šećer, jaja, brašno, turpija

14.02.2005., ponedjeljak

Pokušavam se postaviti u milje današnjeg praznika. Valentinovo je bila prva prilika da nekome izrazim osjećaje, a pomogla je njegova formalnost koju sam iskoristio kao tračnice za moje postupke. Svi su to radili, radio sam i ja. Probio sam led zahvaljujući tumačenju tog svetkovanja i uputama za iskorištavanje prilike. Ljepota toga je bilo to što me uputila upravo ona koja je bila primateljica moje prve i jedine "Be My Valentine!" kartice. Naravno, od dotične sličnu nisam primio. Nikada zapravo nisam ni jednu primio. Trebao bih razmisliti o tome.

Ne vidim jasno kako ono dvoje mojih svježe zaručenih provode ovaj dan. Ponašanje po obrascima je mom dragom frendu bilo temeljno neprihvatljivo. Nije reagirao na primjedbu da je od odbijanja ponašanja po obrascu napravio čvrsti obrazac. Bila je to promašena kritika, jer ne mogu reći da je bio pozer. Rijetki su takvi.
Najviše ih mogu zamisliti kako čitaju nešto ili se bave djetetom uz poneki izraz zgražanja nad srcima koja se pojavljuju na sve strane. Morat ću se dopisivati s njima. Poslat ću im nešto, barem nešto malo.

Pišem sve manje pisama, sve se rijeđe javljam bilo kome, a dnevnik je sve šturiji. Treba se trgnuti.
- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog