četvrtak, 07.04.2005.

Ponuda postoji

Odnos prema Bogu nije zahtjev koji nam Bog postavlja. On je mnogo više - dar. Prva zapovijed to otvoreno izražava; "Ja sam Bog tvoj!" Bog nas zove: Tebi govorim! Želim biti tvoj Bog. Zovem te u isključivo zajedništvo sa sobom: "Ne moj imati drugih bogova osim mene!"
Ništa ne treba tobom vladati. Ništa uzvišeno i ništa nisko, ništa materijalno i ništa idejno. Ti se čovječe, stvoren za više od klanjanja predmetima, idejama, mislima ili sebi ravnima. Želim te uzdići na svoju razinu. Trebaš mi biti bližnji. Isus je premostio jaz koji je postojao imeđu tebe i mene. Sada je otvoren put za povratak u odnos sa mnom. To što Bog postoji, što je Stvoritelj svijeta i što nas je stvorio na svoju sliku, više je nego dovoljan razlog da postanete kršćaninom. "Jer onaj koji želi pristupiti Bogu mora vjerovati da postoji Bog i da nagrađuje one koji ga traže." /Hebrejima 11:6/
- 13:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Counter
Free Hit Counter