la vida termina

srijeda, 16.08.2006.

Ljubavi moja,

oslobodila sam se tog duha sto me je pratio zadnje dve godine. Ubila sam ga u sebi i vise mi ne moze skoditi. Sad mi je srce puno tuge jer sam spoznala jednu od bolnih istina zivota: ljubavi se radjaju i umiru a sa svakom izgubljenom ljubavi umre dio tebe. Nesto u meni je umrlo i kad placem ne zalim njega nego djevojcicu koja vise nikad necu biti. Neki novi horizont se otvara predamnom i koliko god me je mamio prije, sada me plasi. Ali znam da je to pravi put, jer strah je kao putokaz. Mozda jesam tip sto skace u vatru bez razmisljanja ali kad se opecem bar se naucim. Sa tobom necu praviti istu gresku. Necu dozvoliti da sigurnost bude vaznija od ljubavi. Dok god sam sa tobom znaces da je to jer te volim.

- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi