In medias res

četvrtak, 13.01.2005.

blah

Još jedan četvrtak… I opet je bio zastrašujuće ubitačan. Ispitivanja, testovi (iz njemačkog smo pisali gramatiku, mogla bih poludjeti, ovo mi je bio najgori test koji sam ikad pisala).
Grozota, jednostavno grozota.

Popodne sam malo odspavala, a kasnije sam učila pov, lat i bio. Zapravo, iz bio sam samo pisala šalabahter, mislim da će mi se isplatiti.

Znam da su šalabahteri kakti-takti dobri, ali stvarno nisu niti najmanje poštei. Oni su čisto varanje. Rijetko koristim šalabahter, ali ipak… Nepravda.

Mnogi bi rekli da je čitav život sušta nepravda. Kolo sreće… što bje dolje sad je gore…

Znam mnogo osoba kojima su šalabahteri spašavali ocjene (i ja sam jedna od njih ), ali jednostavno… ne čine se ispravnima. A ipak ih koristimo. Žalosno, zbilja žalosno…




- 19:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>