subota, 24.06.2006.

IMAMO I MI SVOG SUCA!

Image Hosted by ImageShack.us

- I, sused, kak je bilo na tekmi?
- Kak? Znate vi vrlo dobro kak! Pušiona.. oni Kranjčari, i mladi i stari - uništili su nas! Ti bi se samo prodavali..
- No, no! Nemojte si to tak k srcu uzimati, gospon magister. Još bu bilo svetskih prvenstvih. Nismo imali sreće, to vam je..
- Da! Vi ste ležali kod kuće, gospon Dragec, s daljinskim. Ja sam lijepe novce iskrcao! Znate vi što košta otić u Njemačku na tri dana, ha?
- A, čujte sused.. znate kak se veli: nemreš imeti i ofce i nofce, kaj ne? Nego, znate kaj, sused? Mene zanima zakaj mi Hrvati nikad nemamo ni jednog suca na nekakvom prvenstvu? Pa kaj smo mi stvarno takvi pik zibneri?
- Dobro ste to primijetili, gospon Dragec. To vam je zato kaj su naši suci na lošem glasu. Vele da su potkupljivi; i ovi nogometni, a i oni drugi.. znate na koje mislim.
- Dajte, kaj ne velite?!
- Da, da! Pa nije Europa blesava, gospon Dragec! Pa, ne možemo mi njih prevariti..
- Da? Znate, tak sam si nekak i mislil. Znal sam ja da je falinga f nama, a ne f njima. Čujte gospon magister, jeste za..
- A, ne! Hvala vam na piću, gospon Dragec, nije mi do ničega. Idem doma lizati rane! Doviđenja!
- Ha, sused, nemojte posle reći da vas nis ponudil.. doviđenja, sused, doviđenja..

- 13:02 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...