Lazanje Plemeniti Drugi

ponedjeljak, 31.07.2006.

Tko sam ja 2

Dobrega jutra. Malo me boli leđa pak smo si jučer spili mal prek kod dućana. Nisam puno jer me stara majka nori čim dojdem mal po gazom, a meni tad baš najboljše nju videti.

Zovem se Jožek od starog Grabancijaša sin z Mrduše donje. Od blaga imam 3 junice, 12 pajcekov i guske stare majke. Male zjutri prejdem do dućana gde si spijem sa štefom, sinom od stroga Mužeka z Gornje Kladuše a morti dojde i onaj papak Mirkec od Prepuša iz tu sela pokraj ako ga pusti onaj udav što je oženil. Baš sam se zapil na toj svadbi kakti graba. I Mirkec se isto zapil od sreće, ali da je znal kaj ga čeka morti bi se zapil od tuge. hahahaha Mislim da smo se tu svadbu kaj je bila tu u selu u vatrogasnemu domu si zapili.

Na imanju ja sem glavni otkada oca više nema, ali stara mati spava na novcima, drži ih do sudjega dana. Dok je bila na ispaši sa blagom našel sam joj iljadu eura u jastuku pa sem si kupil Opel Kadetta dizela. E to je pravi auto. Dizel. Malo troši a i morem naljevati ložu z traktora Imt 559 deluxe kaj ga stara vozi. Ftega kadeta bum si kupi prave sporcke felge tu od majstora z gornjih vidakov...rekel mi je gume i felge da bu mi dal za 350 kuna pa sem ga sjebal....zel sam mu ih a novlčeke bum dal samo 300.

Ženil se nisam nikada. mogel sam višeputa, su me htele, ali ja sam htel samo seksati. E kad se setim koliko zene su me volele kakti da sam onaj Daniel Bekem. Tu kad se skupio navecer pri birtiji Pink Panter pa krenemo tancati...e to su bili dani.

Dobar mi je ovaj blog, evo brzo tipkam...već sam si zapisal ovega puno za 3 sata. Negdar bi mi trbealo i duplo više, sad sam pravi maher za ove vragove kompjutere ko mali Pikec iz sela gore.

- 08:02 - Jesu ti dobre lazanje? (17) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije