šećer, jaja, brašno, turpija

04.01.2005., utorak

...

Dobio jučer popodne podulje pismo od S.S. Pametna mala, nije skoro ni spomenula «moj slučaj», kao ni sve one druge silne «Pa gdje si, pa kako si?» jastučiće od pamuka za popunjavanje praznina, odgovor na Watersovo pitanje «čime ćemo ispuniti praznine (u zidu, op.a.) gdje smo i razgovarali». Piše o svojim problemima, naširoko i neiskreno, trudeći se biti iskrena i prema sebi i prema meni. Ne poznam ju dovoljno da bih to tvrdio, ali mislim da svoje probleme shvaća previše površno za svoj kapacitet. Žensko je, pa možda i radi toga samo registrira stanje umjesto da pogleda odakle se tu došlo i kako će se ta putanja, prolazeći kroz točku «danas» kretati u buduće, pa ju možda pokušati presresti, promijeniti tok budućnosti.
Promijeniti tok budućnosti.
Eto zadaće za mene.
Jedna romantizirana paradigma stvarnosti govori da nam prava knjiga dolazi u ruke u pravi tren, nakon što se jednom ozbiljno zaputimo na Put spoznaje. Nisam pristalica te teorije, ali jučer sam joj dao jedan plus, jer sada gledam S.S.-in odmak od realnosti izazvan njenim netočnim premisama, pa zaključujem da ih moram imati i ja sam. Lažem, znam ja da nisam svjestan svoje vlastite realnosti, osjećam i zašto je to tako, ali kada me ovako netko probudi, onda to prelazi u znanje tablice množenja, nešto što se može lako upotrebljavati, što je ugrađeno u mozak i postalo je njegov sastavni dio.


- 07:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog