Jedan nekonvencionalan razgovor - Up's and Down's - Blog.hr

subota, 08.04.2006.

Jedan nekonvencionalan razgovor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prije svakog Uskrsa moja mama "natjera" cijelu obitelj na ispovijed.
Ja ne volim takve stvari. Vjerujem u Boga i osjećam strahopoštovanje prema njemu, ali ne mogu reći da vjerujem Crkvi i svećenicima.

I tako dođem ja na red k svećeniku. Simpatičan i nasmiješen 40 i nešto-godišnjak. Ja odmah bubnem da ne idem na misu (da se tog "grijeha" odmah riješim). I baš kad sam pomislila da će mi očitati kratku bukvicu i pustiti me da odem, dogodilo se ono neočekivano. Pitanje što je za mene vjera i zašto ne volim Crkvu. S obzirom da je to ispovijed, a i zamolio me da budem iskrena, nisam mogla lagati. Rekla sam mu sve. Da ne volim te konvencionalne molitve koje ljudi izgovaraju kao roboti, da ne volim kad se Crkva miješa u politiku, kad svećenici zagovaraju jedno, a rade drugo, da se više volim sama obratiti Bogu neko preko svećenika-posrednika...
I na moje čudo, nije me prekorio. Priznao je da postoji više vrsta svećenika i da nisu svi isti. Naravno, pokušao me uvjeriti kako je crkva zapravo dobra i kako svećenici šire ljubav, ali to je morao reći. Ipak je svećenik.
Pitao me kamo na faks i kad sam mu nabrojala svojih 5-6 izbora, svaki od njih je prokomentirao. Gdje je posao rizičan, koji donosi stabilnost itd.
I na kraju mi je rekao da izmolim svoju nekonvencionalu molitvu.
Uglavnom, shvatila sam da ima simpatičnih, dobrih svećenika koji su prilično liberalni i otvoreni. Tako da od jučer volim i nekonvencionalne ispovijedi.

P.S: Valjda sam smjela ovo napisati. Ipak nisam otkrila baš sve:-)
P.S.2: Ispričavam se što sam toliko puta upotrijebila riječ nekonvencionalnost, ali nakon što sam mu ja prvi put rekla tu riječ, on ju je upotrijebio još barem 10-ak puta.:-)

| 21:05 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>