Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 22.07.2006.

Jedan brzinski

Mnogo toga novoga i neočekivanoga. Kupio sam vibrator, . (klik na sliku da vidis fullsize)
Uglavnom, njen novi najbolji prijatelj se zove Mirko, ima dvije brzine, dugačak je 18,75cm, roze je boje, od silikona te je oblikovan "kao pravi", te će se ona cesto druziti s njim.

Petnaest minuta kasnije cekam frenda kod ekonomije, zove on "E lik me pogodio 100m prije, daj dodji"...naravno....sudar. Sranje, dolazim do doma oko 11 navecer, ali vrag mi neda mira idem se vozat, kad "Lazanjeeeeeeeeeeeeeee" zove prijateljica. I druzili se do 1 ujutro, legao u krevet, u 6 budjenje, citav dan danas sam radio na nekom natjecanju po najvecem jebenom suncu.

Naravno, ujutro palim mob, palim drugi mob, upisem 3 puta krivi pin jer neznam di mi je glava di rep i zblokira mi se sim, treba mi puk, a vec otvorio garazu. headbangheadbang Kraj dana, a bicepsi su mi izgorili ko da sam češki turist koji je s paštetamau torbi i čarapama i samdalama zaspao na suncu. burninmadburninmad

Uglavnom sad sam došao doma, pod tuš jerbo sam zmazan ko cigo koji prosi na semaforu i bježim na proslavu rodjendana...kazud a ce bit u roku il akademiji kasnije...stignem

np: Iio - 07 - Tantric

- 21:49 - Jesu ti dobre lazanje? (5) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije