Lazanje Plemeniti Drugi

utorak, 22.05.2007.

Kriteriji

Dakle rezimirajući neka iskustva, zaključujemo da lazanje the svemogućni formira ovakve kriterije:

Slijedeća buduća djevojka/žena whatever mora

1.) imati završen fakultete ili biti u procesu polaganja dotičnoga uz ambiciju završavanja te pokazivati jasne naznake inteligencije
2.) imati smisao za humor i receptivno reagirati na moj smisao za humor
3.) biti jednostavna i pristupačna, te pričljiva u skladu sa točkama 1 i 2
4.) uživati u seksu bez nekih primitivnih predrasuda, sramežljivosti ili inih primitivnih pobuda ili granica
5.) imati razumijevanja, truditi se i dobrovoljno htjeti se zrtvovati za "nas" i to u mjeri bar 60% koliko sam ja to spreman učiniti
6.) imati libido približan mojemu
7.) biti katolkinja i vjerna, te ne voliti konobare slično kao i ja
8.) imati radno iskustvo na jadnim "studentskim" šljakerskim poslovima i iz tih iskustava naučiti nešto o životu, zarađivanju i cijenjenju vrijednosti
9.) me podržavati kad sam na dijeti, a ne mi gurati lazanje u tanjur govoreći "pa šta će ti biti od jednog obroka"
10.) fizički mi mora biti slatka...ne zgodna wow plava zgodna noge do poda i to...nego slatka...vidi malu slatka je KO-PILE

Zahtijevan?

DODATAK 1: 11.) izazite majčinske instinkte i simpatije prema djeci, odgoju si sličnim radostima

- 08:46 - Jesu ti dobre lazanje? (9) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije