Holivudski dobrotvori - Up's and Down's - Blog.hr

srijeda, 12.04.2006.

Holivudski dobrotvori

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čitala sam članak o holivudskim dobrotvorima.
Iskreno, meni se gadi licemjernost koja krasi mnoge te "anđele". Većina tih zvijezdica to radi samo kako bi se pokazala u što boljem svijetlu. Zato daju koju tisućicu u dobrotvorne svrhe (iako pola toga zapravo ide u nečiji drugi džep) i odmah se nazivaju velikim dobročiniteljima.
Ne bih to pisala da nisam pročitala kako se baš takvom proglasila Lindsay Lohan (još jedna zvijezdica kratkog sjaja koja dane provodi radeći budalu od sebe) i Paris Hilton. I to ista Paris Hilton koja 24 sata na dan tulumari u najotmjenijim klubovima, nosi najskuplju odjeću (a vjerojatno joj je i wc papir dizajnerski), hoda uokolo u gaćicama i grudnjaku i koja je rekla da pored njezinog talenta Mozart izgleda kao konjski izmet. Mene samo zanima koji je to talent. Puzanje četveronoške iz noćnih klubova?

Priznajem da ima slavnih koje stvarno bezuvjetno pomažu ljudima i svaka im čast na tome. Nije im cilj biti na naslovnici nego pomoći ljudima. Najbolji primjer je možda bila Audrey Hepburn, jedna od rijetkih glumica kojoj se divim.
Najnesebičniji čin što se tiče dobrotvorstva je anonimno pomaganje. Tu ne treba dokaz da to ljudi rade samo da bi pomogli.
Da sam ja bogata, a to se neće dogoditi osim ako ne osvojim na lutriji, ne bih dala novac nekoj organizaciji (možda sam malo nepovjerljiva) nego bih osobno nabavila hranu, ljekove, platila račune i sl.
Svi znamo da u poslijednje vrijeme se često skuplja novac za humanitarne svrhe. Nema dana a da nema nekog takvog događaja. Mene zanima kamo, dovraga, taj novac ide kad je još cijela Afrika i pola Azije i J. Amerike gladno.

No, slažem se s autorom tog članak koji je napisao: "Svakoga dana 30.000 djece umre zbog razloga koji bi se mogli spriječiti ili iskorijeniti – ako Lindsay Lohan spriječi bar jedno od njih, neka bude na naslovnim stranicama koliko god hoće."

| 21:01 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>