Gradnja obiteljske kuće u Zagrebu

subota, 27.06.2015.

Iznenađenje- zemljište u arheološkom pojasu!!

I tako mi dobili obavijest da moramo platiti porez na promet nekretnina. I u sklopu toga moramo se pojaviti pred komisijom da nam ga obračuna, a donijeti moramo friške uvjete građenja. I ja odem po friške uvjete građenja, malo čitam (iako već sve znam od prošlog puta kad smo to vadili- prije kupnje zemlje)... zemljište u zoni 2.2., u zoni predviđenoj za građenje, poljoprivredne namjene.. kad ono- novi dodatak! Kaže "Čestica se dijelom nalazi u zoni zaštićenog arheološkog pojasa"!!! Toga nije bilo prije godinu dana, kad smo kupovali zemljište...

Odem na GUP na netu- u cijelom Zagrebu i okolici ima valjda sve skupa 4 takva područja- jedno je Gornji Grad (potpuno jasno) i još 2-3 razbacana kružića. I jedan od kružića, po nekom novom naputku, i naše brdo :-)))) Divota!

I kaj sad?

Pitam arhitekticu, zovem Ministarstvo kulture, gradski ured za zaštitu spomenika, ispitujem, ljutim se... Ispitujem susjede kaj je to na našem brdu nađeno da je odjednom postalo arheološki pojas, oni pojma nemaju i smiju se otkud mi to i tak... Na kraju sve me svi donekle smire, držimo fige da ne nađemo ništa kod iskopa, a u međuvremenu smišljamo načine na koje se može sagraditi kuća, a da se ne radi iskop. Meni najdraži- zasadimo 4-5 drveta na strateška mjesta, čekamo da narastu do snažnih debala, odsječemo im krošnje i na te stupove nasadimo kuću :-)))))))

(porez na promet nekretnina- 7400 kn. Kačiiing!)

Oznake: porez na promet nekretnina

- 11:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #