10

ponedjeljak

svibanj

2010

SAYONARA JAPAN


Ovo je moj posljednji zapis iz Japana. Nakon pet godina, došao je kraj mom privremenom boravku u Zemlji Louis Vuitton torbica. Uskoro se selim.

'Kućanica u Japanu' time nužno prelazi u novu fazu. Nastavit ću pisati blog, iako ne više iz Japana, a zacijelo ni ne više kao kućanica. Svatko se ponekad zaželi malo promjene. Nakon tolikih godina u galaksiji Nippon, vrijeme je da potražim novu zemaljsku bazu. Izbor će pasti na neki predio s ugodnom gustoćom stanovništva.

U posljednje gotovo četiri godine, koliko postoji 'Kućanica u Japanu', pisanje bloga donijelo mi je neizrecivo uzbuđenje i zadovoljstvo. Nisam mogla ni slutiti u što će se to pretvoriti kad sam u kolovozu 2006. objavila svoj prvi zapis. Vaše nevjerojatno zanimanje, vaše reakcije i vaši komentari uvijek su me poticali da pišem dalje i pronalazim nove teme. Više od 600 vaših mejlova koje sam primila svjedoče o vašem interesu za japanske teme. Zahvaljujem vam svima od srca!!!

Blog je, kao što vam je poznato, doživio i svojevrsnu 'ekranizaciju' na VTV-u, kojem sam zahvalna na prikazivanju mojih video reportaža o Japanu tijekom 2009. i 2010. godine. Bit će još zanimljivih vijesti vezanih uz 'Kućanicu' izvan blogosfere, ali o tome nešto kasnije.

Za kraj, veliko hvala Japanu i Japancima, jedinoj i vječnoj temi ovih zapisa i nepresušnom izvoru moje inspiracije. Bilo je tako zabavno. Naučili su me toliko toga. Poučili su me promatranju, blagosti, sitnom veselju. Želim to ponijeti sa sobom. Teško je otići iz Japana, i moji su osjećaji vrlo pomiješani.

Ne volim duge rastanke. Ali ni ne vjerujem u rastanke zauvijek. Život je, kao što znamo, nepredvidljiv.

Do skorog susreta na istom mjestu,

Vaša

Kućanica u Japanu


<< Arhiva >>