Image Hosted by ImageShack.us

subota, 29.10.2005.

ništa novo... ili možda...?

Dobro, ko dakle na kraju ide na exploited? Odnosno ko ide al neće bit na koncertu neg vani? Jer ja nemam 100 kn za dat za neš kaj mi se ni ne sviđa a zbog tog ni ne slušam. I jejpijej, ja taj dan imam popodne školu i uopče neznam kak bum sa črnomerca došla do boogaloo-a, al bum se več nekak snašla... E biće super opet srest sve one luđake koje sam upoznala na mekenzijima! A kolko čujem doći će i neki novi! :)))

Hm... neznam kaj da vam još pišem...

Možda ću počet stavljat neke svoje slike na blog, da se malo divite mom fotografskom umijeću ;D Ma baš... slobodno možete slike pljuvat kolko očete.

ARGH! ...glava me boli... i zbog toga nemogu mislit kak treba... i zato ovaj post nije baš neš... al bit će bolje... valjda...

Do mog sljedećeg većeg naleta inspiracije, pozdrAf!!

- 21:22 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 21.10.2005.

htjeli ste da vam pišem, pa evo... ne cendrajte više

Nisam imala vrebema ni inspiracije ni kaj da pišem, a nemam ni sad (inspiracije) tak da... Hm... shvatila sam da od kad idem u lucijanku neš ne valja samnom... ubija mi mozak, baca me u depresiju, frustrira me, uništava sve ideje, ostavlja ravnodušnom, zaglupljuje me... i to sve u isto vrijeme! A fakat mi nije jasno zašto... Dal je zbog same škole, dal je zbog ljudi ili profesora ili je možda baš na tom mjestu nekakva koncentracija loše energije... hm, možda su nekad davno prije ispod škole zakopali neke toksične tvari ili možda radioaktivne i onda sagradili školu i posljedice tih mogućih štetnih zračenja su evo sada vidljive ili šta ja znam... Enivej, shvalila sam da sam ja zapravo prije bila dosta pametna, a gle me sad... užas! I počinjem shvačati šta je diverzantica mislila kad mi je prošle godine rekla da svi koji uđu u ovu školu na kraju izađu ili kao totalni štreberi i kokoši/pičkice ili kao propali alternativci sa psihičkim traumama... MRZIM TU ŠKOLU!!! Mrzim ljude u njoj, mrzim profesore, mrzim predmete, mrzim svoj razred, mrzim učenje, mrezim SVE! Prije početka školske godine sam si rekla da neću dopustit da me to sve izživcira i baci u depresiju, izdržala sam 2 mjeseca i onda me opet ubilo... još dok sam imala neš vermena za sebe, za druge, za bilošta, za malo ljenčarenja, bilo je super, al onda su počeli sa testovima i ispitivanjima... svaki tjedan imamo bar po dva testa i to velka, male ne brojim, a ispituju skoro svaki sat!!! Kolko god me nije briga za ocjene, takvi svakosatni pritisci i neizvijesnost te dokrajče... Fakat neznam kaj da napravim, kak da se izvučem iz sveg ovog....... Siddharta mi stalno govorim da se pokušam uklopit sa ljudima iz razreda, i pokušala sam, al nije uspjelo. Idu mi na živce, budale jedna, fakat ne kužim kak takvi ljudi opče postoje.... imamo na svakom srz-u parlaonice tak da se tu stvarno vidi kakva je tko osoba... 90% ljudi su budale, uvlače se profesorima u dupe sam da im ostavljaju bolji dojam, ili da ih taj sat ne pitaju, svako malo odgađaju testove i onda često ispadne da u jednom danu imamo 2 velka testa i još ove ostale predmete pita profesor pol razreda, pol razreda je protiv abortusa i govori o curama kojima se slučajno dogodilo da zatrudne da su glupe krave, da im tak i treba, baš ih briga kaj bi si ta cura ak zadrži dijete upropastila život i sebi i tom djetetu, kažu i da bi oni "zakonom zabranili abortuse", još su i protiv gej ljudi, kao oni su bolesni, treba ih sve strpat u ludnice, gade im se, a onda provale nešta kao " ma nek oni budu gej, al nek svi odu tam na neki otog daleko od normalnih ljudi i nek tam budu" ili cijelo vrijeme pod satom viču i deru se i onda pod srz-om govore kak je to loše, da DRUGI ne pričaju (kao oni nisu uopče, a zapravo su baš ti koji to govore oni koji cijelo vrijeme viču!) i onda niš od toga i opet sve ispočetka. Dvolične budale, sam se forsaju na neš što nisu (ma ni neznaju šta je to biti sam svoj), o svem imaju neke blesave predrasude, egoistični su, glava im je u oblacima, oni su kao najbolji svijet se vrti oko njih, vide samo tuđe mane i greške, ma u svakom slučaju gade mi se... Oke moram priznat da nisu svi takvi, ima nekuh 8-10 koji su OK, al mi nisu baš nekli dobri frendovi... Mislim svatko od njih je u svojoj nekoj grupici budala, ali kad bi samo oni se malo počeli družiti to bi bilo dobro društvo, ali na žalost zasad niš od tog... Zapravo u školi nemam nekog frenda s kojim sam si baš super dobra, osim diverzantice, ona je moj master a ja sam njen padawan i obrnuto, i naravno s muvom sam si dobra, al nju računam pod staro društvo. A ma ima dobrih ljudi u školi, ali njih vidim sam pod odmorima a to je premalo da mi bude pojas za spašavanje od depresije... Urazredu nemam baš nikog i obično sjedim sama jer svi koji su mi OK sjede s nekim od onih budala... i tak da mi je pod satom faking užasno dosadno... a obično moram sjedit u prvoj klupi jer nisam "dovoljno popularna u razradu da bi bila negdje drugdje", onak baš profesoru pred nosom tak da se nemogu baš nekak zabavljat sama... i kaj ja radim? pišem tekstove pjesama od isx oack, ska-p, ramonsa i ostalih po bilježnicama i to na jednom od 6 pisama koje sam naučila (latinica, čirilica, morseov kod, braillovo pismo i tengwar - vilenjačko pismo iz lotr-a), ono neee, meni opče nije dosadno... počela sam čak i lekcije pisat na nekima od tih pisama... sad mislim probat naučit i rune... mbah... fakat neznam šta da radim......... od silnog učenja mi je ishlapio mozak, i umjesto da znam više nego prije, neznam više ništa... a i imamo toliko skroz beskorisnih predmeta npr: latinski, vjeronauk, likovni, glazbeni, njemački, psihologija, etika, fizika.... KOJ MI JE BIO KAD SAM SE TAMO UPISALA?!?! Zašto sam morala imati dovoljno bodova pri upisu, da su me bar odbili i poštedili me ove torture! I neznam zašto, ali više ništa ne stignem napraviti do kraja i kak treba, ni ne stignem napravit zadaću, ni učit, ni pisat, ni karate, ni ljenčarit, ni svirat, ni pospramit sobu, ni ić van, ni zabavit se, a kaj je najgore ni spavat! fakat neznam zašto....... nije mi opče jasno. zašto niš ne stignem, a stalno nešta radim?????

Bila sam jučer s teom, ajme u šta se ona pretvorila, kolko se promjenila! Oupče ju više ne poznam. ...al neš se kod nje nikad neće promijenit - još uvjek se ponaša ko da je najvažnija osoba na planetu, ko da se cijeli svijet vrti oko nje, još uvijek misli samo na sebe a ne i na ljude oko nje, još uvjek je jednako egoistična i ne želi slušati što joj drugi govore... a bila mi je najbolja prijateljica...

Vito ima zmiju! Tak je guba, glatka i mekana, sjajna, mišićava, ma jebeno!! al ime ka mu nikako ne paše... ja ga tak nebum zvala.

Al ono šta me najviše frustrira od svega i baca u komu i to tolko jako da se počnem cijela trest, me čeka kad dođem doma. To je strahota kak njih dvoje mogu biti grozni, pogotovo kad se udruže i zajedno napadnu. Zbog njih jedna čekam da odem od kuće u školu, onda u školi jedna čekam da odem doma i onda me doma dočeka njih dvoje i njih se nemogu nikako riješiti, stalno me gnjave i zabadaju i smetaju i aaaaaaaaaaaaarrghhh!!!!!!!!! MRZIM IH!! Fakat ih nepodnosim! Kaj moji starci nikad nisu čuli za kondome pa su im se dogodile ove dve velke greške?! Naravno, govorim o svojem mlađem bratu i sestri... Kako nešta toliko glupo može evolucijski i biološki postojati, nije mi jasno... Evo scene. Dođem danas napokon doma u 7 iz zg-a i uđem u sobu i nasred kreveta vidim moju majcu zgužvanu i bačenu sam tak. Naravno ra sam znala tko je za to kriv... i to nakon što sam joj milijun puta rekla da mi ne ulazi u sobu i ne kopa po stvarima, a pogotovo ne uzima odjeću a da me ne pita, ali NE! Ona ipak baš MORA radit sve stvari koje jednostavno MRZIM kad mi netko napravi! Neš nevjerojetno... I kad dođem do nje i pitam ju zašto mi je uzela majcu ona mene samo blijedo pogleda i kaže " Koju majcu? Nisam ti nikakvu majcu dirala." Ne, nego ko je, moj debeli buraz?! Nebi stao u nju. A mamu sam pitala dal je ona i rekla je da nije. I to je crna majca a ta mačla balavica od moje sisterke je naravno u njoj mazila zaca koj se linja a bijel je tak da je majca sada siva a ne crna... Glupa jedna mala balavica bahata lažljiva... Ta mala je takva šminkerica, macka se sa šminkama (a naravno da nezna tak da izgleda ko majmunica!) i počinje se furat sad na kao neki punk jer je vidla da se moji frendovi tak oblače i.. ma užas, nemogu ni opisat to a da mi ne pozli!!! A buraz mi je fakat budala nad budalama! Idijot je strgo šalter od svjetla na balkonu, onak je "slučajno" lupio šakom po njemu kad je htio upalit svjetlo! I nikad ne kuca kad mi oče uč u sobu, nego kaj je još bolje zaleti se i sa svom svojom masom, a ima je puno, lupi po kvaci i skoro razvali vrata, a ja skoro dobijem infarkt od tog, budala glupa. I obožava kad slušam neš tak da ga ne čujem da dolazi, se prišuljat negdje gdje ga nemogu vidjeti i ond skoči pred mene i zadere se i tolko me splaši da ja fakat dobijem infarkt! NE ZEZAM SE! Stvarno mi je tak nekolko puta srce skoro puklo! A budala jedna glupa... Sam gnjavi i zapikava i izaziva i živcira i izvodi glupe fore i priča takve gluposti da ti jednostavno dođe da ga prebiješ! I malo ga slabo lupiš da prestane a on se rascmolji i počne cendrat i plakat ko da si mu kaj-ja-znam-kaj napravil! I ne nije on neki mali klinac od 9 godina, ide u 7. razred! Katastrofa! I fura se na nekog kao skejtera, kupuje same skejterske marke majci tenisica i sveg kaj nađe i skejta i svako malo nabavi novi skejt i opče ne čuva te skejtove neg ak nemre napravit neki trik jer je preglup uzme letvu i počne ju nabijat po ribi pločnika dok se ne razvali! IDIJOT!! Njih dvoje imaju sve osobine koje mrzim i gade mi se... Drugi ljudi imaju problema sa starcima, i mrze svoje starce. Meni su moji starci zapravo ko starija sestra i još stariji brat, a svoju sisterku i buraza mrzim!! Svi ljudi koji su bar pol sata proveli s njima su rekli isto za njih, da su glupi, da nemogu izdržat više s njima! A JA MORAM ŽIVJET S NJIMA, SAD SI ZAMISLITE KAK MI JE!!!!!

Eh... fakat sam u komi, neznam šta da napravim... I siddharta, hvala ti puno kaj cjelo vrijeme trpiš mene i moje bljezgarije i razne napadaje i ispade koji su posljedica ove okoline u kojoj sam svaki dan, ti si pravi frend. I sori za sve kaj sam te gnjavila i mučila i iskaljivala frustracije na tebi. Ti si mi najbolji frend kojeg sam ikad imala... A kad si več reko da voliš psihologiju, evo psihoanaliziraj ovo!

- 21:41 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

petak, 07.10.2005.

PUSTITE IH NEKA ŽIVE!!!

Oprostite mi što vam ovo tako kasno pišem, nisam imala kad prije...

8. 10. (sutra!) će se održati prosvjed protiv pokolja dupina, ispred Japanske ambasade u 12 sati. Adresa je J.R. Boškovića 2. To je dio grupnog protesta više od 30 zemalja i 60 udruga. Protest je upućen japanskoj vladi i narodu Japana. Cilj je spriječiti izdavanje dozvole za planirani stravični pokolj dupina u japanskim morima, što Japanci ritualno čine več godinama. Svake godine se na takav način ubije više od 20 000 dupina i kitova. JAPAN JE JEDINA ZEMLJA U KOJOJ JE KITOLOV JOŠ LEGALAN!! Razlog zog čega ovakav teror još nije spriječen je to što japanski ribari nailaze na vrlo malo protivljenja iz svijeta i to što večina japanske javnosti "ne zna" da se ovakavi zločini oupče događaju.
Opravdanje ribarima za katastrofalna ubojstva dupina je da je to, kako oni sami kažu, "uništavanje štetočina jer dupini jedu previše ribe". Za jednu zemlju u kojoj ima stvarno puno visoko obrazovanih ljudi, to je stvarno sramotno. To da su dupini štetočine i da iz nekog razloga ugrožavaju ljude jer "jedu previše ribe" nije istina! Jedine štetočine u ovom slučaju su ljudi.

Dupini su jedne od najinteligentnijih bića na Zemlji, i po mom mišljenju su inteligentniji i od ljudi. To što nemaju visoko razvijenu tehnologiju, kao ljudi, ne znači da su manje inteligentni, jer inteligencija, ako niste znali, dolazi u različitim oblicima. Postoji matematička, socijalna, retorička, inteligencija za prirodu, sport... Evo zašto tako mislim.

Dupini žive u velikim, obiteljskim skupinama u kojima se mogu naći tri ili čak četiri generacije (za one koji ne kuže npr. prabaka, baka, tata, unuk). Skupinu predvodi obično najstarija jedinka, ona s najviše iskustva. Međusobne veze dupina u skupini i obitelji su vrlo snažne, a često ostaju zajedno cijeli život. Komunikacija im je na visokom nivou. Koriste se jedinstvenim jezikom škljocaja i različitih zvižduka, a svaka grupa ima i svoj dijalekt. Ako netko još sumnja i kaže da za pamet moraš imati i velik i dobro razvijen mozak, hehe, oni ga i imaju, čak i više nego ljudi! Dupini su jako znatiželjni i istražuju svoju okolinu i zbog toga razumiju svijet koji ih okružuje i procese koji se događaju oko njih. Vide uzročno-posljedične veze i tako s lakoćom mogu riješiti zadatke koje im ljudi u zatočeništvu zadaju. Još neke zanimljivosti vezane za dupine su: koriste se eholokacijom (kao šišmiši) da lakše pronađu ribe sktivene u pijesku, kod njih ne postoji fizičko kažnjavanje pojedinaca, pogotovo ne djece, međusobno se ne tuku nego im je nadmetanje lupanje repom po površini vode i slično, ako je pojedinac u nevolji oni mu pomognu, i također ako se jedan nasuče na obalu ostali ostaju u blizini i ne žele ga napustiti čak ni kad mu nema nade. I još zanimljivije je to što je primječeno da se znaju seksati iz zabave a ne samo zbog očuvanja vrste, a čak su i neke homoseksualne aktivnosti zabilježene. To dokazuje da imaju visoko razvijeno društvo, a ja bi se susdila reči i civilizaciju, i da im čisto preživljavanje nije primarno u životu, pa se zbog toga ne moraju razvijati fizički, nego mogu energiju i vrijeme trošiti na razvijanje inteligencije i mozga, a timese razvijaju i međusobno kao društvo. I još nešta. Dosad nije zabilježen nijedan napad nekog dupina na čovjeka. Baš naprotiv, dupini su znali spasiti brodolomce i ljude u moru od utapanja ili napada morskih pasa...
I onda tko je tu štetočina?! Dupini ili mi? Tko tu koga terorizira i ubija? Stvarno žalosno...
I zato vas zbilja molim da svi koji mogu odu na taj protest i da bar pokušaju učiniti naku razliku. Jednostavno nije u redu da takvo nešta ostane neprimječeno ili ignorirano!

I budući da japanski ribari tvrde da neće ubiti niti jednog dupina bez odobrenja vlasti, to znaći da ako dođemo u što večem broju možemo spriječiti te užasne pokolje! Ako nekog zanima nešta više, neka ode na www.prijatelji-zivotinja.hr.

Meni je stvarno užasno žao što neću moći prisustvovati, jer moram ići na blesavi izlet s razredom i nema ne cijelu subotu i nedelju. Prvo sam mislila da bi mogla ić na izlet, da bi moglo biti i dobro (jer će jedan moj frend ponjet gitaru, samo zato...) i već sam platila i nemogu više otkazati (nebi mi vratili onih 460 kn koje sam morala dati za to, a ne želim im dati pare sam tak!), a sad kad vidim što sve propuštam... To si nikad neću oprostiti! MOLIM VAS SVE DA IDETE UMJESTO MENE!! Pljiz!


Sad bi stavila neku sliku, ali Blog OPET ne radi kak terba!! Ma vidjet ćete i dovoljno na prijateljima životinja, a kad poprave Blog stavit ću i ja.


Ako se ne borimo sada,
doći će uskoro vrijeme,
kada neće ostati ništa vrijedno borbe.


Six Pack - Delfinov let

Zagledan u ponor slanog doma svog
delfin je sanjao kako leti svoj čudesni let
zaljubljen u nebo eto takvim se rodio
previse tih i skroman da bi njegova priča obišla svet
i uvek kad bi pomislio kako krstari albatros
sekao je pučinu ko adrenalin što sece mu krvotok
širio je krila da dohvati božji svod
al ta su krila bila dovoljna tek za pokoji kratak skok
neki dođu srečni pa tako i odu
on je pripao taboru drugom
i tog je dana smrknut okean
izneo telo skrhano tugom
stepam svoje rane dok provodim dane
između želja i istine
logike ponestaje, rebus ne prestaje
da mi para vijuge
pravila ne važe, moj prijatelj kaže
da sve više veruje
da čudne su sile podigle vile
da nas grešne razonode
ja stojim po strani i čekam da vreme nacrta put do sna
al kao delfina bukagije dubina
sve vise me vuku ka verdbi dna
da li sam to ja???????????



Los Fastidios – Animal liberation

Io vorrei sapere dov'č scritto
che per gli animali non esiste alcun diritto
FIGHT FOR ANIMAL FIGHT 2X
Io non posso piů restare indifferente alla violenza
sul mondo animale in nome della scienza

Basta ai vostri esperimenti piů diritti agli animali
apriremo quelle gabbie vili ecocriminali
Animal Liberation Animal Liberation
Animal Liberation World

Milioni di animali torturati ogni giorno
per il business della moda dell'industria e dei suoi boia
FIGHT FOR ANIMAL FIGHT 2X
Il tuo diritto all'eleganza non puň certo prevalere
sul diritto di sopravvivenza di un essere vivente

Ammassati su quei camion senza il minimo rispetto
gli indifesi piů indifesi che san giŕ di andare a morte

Io vorrei sapere dov'č scritto
che per gli animali non esiste alcun diritto
FIGHT FOR ANIMAL FIGHT 2X
Guardo in quegli occhi tristi chiusi dentro quelle gabbie
Stop a questa crudeltŕ, piegheremo quelle sbarre!

- 18:29 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 01.10.2005.

SVJETSKI DAN VEGETARIJANSTVA!!

Da, danas je 1. 10., Svjetski dan vegetarijanstva! A ja s ponosom mogu rači da sam vegetarijanac od početka 7. mjeseca ove godine. :) I nemojte mi sad počet srat o tom. Nikad nisam ni voljela meso, i sad se osjećam super!! A i puno je zdravije. U govedini, svinjetini i ovčetini mogu biti začahurene ličinke trakavice, metilja ili trihine i ak to pojedeš, ljepo možeš dobit nekog od tih gadnih nametnika. FALA, NE!! To je još sedan razlog da ne jedete meso, ak baš ne morate.

No dobro, dosta mog filozofiranja... Ono što sam vam zapravo htjela reči je... Ma zapravo, evo vam slika (plakat)!



Ja idem, Ramona ide, Devotchka ide, Fakofbolanica ide, Siddharta ide, dođi i ti!!!

- 11:25 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pokušaj pisanja nečeg pametnog, informiranja, osvještavanja, poticanja međusobnog poštovanja i razumijevanja, te poučavanja ljudi i životinja (pošto neki ne žele biti oslovljavani kao "ljudi" :) ).

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

BLJOGOVI:

hlapička -
liga naroda - blog ujedinjenje anarhista, komunista i ostalih tomu slićnih
animal liberation - mnogo premalo posjećen blog, ali zapravo ni ne čudi jer nema neke komunikacije s čitateljima... šteta
Anarchist
Žikk
rock roll - neki lik kog volim kojput pročitat, mnogo pametno filozofira o raznim stvarima
Siddharta the queer - a really good friend of mine
cicija filozof iliti preobračeni
jurko kataklizma
- mnogo propovijeda o anarhiji i miru ali svi znaju da je zapravo fašist :)
beerlover - ma zapravo najbolji blog! čim ga otvorim počnem slinit :D

LUCIFERIJANKA CREW:
Daeneris
diverzantica
Tya
muva - nije za one slabog želuca :)
casper the dobri duh
Iris


STRANICE:
Flegmabend
prilatelji životinja
što čitaš - stranica sa puno dobrih knjiga i tekstova o anarhiji i sličnom koje bi svatko trebao pročitati
svaštara - tu ima stvarno svašta (ma, nee), zgodna stranica!
drummerworld!! - stranica sa najboljim bubnjarima svijeta, videima, biografijama i drugim stvarima korisnim za bubnjare
Image Hosted by ImageShack.us
911 tabs - dobra stranica sa linkovima za tabove za gitaru, bas, bubnjeve...
Dropkick Murphy's - savršen spoj irske muzke i panka
Flogging Molly - tko voli irsku rasturačinu na violini svakako bend za njega :)))
deviantART - stranica na koju možeš staviti svoje radove da ih drugi vide i komentiraju, a možeš i prodat koj. mene možete naći pod la-cerveza, naravno :)
YOUtube - prepuno raznih videa, najbolje mjesto za pronaći video ili live s koncerta mnogih bendova ili tome slićno, uživajte!
greenpeace - internacionalna grinpisova stranica
eko velebit - ekološke vijesti s velebita :)
anarchist yellow pages - nađi anarho udruge/okupljavišta/ustanove bilo gdje u svijetu! (ima i nas!)
food aditives - stranica s detaljnim popisom aditiva, za one koji o tome brinu
zecovi za neznalice - ako netko ima zekana za kućnog ljubimca (ja), ovo neka mu bude obavezno štivo!
demobands - izvrsna stranica za sve bendove koji tek počinju a i za sve one koji žele pomoći hrvatskoj underground sceni

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvoje Jurić - Možda sam i ja romantični anarhist
Ako mi je mrsko biti iznad ili ispod,
jer želim biti baš ovjde gdje jesam;
ako sam siguran da nema tog mjesta
na kojem bi netko trebao biti;
ako molim ljude da prestanu moliti
za ono što je njihovo;
ako želim razgovarati
tamo gdje čujem naredbe;
ako želim razgovarati
tamo gdje ne čujem ništa;

Ako znam da iza ćoška šutljive poslušnosi
vreba policijski pendrek;
ako mi je jasno da su ministarstva šupak
a ulice i trgovi pupak svijeta;
ako otkrivam laž
baš tamo gdje se priča o istini;
ako očekujem da i drugi to čine,
i bolje od mene;

Ako vjerujem da ljudi mogu postati bolji
kad shvate da nema boljih od njih;
ako vjerujem da ljudi mogu postati bolji
kad shvate da su dobri;
ako vidim čovjeka
tamo gdje stoje ljudi;
ako tražim od tog čovjeka
da vidi ljude;

Ako kažem da odgovornost može zamijeniti moć,
a ljubav interes;
ako se usuđujem svakodnevno koristiti riječi
kao što su odgovornost, moć, ljubav i interes;
ako smatram da treba uzdrmati tlo
da bi se na njemu moglo čvrsto stajati;
ako ne mogu čvrsto stajati
tamo gdje drugi čvrsto ne stoje;

Ako smatram da se prijateljstvo treba otkriti
a ne stvoriti;
ako smatram da je prijateljstvo dovoljno za početak,
nakon što omogućimo početak;
ako sam naučio gramariku prijateljstva,
pa mogu uzviknuti mi a da ja ne umukne;
ako mogu uzviknuti ti
a da se ti odazoveš s osmjehom;

Ako uspijevam dozvati i njega, i nju,
i oni nam priđu;
ako mogu stati na stranu
i ostati u središtu zbivanja;
ako otkrivam središte zbivanja
tamo gdje se nađem;

Ako sam spreman braniti ovu izokrenutu logiku,
sve do kraja, moga ili njenog;
ako tvrdim da je život samo jedan
i da ga baš zato vrijedi žrtvovati;
ako danas sanjam
da bih sutra bio budan

- Možda sam i ja romantični anarhist!
kako je to za sebe rekao fassbinder,
zapalivši plamen u kojem je izgorio.


Six Pack - Megafon
Slušaj ovu etidu sa izlizane matrice života mog
Akvarel klasike nevešto uramljen urbanim zakonom

Ne tražim skupog producenta da od mene stvori genijalnog dirigenta
Krojača sudbine,lucidne uloge uvek odbijem.

U ovom orkestru limenih truba do korozije promuklih i pospanih
Ja samo želim da sam stidljiva tuba koja ponekad progovori
A to je sad,o muči me glad za megafonom jakim 200 hiljada vati
Nek stanu vozovi,nek puknu prozori
Dosta sam čutao,bre,nek popuca sve!
Ja hoću da govorim!

Dvogled za svet,preko ramena let pogledu se oteo
A tamo detinjstvo,da li jesmo il nismo generacija za preokret?
Crnih barjaka marš putem promena baš negde ispred cilja zastao
Pominju zapadna vrata..pre bi raku žirafa poklonila svoj divlji cvet.

Ma dajte mikrofon,pa nek popuca sve
Ja bar ne brinem ni zbog kakve etike
Da čutim ko zid dok me nagriza stid
Ja sam lajavi pas,meni se jebe za vas!
Ja hoču da govorim!

Image Hosted by ImageShack.us

John Lennon - Imagine
Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.

Designed by In Obscuro

Image Hosted by ImageShack.us

Anti Todor - Snovi

Daj se ponosi svojim pravim ja
Da ne glumiš nikada
I da uvijek znaš zašto ovdje si
Kojim putem krenuti.

Danas možda nemaš novaca
Za neke stvari imati,
Ali vjeruj mi, nemoj nikada
Svoje snove prodati.

Ne moraš ti nikome glavu dolje spuštati
Tvoji oblaci na tom putu su
Ljudi živi ostali.

I ne stidi se što si drukčiji
Nek budale smiju se,
Možda ipak stoji ona stvar
Da si bolji, boje se.

Možda ipak stoji ona stvar
Da su ljudi kao ti
Drugima gorše bilo jer su drukčiji.

Zato glavu sada podigni
Moraš snove slijediti,
Jer kad snove svoje izgubiš
S njima umireš i ti!


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ska-p - Planeta Eskoria

Ven, vas a conocer a esta tierna humanidad
es un juego cruel de un sistema trivial
el horror, el placer, la miseria, el poder
el rencor, el amor, mira a tu alrededor

Pueblos enteros condenados al hambre
ninos obligados a la prostitución
las guerras continúan devorando inocentes
tendrás que convivir con la desesperación

Ven, vas a conocer nuestra civilización
la presunción de igualdad con aires de libertad
qué hipocresía moral, producto del bienestar
qué bonito es vivir si has nacido aquí

Fábricas de armas que abastecen su muerte
la droga, el gran negocio, estando en la prohibición
Pateras que se hunden en puertas de Occidente
el sufrimiento humano les importa un cojón

Estás en el Planeta Eskoria, bienvenido al Planeta Eskoria
Ay Ay Ay Ay GENOCIDIO!!!

Qué suerte hay que tener al nacer!!!..

Ya ha llegado el día de volar las fronteras
a qué estáis esperando para la insurrección?
la sangre de tus hijos llena nuestra nevera
quién es el culpable de tu exterminación?

Estás en el Planeta Eskoria, bienvenido al Planeta Eskoria
Ay Ay Ay Ay GENOCIDIO!!!

Acaba con la especulación
dispara contra tu humillación, GENOCIDIO!!
Acaba con la especulación
dispara contra tu humillación, GENOCIDIO!!


Image Hosted by ImageShack.us

Los Fastidios - Rabbia dentro il cuore

Quante volte rivedrň
le scene di quei giorni
Quante volte sentirň
le sirene attorno a me

Barricate nelle strade
rabbia dentro il cuore

Quante volte rivedrň
quel sangue sull'asfalto
Quante volte sentirň
le loro danze di guerra

Divise blu che avvanzano
rabbia dentro il cuore

Mille pugni al cielo
Mille pugni al cielo
Mille pugni al cielo
per te!

Quante volte rivedrň
le scene di quei giorni
Quante volte sentirň
le sirene attorno a me

Barricate nelle strade
rabbia dentro il cuore

Mille pugni al cielo
Mille pugni al cielo
Mille pugni al cielo
per te!


Image Hosted by ImageShack.us