Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 21.03.2007.

Mentalitet istočno od granice

Neka nenormalnija tema...gledao sam na jutubu filmić o gay paradi u beogradu. Ostao sam paf. Naime, gomila navijača se skupila počela ih tuči, ukljućujući i lezbe i POLICIJU. Građanski rat, divljaštvo na ulicama. Fuckin zoološki vrt. Imotska krajna je europa prema ovome. Tko god može odvojiti 10 minuta, a svatko može OBAVEZNO POGLEDATI




Evo seven o clock navečer...još sjedim u firmi...skočio sam doma pod tuš i nešto pojest i nazad u brlog. Brljam tu nešto po papirima.

Zapravo čekam da bivša završi s poslom da je odbacim doma pod tuš i onda se idemo ljubiti, grliti, lizati, seksati, grebati, navlačiti, gristi i tome slično. Baš sam je se poželio i nagovorila me danas, a ja se dam na svašta nagovoriti u kritičnim trenutcima.

edit: evo 7:04 ja sam nazad u uredu...boli me glava...malo se odužilo ono sinoć pa se nsiam baš nasppavao, ali iskreno i nije baš bilo nešto...hm... Danas opet popodne sam na faxu, a i nešto radnog vremena....već vidim kako ce se to lijepo odraziti na mojoj plaći. Mooožda ako ništa ne jedem slijedećih mjesec dana, možda saldo bude na 0. A pošto slijedeći mjesec je rega za motor...hm...nebu dobro

- 19:00 - Jesu ti dobre lazanje? (6) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije