JOŠ ME IMA NA RUBOVIMA DOSTATNOSTI

27.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Dok vučem arku
upregnuta konopima
obasuta podsmijehom onih
koji dostatnost veličaju
i šire granice svoje veličine
zadovoljni sredinom
kažu, zlatnom,
ja arku ostavljam na suhoj zemlji
i ronim kroz dubine neba
dozivajući blagu rosu ljubavnu
Onoga koji čeka trenutak
moje tišine...

I pokazujem svima
tamo negdje,
gdje se možemo sastati
obnaženi od maski,
čisti poput golubice
puštene iz nevine ruke anđela,
no, dostatnost gura želje u zapećak,
bez imalo milosti...

Ja i dalje čekam susrete
sa zagrljajem bez zadrške
i pogledom,
koji pretače sunce
iz oka u oko...


Image and video hosting by TinyPic

KAO DA ME NEMA

26.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Kao da me nema
u ovom lakom ogrtaču postojanja
tijelo pritisnuto težinom istine
gravitacija riječi
izrečenih iz usana,
koje nikad nisu dotaknule krila
moje duše
stisnute oči
i pogled,
koji ne dozvoljava ulazak
u sveobuhvatnost mojih zjena...

Kao da nisam tu
za one,
koji golubicu moga srca
žele oteti iz mojih ruku
i prodati
pred vratima hrama
ne bi li se svidjeli Bogu
koji je hram
odavno napustio..

Kao da sam odavno napustila
ovo konačište od zemlje i blata
natopljeno mirisima tragača za zlatom
onom mrvom zlata,
kojeg brižno čuvam
za meki dlan
i topao zagrljaj
nježan, kao otkinuto pero
iz anđelovog krila..

Kao da me nema
za sve te pokušaje
učiniti me onakvom
kakva nisam..

Kao da me nema,
a ipak koračam
pognuta od bremena ljubavi
bosa
po kamenitom tlu stvarnosti
koja nikako da me dozove
mojim imenom...


Image and video hosting by TinyPic

RAZGOVOR CVJETOVA

14.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Kažu da mi ne znamo
pričati
draga moja cvjetna
prijateljice,
a mi se stalno dovikujemo
i smijemo se
svakim pokretom listića

Onima koji ne razumiju
našu nijemost...

Imamo dušu
-kažu-

Cvijet je sav pretvoren
u dušu

Ti si divlji dražesni mak
i govoriš mi crveno
ja sam divlja ruža
na ogradi
i govorim bodljikavo..

Pokušavaju nas stalno
smjestiti u vazu,
ali čim nas otkinu
latice otpadnu..

Mi smo cvijeće
na kojem piše
NEUBERLJIVO

Gledaj
i ne diraj

Tvoja čaška
osušena
san daje ljudima
a moj šipak
-kako se uzme,
ali cvijet..
samo pogledom
možeš sačuvati..


Image and video hosting by TinyPic

SOTTO VOCE

02.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Polako...

Neka glasovi svijeta pokriju istinske kucaje moga srca..

Samo ti ćeš ih čuti, u smiraju svih odsviranih nota, koje su prošle kroz tebe, a nisu dotakle tvoju dušu..

Tiho, anđele..

Prisloni glavu na moje grudi, i čuj: upravo se raspukla vaza sjećanja, u kojoj je cvijet moje duše samovao, napola živeći, potopljen u bisernim suzama svih proživljenih boli, koje su bile, a nisu trebale biti..

Ne želim više plakati..

Cvijet cvijetu, suza nebu..

Od cvijeta smo postali, suzi se nećemo vratiti..

Tiho, voljena dušo..

Neka let krila galeba, bude jedino što, uronjeni u tišinu ovoga jutra, možemo čuti..

On kreće ka svjetlu svjetla, i zna, da se nikad vratiti natrag neće..

Tamo si ti..i tamo sam ja..

Bez ijedne jedine riječi, sve ćemo si reći..

Bez jednog jedinog dodira, zagrliti se i oćutiti blagoslov vječnosti..

Sotto voce, anđele..

Kad si tu, kraj mene, sve imam..

I ništa od svijeta mi ne treba..


Image and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.