Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 10.05.2006.

Evo šta ti je ljubav

Dakle sigurno mislite da vas je vaša djevojka/žena/ljubavnica/muž/dečko voli. Zar ne? E pa sad kad ste se nagledali mojih mišića i uživali u njima, pogledajte na ovom jednostavnom primjeru što znači nekoga voljeti i u kakvim trenutcima misliti na tu voljenu osobu.

WARNING: Sadržaj nije prikladan za mladje od 18 godina, razgovor je taj koji je bitan, kita je mala i mekana i jezik je s naših okolnih prostora. Ja sam prenosim nisam snimao i nabavio

KLIK za rapidshare download

bangheadbangrolleyesroflrofl

Malo jos humra...30 ogdina evolucije plesa sve otplesano u par minuta MUST SEE tu je link klikni

btw: razletio mi se motor...puko ki kokica...to mi je druga mašina ovo proljece...uf...trazim sponzora, dajem guze, stigla plata ali ja bi jos

- 10:17 - Jesu ti dobre lazanje? (11) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije