ODRASTANJE

08.01.2019.



slika: digital art

Spakirat ću ponovo
u dva kovčega
sve što imam svoje
i baš neću nositi
ništa što je tvoje!

Moj put je samo moj
i nemoj mi soliti i pametovati,
bacati mrvice ili kamenčiće iza mene,
da se ne izgubim
i pronađem svoj put ka natrag,
ja idem samo naprijed
pa makar padala,
noge i srce mi lomili,
moj put je samo moj put,
a ti me samo možeš gledati
tu i tamo koju riječ prozboriti.

I kad tjeram po svom,
neću se obazirati
jesi li mi majka, prijatelj, brat,
briga me,
tvoja suza nespokoja
samo me ometa u koracima,
jer moj put je samo moj,
iako nećeš nikad shvatiti
koliko te beskrajno volim u tišini
kada me ne gledaš,
slažem moje kockice
svih tvojih ponuđenih mogućnosti,
ali ne želim da to vidiš,
jer će me možda pokolebati
tvoja suza ili jecaj
zbog mojih rana.

Ne ljuti se,
jednom ću ti otvoriti
sve stranice ljubavi
koje sam napisala za tebe ili nisam
a koje čuvam u srcu,
zato me pusti samo,
da sama koračam,
jer moj put
je samo moj.


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.