Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 07.05.2006.

Two Due Dva Zwei

Život si usmjeravam da uskoro imam dvije nematerijalne stvari za koje sam odlučio da su potrebne za moj daljnji razvoj. Čudo mi je da ne osjecam potrebu za ničim materijalnim...valjda zato kaj sam se najeo o prasac onjk onjk.

Slušam H:Music One II36 Stardust - Music sounds better with you.mp3

Obe stvari su bitne...jedna je jako jako bitna....druga je vec spomenuta u postu s medekima, veze se uz pjesmu koja svira i manje je bitna, ali je zelja skoro pa jednaka. Pošto nikad ništa nisam dobio u zivotu krecem opet uloziti nesto truda u ostvarenje toga dvoje. Javim kako prodje...

A do tad ce ovdje da bude zajebancija po starom dobrom običau...starom ko biblija ili onaj fosil sa jednog susjednog bloga roflrofl

PS: Jucer sam bio čitav dan u Puli...na suncu hvatao ten i zaradjivao lovu koju cuvam da kupim bmw iz kojeg cu onda moci pustati cajke i karati sponzoruše.

hebote humor dok je vaka situacija reče narod

- 21:20 - Jesu ti dobre lazanje? (56) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije