Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 19.07.2006.

Biseri uprave

LNN - Lep Nežan Neizbežan - ja
UP - Uprava aka jedina osoba iznad mene

LNN: Bah bah arh šmrc frc...boolestan sam
UP: I kaj sad?
LNN: Pa nis, nije dovoljno sto nejdem na bolovanje a neznam za sebe nego svaki dna i radim extra free time
UP: Ma ajde dok dovedeš do kraja ovaj projekt onda češ na bolovanje
LNN: Do onda cu ozdravit, pa to vise nije bolovanje. Pa da, to mi je tak logično da piješ vodu kad si gladan
UP: Pa da hahaahha
LNN: Čekaj idem po šiljak za led da ti ga zabodem u srce

I tako...3 dana posao - krevet - čaj led limun

Sad mi je bolje, evo 4 sata, radim do 3 pa bi bas mogao i doma krenut...i mater bas danas kad mi je bolje nisma isao motorom neg pjeske...

skidam hacienda 2006 i bas je stalo na 53% i nece dalje...jao kako mi nejde nis od ruke danas

- 16:02 - Jesu ti dobre lazanje? (5) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije