučio ono govedo, oslobađatelja krvavorukih, slabije poznatog ali vrlo efikasnog. Jednako skupog, uzgred budi rečeno. Uzet će mu obitelji sve što imaju, oni cijenu određuju prema imovnom stanju, a jadnici, da bi dobili na vjerodostojnosti i kako - tako očuvali svoj osobni dignitet, počnu se razmetati kućama, njivama i blagom. A gospon doktor advokat znaju na pamet sve likvidacijske cijene, od i-em-tejca do suprasne krmače. U glavi, u sekundama, sačinjavaju prokazne popise imovine, nešto što bi kao bilježnici činili danima, teret prenijeli na dužnika i unosili potpuno netržišne i nerealne cijene.
Ja se raspisao, a minute lete.
Dobio prekjučer Čiču, primio me i Đerđ. Ima nade da se oslobodim ove dvojice. Petra je pozvao k sebi u kancelariju. Vratio se vidno drugačijeg ponašanja. Nije rekao što je bila tema posjete.
Debeli se malo privikao na ovu dvojicu, ja ne. Još mi je gore. Svađaju se međusobno, stalno. Petar pokazuje česte znakove normalnosti. Slušam što više mogu o njegovom slučaju, toplo se nadam da ću napisati nešto. Prekidam, doći će svakog časa.
- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog