la vida termina

subota, 11.09.2010.

Ja 28 ona 16. Ja sam bila samo pola godine starija od nje kad sam prvi put imala seks. Bila sam u vezi, voljeli smo se. Nikad se nisam kajala. Nije bilo fantasticno, mozda cak malo razocaravajuce, ali zato smo se mogli usavrsavati zajedno. Spavali smo zagrljeni tu noc i nastavili tako sest godina. Prije svega, bilo je njezno i osjecala sam se sigurna... To i njoj zelim. Nisam konzervativna i nisam joj rekla da ceka do 25-e godine. Rekla sam samo da to bude sa nekim koga voli i ko je voli, i da bar budu u vezi. Naglasila sam da je momak nece voljeti nakon seksa ako je nije volio prije seksa. I rekla sam joj da je jako vazno da i ona to zeli. Ici ce kuci kod momka koji joj se svidja sutra. On je sam kod kuce. On joj pise poruke na facebook-u tipa: eh, a sta cu s tobom kad mi ne das. Sve je to saljivo. Ali me brine. Nije mi problem sto moja mala seka mora odrasti. Ali zelim joj pozitivan prvi dozivljaj jer vjerujem da to moze da utice na to kako dozivljava seks kroz cjeli zivot. Brine me jer mo se cini da je po prirodi toliko spremna udovoljiti ljudima, da ponekad se zaboravi uvrjediti i naljutiti. Za mene je ona nesto najljepse na svjetu. Mozda bi mi bilo lakse da je vise umisljena, da misli da je niko nije vrjedan... Ali ne mogu reci ni to. Drago mi je sto se baca u vatru tako smjelo. Ja sam cesto stajala sa strane i dala momku da se trudi. Pitanje je da li me je to dovelo u situacije da se preispitujem u svakoj vezi. Nisam se nikad morala boriti niti pretjerano razocaravati u ljubavi. Moram imati povjerenja u nju i nadati se da ovo sto sam rekla je nekako joj uslo u glavu. Nadam se da sam postupila pravilno. Ona nema majku da joj ona neke stvari kaze. I nekako se potrefi da sam tu bas kad joj trebam. Nadam se da mi tetka ne bi zamjerila moj liberalni pristup. Radim ono sto mislim da je pravilno.

- 02:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi