la vida termina

ponedjeljak, 28.08.2006.

Zasto si kupio novi sat
tako je velik
kazaljkama ce sada uzeti
duze vremena da zavrse svoj krug
sati ce biti duzi
i ispunjeni prazninom sive svakodnevnice
Zasto si kupio novi sat
da tako glasno otkucava
svaku sekundu koju cu provoditi bez tebe
Da li je to neka vrsta tihog protesta sa tvoje strane
jer jos nisi rekao: Zasto ides?Zasto su ti tvoji snovi vazniji od nasih?
A ja u sebi znam
da nosis te misli i strahujem
da ce se naci neko ko ti to nikad ne bi uradio.
Neko ko bi stvarno bio ono sto si zamisljao
prije nego sto ti je ljubav zamutila pogled
neko nalik na tvoju majku
neko s kim bi zivot bio vise kao autoput
jednolican ali bez vecih raskrca i krivina
Zasto si kupio taj sat
visi tu kao podplaceni sudija
poslije svakog tvog argumenta
on kucne malo jace
Poceli ste cak da saradjujete
pogledas ga pa kazes:
Kasno je, moram ici spavati.
A on mi se okrutno nasmjesi kad ti ne gledas
- deset do tri po noci
a ja imam toliko jos toga reci.
Zasto si kupio taj novi sat
da pise pravila i uvodi rutine
u moj svjet od nemira
kao da si se vec predao cinjenici
da vrjeme nije relativno
i da je zivot samo
niz sati od sada do smrti.

- 13:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi