Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 31.03.2007.

Dildo

Naslov je bezveze tu stavljen samo da ne bude prazan.

Nešto sam razmišljao....sva ova moja ozbiljnost, manajk ideja za smiješne upadice, dobro raspoloženje i u najgorim trenutcima....nije li to možda znak odrastanja. Ono boy meets world stuff.

Čitao sam malo svoj stari blog koji sam pisao pred 3 godine i na pol postova sam umirao od smijeha misleći "Svaka čast onome tko je to smislio" i onda skuzim da sam to ja smislio, forumlirao i napisao. To više nisam ja.

No dosadno mi je tako mi je dosadno i onako tmurno. Imam cijele dane sta raditi ali uzbudjenje nula. Sto je najbolje ni mob ne koristim, ne zovem, ne tipkam ne nis. ono čak se i veselim kad dodje neka poruka. To nije dobro. U takvim trenutcima žene koriste dildo. Nemam ga...no ako mi ga netko kupuje svidja mi se onaj "Anal tease"...boja nebitna.

Subota navečer, 20 do 12 a ja sam se već vratio iz vana. To sve govori kak je bezveze. Doduše sutra ujutro rano putujem u jedno mjesto odmah pokraj Ljubljane tako da u vam moći prenesti dojmove kako je u europi trava zelenija, ljudi zgodniji i ne postoje nedaće nikakve.

BTW Danas sam se vozio na motoru nakon dugo vremena...joooooooj kako ide

- 23:35 - Jesu ti dobre lazanje? (10) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije