Lazanje Plemeniti Drugi

petak, 26.05.2006.

Stej evej Murphy

Dragi moj prijatelju Murphy. Znam da me voliš često, onako kradomice pusitit da osjetim tvoju auru na stražnjem dijelu moga apoljonskog bića. Potom gledaš tvrde guzove kako se napinju, birajući idealan trenutak akda mi kradomice može otkopčati remen, spustiti hlaće i penetrirati u moju unutrašnjost grubo. Nekad i bez vazeljina.

Stoga, prijatelju dragi, znam da smo si dobri i da se prečesto družimo, ALI ja bi danas složio mašinu na motoru i malo ga upalio i igrao se, pa ako ti nije problem da me malo zaobiđeš nekih tjedan dana. Bio bih ti jako zahvalan. Znam da uzivas u nasim intimnim druzenjima stoga mislim da češ prihvatiti moju molbu u duhu našeg dosadašnjeg dobrog odnosa.

Hvala.

LP

- 09:52 - Jesu ti dobre lazanje? (4) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije