subota, 24.06.2006.

IMAMO I MI SVOG SUCA!

Image Hosted by ImageShack.us

- I, sused, kak je bilo na tekmi?
- Kak? Znate vi vrlo dobro kak! Pušiona.. oni Kranjčari, i mladi i stari - uništili su nas! Ti bi se samo prodavali..
- No, no! Nemojte si to tak k srcu uzimati, gospon magister. Još bu bilo svetskih prvenstvih. Nismo imali sreće, to vam je..
- Da! Vi ste ležali kod kuće, gospon Dragec, s daljinskim. Ja sam lijepe novce iskrcao! Znate vi što košta otić u Njemačku na tri dana, ha?
- A, čujte sused.. znate kak se veli: nemreš imeti i ofce i nofce, kaj ne? Nego, znate kaj, sused? Mene zanima zakaj mi Hrvati nikad nemamo ni jednog suca na nekakvom prvenstvu? Pa kaj smo mi stvarno takvi pik zibneri?
- Dobro ste to primijetili, gospon Dragec. To vam je zato kaj su naši suci na lošem glasu. Vele da su potkupljivi; i ovi nogometni, a i oni drugi.. znate na koje mislim.
- Dajte, kaj ne velite?!
- Da, da! Pa nije Europa blesava, gospon Dragec! Pa, ne možemo mi njih prevariti..
- Da? Znate, tak sam si nekak i mislil. Znal sam ja da je falinga f nama, a ne f njima. Čujte gospon magister, jeste za..
- A, ne! Hvala vam na piću, gospon Dragec, nije mi do ničega. Idem doma lizati rane! Doviđenja!
- Ha, sused, nemojte posle reći da vas nis ponudil.. doviđenja, sused, doviđenja..

- 13:02 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 20.06.2006.

LOPTANJE

Image Hosted by ImageShack.us

- Bok sused!
- Dobar dan, gospon Dragec, kak ste? Gledate kaj nogomet?
- Gledim, gledim..
- I, kak vas se dopada?
- Nikak!
- Zašto? Pa naši dobro igraju..
- Da, igraju, dobro velite. Vite, gospon magister, u moje vreme samo su bogataši gledali kak bokci igraju nogomet. Denes vam je sve naopak; denes siromaki glediju kak bogataši igraju!
- Pa, nemojte to tako gledati, za Boga miloga..
- Ne? A kak da gledim? Kaj ja imam od toga kaj klinci od dvajst i nekaj let zaradiju milion eura godišnje? I da im još ljubim noge? No, pustite to kraju.. bi vi jenog škropeca z menom spili?
- Nemojte se ljutiti, ali idem po prijatelja. Popodne vozimo u Njemačku, idemo navijati za naše! Znate, jedva sam došao do karata..
- A, tak? To je nekaj drugo. Samo vi hodite! Čujte, ak vidite onog Kranjčara tam negde, rečite mu da ga je Gec, penzijoner iz Trnja, dal lepo pozdraviti..
- Dobro, budem, budem..

- 11:41 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.06.2006.

KAJ VELE SUSEDI O NAMA?

13/06/2006 | Izvor: B92
Pobeda Brazila nad Hrvatskom 1:0

- Aktuelni svetski prvak Brazil pobedom je započeo učešće na Mundijalu. Brazilci su pred 70 hiljada gledalaca na Olimpijskom staadionu u Berlinu savladali Hrvatsku sa 1:0.
Jedini pogodak vredan tri boda dao je Kaka u 41. minutu posle odlične akcije koju je veznjak Milana sjajnim udarcem sa 20 metara pogodio desni gornji ugao Pletikose.


LINK: opširnije na stranici SP 2006.

KOMENTARI:

• bravo hrvati tako se bori za svoju zemlju a ne ove nase smoglje..kukavice nadam se da su vas gledali srpski reprezentativci skupa sa petkovicem,,,,poenta je hocu reci da vi igrate fudbal a mi da kontamo kako cemo upasti u neku viziju od 0-0 tj samo neprimiti gol samo naprijed
(srbin, 13. jun 2006 23:34)

• primer za podrsku reprezentaciji,i kakvoo navijanje..svaka cast..
(dr miki, 13. jun 2006 23:35)

•Bravo rvati!
Pokazali ste nam kakve smo cave bili u meču s Holandijom. Cico je izmislio fudbal za Petkovića.
Ne živi se od stare slave...
Hvala Francuzima što nismo najgora repka na ovom SP. Mislim da su Miloševic i Kežman dobili žestoku konkurenciju za najkorisnijeg igraca u Tjeriju Anriju!
(ikan, 13. jun 2006 23:36)

•Bez obzira na rezultat,sve cestitke Hrvatima,bas su se borili!!
(Aleksandra, 13. jun 2006 23:47)

•E tako se igra kada se igra srcem. Bravo hrvati, ali dragi moji srbi, treba da se stidite svoje igre protiv Holandije.
(emigrant, 13. jun 2006 23:57)

•Preko 70 hiljada ljudi na stadionu i preko milijardu kraj TV-a, a svetski prvak prikaze ovako p......u igru. Svi su od njih ocekivali suprotno. Ako ovako budu igrali i dalje mislim da ce bilo Ceska, bilo Italija da ih izbace u drugom krugu. Cestitke komsijama na hrabroj igri. Mislim da je Prso genijalan igrac koji na zalost nije imao s kim da odigra neku dobru akciju veceras.
Sramota za ovakav tim Brazila!!!
(Dejo Bg, 13. jun 2006 23:58)

•Cestitam Brazilu na pobedi a Hrvatskoj na igra. Za razliku od nasih, Hrvati se nisu uplasili protivnika. Igrali su odlicno, bez respekta, borbeno i sto je najvaznije NAPADACKI.
Nadam se da je Petko gledao ovu utakmicu da nauci nesto i napokon pocne da napada jer bez Vidica ne smemo da se oslanjamo na odbranu. U napad sa 3 napadaca pa sta ti Bog da. Zigic u sredinu a Kezman i Ljuboja na krila. Koroman, Vukic i Stankovic u sredinu. Basta, Gavrancic, Krstajic i Dragutinovic pa napadaj argentince i igraj AGRESIVNO. samo tako mozemo da se nadamo necemu.
(Objektivni Nislija, 13. jun 2006 23:58)

•Zelim komsiijama puno uspeha u daljem takmicenju samo mi jedna stvar nije jasna!?
Sta je na kraju slavio Hrvatski izbornik (sto bi rekli hrvati)? Poraz od 1:0? E ne zna se ko ima bolesnijeg selektora mi ili vi! Ajd pa se vidimo u finalu hahahahahaa
(trifke, 14. jun 2006 00:01)

•Momci su igrali srčano i nisu se predali, borili se do zadnje minute i ja sam time zadovoljan. Šteta jer je moglo završit i remi da nije svaki naš udarac završio u Didi..
Treba imat isti pristup sa Japanom i Australijom i samo tako možemo proči skupinu.. ja se samo bojim da nam ne puhne "lako čemo" onda smo gotovi.. pozdrav
(Zagreb_Colling, 14. jun 2006 00:02)

•Reprezentativci i navijaci Hrvatske su nam pokazali kako se igra i bori za reprezentaciju i od njih mozemo samo uciti.
(boco, 14. jun 2006 00:05)

•totalno nezasluzeno...iako sam srbin (nacionalna manjina u HR)i ne volim ih,moram priznati da su nadigrali barzil,a nisu kao nasi poklekli pred na papiru jacim protivnikom! pokazali su kako se igra sa jacim ekipama,srcem,dusom i svom snagom...
(bojan, 14. jun 2006 00:07)

•Sa pola snage,Hrvati umisljaju da su nadigrali Brazil
(DJ-OKO, 14. jun 2006 00:09)

•Hrvatima svaka cast ovako se bori i ovako se igra za svoje-srcem. Imati loptu vise od brazila to ne moze svako. Ajmo Petko gledaj malo da i mi malo zadivimo svijet a ne deset u odbranu i jedan na gol...sve u svemu nece Brazil daleko dogurat, a navijanje Hrvata je za anale! Sa srecom dako je nas neko gledao ovaj mec i nauci nesto
(ivo-pg, 14. jun 2006 00:28)

•Zanima me samo da li je Ilija sa svojom klapom gledao kako Hrvati igraju fudbal i sa kakvom taktikom.Uzgred njima svaka cast na predstavljenom,jer i pored minimalnog poraza Brazilci sa toliko ekstra igraca nisu pokazali nista.Svi su bili odlicno pokriveni i zatvoreni.Petko a ti pricaj bajke,drzi besede,gradi timski duh i razvijaj druzenje na Palicu i inostranim bazama.Nista nema lepse od placenog godisnjeg odmora plus jos mozes i ucestvovati.
(coyote, 14. jun 2006 00:29)

•Skidam kapu Hrvatima!Bili su u najmanju ruku ravnopravan rival.Brazilci ako ovako nastave nece daleko dogurati.Onaj Ronaldo ne moze da se pokrene!Trebao je selektor da ga zameni vec u poluvremenu.
(Vlada@, 14. jun 2006 00:31)

•Kakvo navijanje! Nevidjeno do sada na SP, da tim koji gubi ima onakvu podrsku. Svaka cast. Inace Brazil je igrao sa pola snage a Hrvati se isto nisu preterano trudili, znaju da nemaju sta da traze protiv Brazila, kada igraju sledecu utakmicu protiv Japana - opusteno.
(legenda, 14. jun 2006 00:36)

•hr je odigrala dobru utakmicu.odigrali su koliko su im brazilci dozvolili.a dozvolili su im puno.da su brazilci igrali agresivnije na zadnju liniju bilo bi gusto.medjutim oni su se povukli pa je hr odbrana mogla nesmetano da kombinira.sve u svemu nismo se osramotili.
(crocop, 14. jun 2006 00:41)

•Košije svaka vam čast na večerašnjoj utakmici u kojoj ste sve zasluižimo,samo niste zaslužili da izgubite!!Večeras sam bio uz vas i verujem da ce te proći dalje jer ste mnogo bolji i od Australije i od Japana!
(SHOMY SD, 14. jun 2006 00:47)

•Hrvati su pre svega odigrali hrabro protiv brasila ,pokusali i da daju gol a ne kao mi kukavicki.Medjutim Brasil je ipak najbolja ekipa i sa jednom ne bas dobrom igrom dosao do rezultata.
(aca, 14. jun 2006 00:51)

•Ne vidim razloga za velicanje igre hrvata.Kao prvo izgubili su a kao drugo ako posle ovakve igre Brazila nisu mogli da odigraju bar nereseno onda se jos jednom vidi sa kojih prostora dolaze,odnosno da ni njih nije "ubio" neki mentalitet.Dvojica igraca vrlo dobri,ostali ispod proseka.Brazilci nista posebno ali i ovo dovoljno za pobedu.C'mon Aussie!!!
(aussie, 14. jun 2006 00:55)

•Ja mislim da je Cico slavio veoma dobru igru svoje reprezentacije,a sto nije slucaj sa nama,iako smo doziveli identican poraz!Svaka cast hrvatima na borbenosti.Pa ljudi,ne znam koliko ste gledali ovo prvenstvno,a verujem da jeste...mi igramo ubedljivo najstaromodniji fudbal i to bez ikakve taktike.Treba da nas je sramota,pa cak i oni indijanci igraju konsolidovanije od nas!!!
(Marko, 14. jun 2006 00:55)

•@trifke - hrvatski izbornik kao i čitava Hrvatska na kraju su slavili srčanu i ravnopravnu borbu svoje repke protiv 5-strukih prvaka svijeta i prvog favorita za osvajanje prvenstva u Njemačkoj. Hrvati su igrali poptuno ravnopravno, zaslužili su neriješeno i osvjetlali obraz naciji. Dodam li tome i naše fantastične navijače (njih 20.000!!) u našim prepoznatljivim kockastim odorama mogu samo reći da sam ponosan što sam Hrvat. Ponos trifke - to smo danas slavili. A i veselimo se unaprijed što ćemo dobiti Japan i Australiju...
(Za moju Hrvatsku..., 14. jun 2006 00:57)

•Hrvati svaka cast,mada se Brazilci nisu ni oznojili...A za nepoznavaoce fudbala...i Kezman i Milosevic imaju iza sebe ime u Evropi i zasluzeno su napadacki tandem reprezentacije i nisu krivi sto su zrtva taktike,odnosno "alibi" igre sa dva napadaca bez sredine koju forsira nas selektor...nikola zigic je solidan fudbaler i ne moze neko da zahteva da on igra samo zato sto je dao dva gola Romi,pa ljudi on je u domacoj ligi postigao samo 12 golova!!! Mora jos mnogo da uci,ali nazalost mu je vec 26 god...raspitajte se malo sta su ova dvojica postigla u svojoj karijeri do svoje 26.
(LUCA TONI-DORCOL, 14. jun 2006 00:58)

•Bravo braco Rvati, svaka cast na super igri. Babic i Prso sjajni, cak ni Kranjcar vam nije bio los! Onaj nas jadov Petkovic ovo treba da gleda i da uci. Igrali ste protiv puno bolje ekipe od Holandije i stvarno ste ih preslisali. Prvi put da sam zaista navijao za vas i da mi je zaista zao sto ste izgubili. Nce biti lako protiv Australije, ali ako ovako ponovo budete igrali, nema zime. A sto se nas tice, samo da izgubimo jos jednom 1:0 pa mozemo ponovo da se zalimo na vrue vreme u junu, kratku travu, preostre krampone, itd.......
(Ivan M, 14. jun 2006 00:59)

•Hvala Susedima[komsijama]na ljepim i skrenim komentarima.Sta reci Hrvati su usli u igru olvnih nogu ipak Brazil[5 puta svetski prvaci]trema i ostalo ipak Hrvati zadovljni sa 0:1?Posteno receno obe NASE repke u teskim skupinama.I slazem se sa KOMSOM koji napisa da se NASE [SCG-HR.]sastanu u FINALU
(hrvat, 14. jun 2006 01:01)

•Ma dajte, pa vi zaboravljate citavo jedno prvo poluvreme. Ono je bila jad i bed od fudbala, Hrvatska je pogotovu igrala ruzno (sve nesto na silu, uz primitivne neke gestikulacije, bez lepog povezanog ritma, bez interesantne neke zamke, cekaju da prime gol da bi se razbudili).
Drugo poluvreme daleko borbenije. Prodornost Babica je bila uocljiva, ostalo sve nesto polovicno, vuci - potegni. Brazilci, odmereno, tek koliko treba za pobedu.
Mislim, dobro sto im je igrao Kranjcar Jr. (kao i nama Kezman), barem da nas izvade kao fizicke pojave u onom opstem ruglu (zalizani, dugih staromodnih kosa...)
Hrvatski navijaci nisu bili nista bucniji od nasih, osim sto su se nasi kutivisanije ponasali. Hrvatima sledi jos lepsa kazna za bakljadu.
Sudija je, moram priznati, malo vise bio naklonjen Brazilcima.
(F.K., 14. jun 2006 01:07)

•Kaka Kaka Kaka Kaka, i ostali
napadali su dok nisu dali gol, a onda sa 30% snage priveli utakmicu kraju.
Hrvati borbeni, solidni, bolji od nas ali nemaju ni oni pojma, nema ni njima ko da da gol.Nece ni nasi a ni ono proci gupu,prosli bi da su grupe lakse ali sta da se radi, ne treba im zameriti.
(Danilo, 14. jun 2006 01:12)

•Ma rutinska pobeda Brazilaca, nisu hteli da se previse zamaraju napaljenim hrvatima, Ronaldinjo samo igrao "iz prve", Ronalno razmisjao o nekoj sovi verovatno, Adriano suvise smoren, Kaka-taman koliko treba kao i Emerson i Ze Roberto jedino su tu odbrambeni fudbaleri na celu sa Lusiom i Didom na golu drzali neki stepen ozbiljnosti na terenu, tek da ne zaluta neka u mrezu... Brazilci se zezaju sa ovim mudziburcima u grupi a onda sledi reality show od 1/8 finala pa nadalje do titule....
(rutina...., 14. jun 2006 01:21)

•Brazil me razocarao. Svaka cast Hrvatima.
(Tika, 14. jun 2006 01:30)

•Bravo za "susjede"!!
Bar su pokazali da ima nade za fudbal sa ovih prostora( oni su bar jedini to i dokazivali dosada...), i da ipak Balkanci znaju igrati fudbal...
Samo "sto" izgleda pojedini Balkanci imaju "vojvodu" sa pogresnim shvatanjem ove igre( ali ocito gresni su i "vodje" iz kuce fudbala, u nasoj prestonici)...
Ne moze se stalno vaditi sa poemima, odama i kojekavim pravdanjima, koji vise ne "uspavljuju" nikog...
I sigurno ce biti: "problem su bili igraci, povrede, medije..."
Jer samo bi trvdoglav (i ocito slab po procenjivanju igraca, ili je mozda nesto drugo u pitanju...) "strateg" zapostavio talente i dokazane igrace(ne mogu da prezalim pojedine zaboravljene...), i to na smotri gde se vodi fudbalska "bitka" sa najubojitijem oruzjem skojim raspolazes, i gde ceo svet vidi vrednost, ili je ne vidi...
Hrvati su bili veceras na "pozornici", i dokazali su da vrede, ne kao tim, nego kao i fudbalska skolska, ali to,pojedini "stratezi" ne shvataju, koliko pokazes na travnjaku, toliko ce te svet postovati, a korist naravno osecaju igraci i treneri, jer ko pokaze da ima kvalitet na SP-u, bilo koja nacija, igraci odmah postaju "vredniji", i zasigurno, ta nacija se uvazava ubuduce, njen rad, takoreci, sve sto dotice fudbal, dobija odmah vecu cenu.
Reprezentacija nije samo skupina igraca, nego ona mora shvatiti da "REPREZENTUJE" zemlju, narod...... Igraci, koji sigurno najvise gube, jer se ne zivi od stare slave (mozda i preterane za pojedine, ocito nedorasle za ovu vrstu takmicenja...), i ne shvataju da tu treba dati sve, a ne kasnije zaliti :"ehhh da sam...." Jer ce biti kasno!!!
Zeleo bih samo jedan put citirati igrace koji su mogli biti tamo ( cisto za moju dusu...):
Dejan Petkovic(suvisno je govoriti o njemu, on je vec sve pokazao, bog u Brazilu ...)
Aleksandar Lukovic( moderan pravi bek, brzina, centar-sut, pregled...)
Veljko Paunovic(golgeter & plejmejker, strasan igrac...)
Milos Krasic ( talenta ima na pretek...)
Milos Maric ( na svojo poziciji je medju boljima...)
Nenad Kovacevic (valjda je dokazao da zna da igra, i da je borac...)
Marko Pantelic ( Ima osecaj za gol i zna da igra u prazan prostor, uvek je opasan po gol)
I da ne zaboravim Milana Stepanova (koji
izgleda vredi samo kod UEFE, ko su oni?? :) ...)
Eto onako, cisto za dusu....
(kile(r), 14. jun 2006 01:39)

•Hrvati mogu da slave, zato sto ce Brazilci napuniti i Japance i Australijance. U slucaju da formiraju "krug" sa Japanom i Australijom, to ce im pomoci.
(Urke, 14. jun 2006 02:05)

•Brazil je dosta jak ali nije nepobjediv. Hrvatska nije iskoristila svoje prilike.
(felix, 14. jun 2006 02:29)

•Bravo 'rvati, iskreno navijao sam za Vas, mislim bolje za suseda nego za Brazil, pa ma kakav bio... ali to nije vazno...
Vazno je da ste izgubili, ali CASNO, odigrali sasvim lepo, dosta brzih akcija i sve, ali malo nesrece ili nespretnosti da se da gol...
Pa vi ste imali vise sansi u 2 minute nego mi u celom mecu...
Ajde da se ugledamo na njih, a ne ko pi*de, znaci samo napad pa sta uradimo, pa makar nezasluzeno izgubili kao veceras Hrvatska...
(dejan, 14. jun 2006 02:35)

•Stvarno je uzivanje gledati utakmicu u kojoj niti golman, niti odbrambeni igrac ne ispucava ama bas svaku loptu koju slucajno primi.
(Gojko, 14. jun 2006 02:38)

•iskrene cestitke komsije!
danas ste zasluzili da pobedite, samo da je bilo malo vise srece u zavrsnici. sve ostalo je bilo 10+. steta stvarno, ovo je bila prilika da se brazil konacno sasece... bila bi to velika senzacija, ali sta je tu je... doguracete sigurno daleko! sretno!
ps: onaj kovac (odbrambeni iz juventusa?) je strasan. zverka prava, sjajan igrac!
(veljko, 14. jun 2006 02:51)

•Rvati solidni. Da nasi prije utakmice cuju "Boze Pravde" motivacija bi sigurno bila bolja. Gledah prvi put Kranjcara jr-a. Trom i bezidejan. Z. Boban bi bolje odigrao da obuce kopacke ponovo.
(Vince, 14. jun 2006 03:14)

•Dobro su se borili, mozda su mogli i nereseno da izvuku. A vi gospodo Srbi mogli bi da prestanete da plujete po svojoj reprezentaciji. Ocigledno je da ste vi babetine od navijaca koji samo donose baksuz.
Napred Plavi.
(MILE, 14. jun 2006 03:48)

•Jao kakva utakmica, pa ovi nashi treba da spakuju kofere i da nas ne blamiraju vishe. Porite se ushima i gledajte svetsko na tv-u ko svi normalni ljudi koji nisu zasluzili da budu u Nemackoj.
(Jah, 14. jun 2006 04:18)

•Bravo komsije. Ipak mislim da niste imali sanse za barem 1 bod jer je Brazil igrao koliko mu treba, ali ste ga zasluzili. Barem ste pokazali ovim nasima sta znaci igrati za reprezentaciju i boriti se. Nije mi jasno kako Hrvatska reprezentacija koja je po kvalitetu slicna nasoj(igraci im igraju u dobrim,ali ne i vrhunskim klubovima) igra lepsi i kvalitetniji fudbal.
(srdjance, 14. jun 2006 06:55)

•Prvo,svaka cast Hrvatima na igri.Da su imali makar jednog vanserijskog igraca,dobili bi mec.Brazil nema sanse da prodje osminu finala jer se ukrsta sa grupom gde su Cesi i Italijani.Imaju bar cetvoricu viska igraca koji su daleko od forme.Emerson,Kafu,Ronaldo,Rob erto Karlos vise nisu klasa za osvajanje SP.Mnogo bolje je da su igrali mladji igraci Sisinjo i Kris a Zilberto Silva je duplo bolji od Emersona i defanzivno a i u napadu.Ronaldinjo i Kaka ne mogu sami da igraju protiv jakog tima.Zao mi je,navijam za Brazil ali oni jednostavno nemaju kompaktan tim i glatko ce da izgube prvu utakmicu na ispadanje.Argentina ima samo par zvezda (pitanje da li su i to zvezde),ali su timski za klasu ispred Brazila.Mislim da su oni glavni favoriti,bar po pokazanoj igri.
(Negativni, 14. jun 2006 07:31)

•Ronaldo, ti si izletnik sa Avale!Više bi pretrčala moja baba sa 80 godina i sa sve išijasom i viškom kilograma.Milošević je za tebe Hišam El Geruž!
(morijarti, 14. jun 2006 07:54)

•Svaka cast za prikazanu igru i borbenost.Brazilci nisu zasluzili da vas pobede.Ubedjen sam da cete proci u drugi krug!Osvetlajte obraz Balkanu!Good luck!
(Sasa, 14. jun 2006 07:57)

•Ej bre horvati, pa vi i niste tako losi !!
Jes da u napadu i vi imate "Kezmana" i "Milosevica", ali vam je zato ostatak tima na zavidnom nivou. Komplimenti navijacima.
(Zoran - Johanezburg, 14. jun 2006 08:04)

•Cestitam Hrvatskoj Reprezentaciji, oni nemaju neku veliku zvezdu u timu,ali prosecni igraci
ukomponovani dobro prave zaista impresivnu celinu,svaka cast Treneru Kranjcaru,njegov tim je zasluzio povoljniji rezultat,ova ekipa Brazila je dom staraca,koji igraju prefrigano
prekidaju akcije protivnika na polovini terena sitnim faulovima,koje sudija tolerise
i nekaznjava kartonima,ovaj tim Brazila nece dalje od druge runde garantovano,bravo Hrvati
ovakvom igrom vi cete ostati dugo u Nemackoj.
(Navijac, 14. jun 2006 08:11)

•Posed lopte 49-51 u korist hrvata govori sam po sebi.Nepamtim da je brazila neko ovako nadigrao, da se razumemo oni su gubili utakmice al se nikad nisu celo jedno poluvreme branili sa 11 igraca.Sta reci na kraju sem bravo komsije pa nek ovi nasi drugari prestanu biti drugari i postanu igraci koji ce gristi na terenu i nek znaju da igraju za svoju zemlju a nisu tamo kako "majstor" Stankovic rece da uzivaju u svemu tome. "ikan u pravu si u svemu o cemu si pisao a posebno za izvikanog Anrija
(behar, 14. jun 2006 08:23)

•Svaka cast hrvatima na borbenosti.Da je u par navrata sut bio bar metar pored Dide,bilo bi nereseno garant.Videli smo da Brazilci nisu sa druge planete!
(kiki, 14. jun 2006 08:26)

•Sto se tice fudbala na Balkanu,Hrvati su ispred svih bar za 20 godina,a u svetu imaju pravo da tvrde da su medju 5 najboljih i sinoc su nam to pokazali i dokazali svojom igrom i ljubavi prema svojoj drzavi.Navijaci zasad isprd svih br-1!!!PETKO imo si sta da vidis i mani se coravog posla zvanog ,,bunker,,pa kako mislis pobediti ako ne das gol i ako nase ,,vedete,,neznaju da sutnu dalje iza 10m po golu!!!Pa ako neznate nogom bar je rukom ubacite mozda sudija i neprimeti!!!Zalosno je ovo sto pisem al treba pravdi pogledati u oci i zato NAPRED PLAVI!!!!!! Bez ljutnje!!!
(Misko, 14. jun 2006 08:30)

•Brazil me je razocarao. Imao sam utisak da im je muka sto moraju da igraju. Ronaldo OCAJ. Totalno je u autu. Pretrcao je fantasticnih 25m. Daj Boze da je pet puta pipnuo loptu. Sa ovakvom igrom tesko da ce odbraniti titulu. Hrvati dosta dobri, ali uplaseni.
(Zeljko, 14. jun 2006 08:31)

•Brazil igra u najofanzivnijoj formaciju u istoriji svetskog fudbala! Dva /sjajna/ halfa pred golmanom, četvorica radilica - Emerson, Ze Toberto, Kafu i Roberto Karlos - dva ofanzivna polušpica - Ronaldinjo i Kaka i dva klasišna špica - Ronaldo i Adrijano. 2:4:2:2! Sinoć su igrali sa 50 odsto snage - onoliko koliko im je trebalo za pobedu, kada budu igrali sa jačim timovima i oni će dodati gas. Hrvati su igrali najbolje što su mogli, ali budimo otvoreni UVEK, čak i kada su gubili, do zadnje minute, držali su bar pet igrača na svojoj polovini. Pametno - jer da su se sasvim otvorili primili bi tri komada. Poznato je da Brazil ima najbolje kontre i polukontre.
(bebica, 14. jun 2006 08:35)

•Uzivao sam gledajuci Brazilce. Kao i uvek na pocetku sampionata treba im malo vremena da se zagreju. Trudili su se tacno onolikokoliko im treba. A Hrvati ,u onim arlekinskin dresovima su se samo valjali. Mislili su da ce bunkerom i kontra napadima da izadju na kraj sa kraljevima fudbala. Tom su taktikom jednom prosli ( u Francuskoj)ali to ne pali kod majstora.
(goran, 14. jun 2006 08:46)

•Svaka vam cast. Ne secam se da je neko u zadnjih par godina imao loptu vise u nogama od Brazila.
Sa ovakim pristupom igri 100% prolazite u drugi krug.
(konta, 14. jun 2006 08:54)

•Svaka čast za Brazil!! Nisu odigrali kako znaju ali i to je bilo dovoljno da pobede.Za razliku od nekih ovde, više me zanima igra Togoa, Trinidada i Tobaga, Gane i sl.nego igra Hrvata, i ne želim da je komentarišem.
(grof, 14. jun 2006 08:54)

•Rvati se jesu borili,ali su zasluzeno izgubili ,jer su realno bili slabiji.Da nisu onoliko tukli Brazilce,verovatno bi bilo 3:0.
(vidojko, 14. jun 2006 08:59)
•Hrvatski izbornik je slavio minimalan poraz od Brazila, posto pretpostavlja da ce Brazil da razbije i Japan i Australiju. Poenta je u tome, da se kod ove faze "po-grupama" prvo gleda gol razlika(!) a tek posle toga medjusobni susreti (copyright HRT).

Inace momci su igrali jaako dobro i (po mom nestrucnom misljenju) su daleko i fizicki i tehnicki spremniji od nasih momaka. O taktici necu da govorim posto stvarno nemam pojma, ali neke stvari su ipak ocigledne i laiku.
(Igor, 14. jun 2006 09:05)

•Evo bas me zanimalo sta (kako vi kazete) komsije misle o nasoj utakmici! pa sam nasa ovu stranicu! iz splita sam i jako me zanimalo sta vi kazete i jako mi je drago sta priznajete nasu jako dobru igru pritv Brazila. Isto tako moram priznat da mi se svidila igra vasih reprezentativaca u drugom poluvremenu u utakmici protiv Nizozemske! Mozda da vam je onaj Žigić malo hrabriji dečko postigli bi i bolji rezultat ovako puno sreće u utakmici sa Argentinom (mi smo ih dobili zasto ne i vi) i O.Bjelokosti!
P.S. onom zadnjem komentaru CICO se veselio sta su mu momci ostavili dusu na terenu, i dokazali da mogu igrati i sa najjačim sastavima na svijetu!!!
(Ivan, 14. jun 2006 09:05)

•Nevolim ih,ali svaka im cast kako su igrali.Imali su vise sansi od Brazila
(MIKI, 14. jun 2006 09:08)

•Tipicno nasa posla!
Kad komsije izgube mi im dajemo podrsku a kad nasi izgube onda samo znate pljuvati! Jeste vidjeli onaj nacionalni naboj kod komsija?! E da je tako kod nas odmah bi bilo vidi sovinista, vidi nacionalista, vidi cetnika!!! Nista mi slabije nismo igrali protiv holandije od hrvata protiv brazila. Ali ne brinite Plavi, RS i Banja Luka je uz vas.
(LakiRS, 14. jun 2006 09:16)

•Svaka cast komsije.Zna se da imate dobar tim i to ste i dokazali.Hrvati 2 u grupi idu na zabare i deru jih na moje zadovoljstvo.
Nema smisla uporedjivati njihovu repku sa nasom, pa pogledajte samo njihovu ligu.Ljudi rade na fudbalu i to se vidi.
Nasi nisu ni kukavice ni smoglje takvi ne dolaze na SP i to ce dokazati protiv Arg. (cak i ako izgubimo).
BUDIMO REALNI JEDNOM!!!!!
(sale, 14. jun 2006 09:18)

•Razlika između Hrvatske i Brazila manja je nego razlika između Holandije i nas... Dno...
(kartmen, 14. jun 2006 09:23)

•Stvarno su sjajno odigrali.Odusevili su me hrabrom igrom dobrom odbranom lepim napadima stvarno jednom recju super.Cak mislim da su na kraju imali vise loptu u posedu od Brazila sto dovoljno govori koliko su dobri.ALI imam osecaj da su sinoc izgoreli i nebi me iznanadilo da ih vec Japan iznenadi mada je veca verovatnoca da to uradi Australija.Pogotovo sto najvece zvezda australije nisu nista pokazale u duelu sa Japanom tu mislim na Viduku i onog iz liverpuna ne mogu da se setim imena
(Cookie, 14. jun 2006 09:26)

•E ovako se bori za svoju zemlju......kakav Brazil...rasturili su ih sinoc.....Petkovicu pogledaj malo kako se igra fudbal.......svaka cast hrvati.....doguracete daleko sa ovakvom igrom
(xxx, 14. jun 2006 09:28)

•Mogu samo da čestitam Hrvatima jer su igrali jako dobro i realno su zaslužili nerešeno.Totalno su isključili Adriana i Ronalda koji ništa nisu napravili celu utakmicu.Ali ipak to je Brazil u kojem ima bar 5-6 igrača koji potezom mogu odlučiti meč,kao Kaka sinoć.Ali nešto drugo želim reći,a to je da se nadam su naši igrači sinoć gledali utakmicu i videli kako se igra i "gine" za svoju zemlju(posebno me fascinirao Niko Kovač).I pored toga što su igrali s verovatno najboljim igračima na svetu Hrvati su u drugom delu igrali otvoreno , išli su po gol, za razliku od nas koji protiv holandeza pošteno nismo po golu šutirali.I još samo da kažem da su im navijači odlični da imaju odličan vizualni identitet koji se prepoznaje svugde u svetu.Mislim da kada smo sad nezavisna zemlja i konačno samo Srbija i mi trebali poraditi na tome.
(Žarko Popara, 14. jun 2006 09:41)

•Svaka cast Hrvatima. Mogli smo videti kako se igra moderan fudbal.
(mail, 14. jun 2006 09:56)

•Braćo moja, prosto ne mogu da verujem koliko su naši susedi rvati dobro odigrali. Moram da uporedim sa našom bednom partijom i kažem kako su bili mnogo odvažniji i nisu se prepali Brazila, a ne naš Petković se sav u..o Holanđana. A i navijači su im bolji, takvi bi i naši trebali da budu!
(Stevica, 14. jun 2006 10:01)

•naravno da je slavio , kada je bio ponosan na svoje igrace .. momci su ostavili srce na terenu a bogami pokazali i fenomenalno znanje. I niko ih sada netje pljuvati zbog toga ... a mi nase , naravno otjemo .. jer nemamo sta drugo da radimo.Sad cemo mesec dana da pljujemo fudbalere , pa ce to da stane , jer tjemo morati da pljujemo kosarkase i tako svako leto ...
(mman, 14. jun 2006 10:18)

•Objektivno, ali stvarno objektivno, Brazil nikada nisam gledao u gorem izdanju. A šta reći o Hrvatima koji ovakvom Brazilu koji nije pošteno potrčao na utakmici, nisu uspeli da daju gol. Hrvati su od 60 dodavanja 57 šutnuli u ambis. U drugom imali nekoliko dobrih šuteva na gol ali čak ni vremešnoj, za gerijatriju spremnoj, odbrani Brazila nisu uspeli da daju gol koji umalo nisu lipsali. Mislim da je Hrvatska nikakva ekipa a to ćemo tek da vidimo gde će biti po rečima Ćire Blaževića "APSOLUTNI FAVORITI" u mečevima sa AUS & JAP. HAHAHAHAHAHAH.
(Milan BG, 14. jun 2006 10:22)

•Stvarno moram da se pridruzim cestitkama za prikazanu igru, borbu, navijanje...nadao sam se da ce ih Brazil razneti ali sam vec oko gola promenio stranu. Necu da pricam "mi ovo, mi ono..." ali uvek sam govorio da mi ne bi bilo zao i da gubimo sa 3:0, samo da igramo kao muskarci, ne kao p...
(Red Star Nis, 14. jun 2006 10:31)

•Statistika prvog poluvremena:
sutevi u okvir gola 4:0
sutevi van okvira gola 4:1 (Kranjcar sa 30 metara, lopta otisla 10m od gola).
Drugo poluvreme Hrvati znatno bolji, ali rezultat isti kao nas.
Zakljucak: igrali su ziher igru kao i mi prvo poluvreme dok nisu primili gol. Da nisu igrali bi tako celu utakmicu.
Razlika je u tome sto su znatno popravili igru posle primljenog gola, a nasi to nisu. I drugo, cini mi se da su Brazilci igrali dosta slabije nego Holandjani (a ni oni nisu nista posebno odigrali).
(analiticar, 14. jun 2006 10:33)

•Zaista pristojan otpor naših komšija velikim majstorima. Ne mogu a da ne primetim sličnost u mentalitetu jer, kako reče jedan od komentatora, nula bodova ipak ne može biti razlog za zadovoljstvo (osim ako nismo u rangu Trinidada). Što se Francuza tiče o njima ne bih polemisao za sada. Čućemo se tamo negde u vreme polufinala :-)
(Posmatrač, 14. jun 2006 10:37)

•Mene je prijatno iznenadila Hrvatska. Posed lopte u korist Hrvata, svaka cast. Taj posed lopte se verovatno trenira na treningu, pozicioniranje igraca sa i bez lopte, zatvaranje prostora u fazi odbrane i u fazi napada su stvari koje moraju da se treniraju da bi mogle da se sprovedu na utakmici. Onda vidimo Hrvatsku koja ima bolji posed lopte od Brazila sa prosecnim igracima. Gledao sam neke treninge nase repke i to je u fazonu "na male golice ispred zgrade" bez obaveza, discipline, ko kako ume... a gde je tu trener da kaze sta i kako hoce? Nasim igracima svaka cast, bore se i niko ne moze da im zameri na zalaganju ali se jednostavno vidi da svako igra "za sebe" u smislu da nemaju resenja kad prime loptu i da idu u iznudjeni dribling. Nemamo generala-trenera...i tu je kraj price.
(trener sa tribine, 14. jun 2006 10:38)

•Steta! Jedna polu-greska i utakmica je izgubljena. Mogla je Hrvatska i da pobedi, sto bi, prema pokazanoj igri, bilo zasluzeno.
Svaka cast na igri i zalaganju, a posebno, kapa dole, za navijace! Onakvo navijanje skoro nisam video. Svaka cast!
(Milan Simic, 14. jun 2006 10:38)

•svaka cast za navijanje kao i za srcanu igru punu agresije i trcanja...jednostavno,tako se nadoknadjuje ono sto manjka u nogama i sa velikim ekipama gotovo da i ne moze drugacije
Tako se bori za svoju zemlju!Odusevljen....
(pedja sin, 14. jun 2006 10:40)

•Sta hvalite te Hrvate kao da su nam oni stari drugovi a ne najveci neprijatelj!
Volim Brazil i nema veze kako i sta vazno da su pobedili sahovnicare. Sad jos Australija da ih pobedi i mogu mirno da spavam.
Ajde Srbi shvatite vec jednom da ce Hrvati uvek biti protiv nas i da ce se svaki put kad izgubimo radovati. Ja zivim u Nemackoj i morao sam da ih peglam kad su proslavili na ulicama pobedu Holandije nad nama.
(Vanderlei, 14. jun 2006 10:53)

•A ja sam navijao za Brazil. Nekako su mi blizi, otprilike kao Bosnjacima Iran. I eto moji/nasi pobedili. Napred Brazil!
PS. za srbina: srpski izraz za skupa je zajedno, a cesto koristimo go za gol, toliko o predstavljanju.
(vinetu, 14. jun 2006 10:56)

•nije cico slavija, samo nije nezadovoljan jer iako je poraz uvik poraz, 0:1 nije loše,ide na na ruku 3:1 australije, jer za poredak u skupini se prvo gledaju bodovi pa onda gol razlika, pa nam kalkulacije idu u prilog, naprimjer, ako mi dobijemo japan, pa još recimo sa 2 razlike a brazil nakrca australiju što je sve daleko od nerealnog, mi smo drugi pa nam je u zadnjem kolu dovoljno i neriješeno, sve i da japan dobije brazil; a opet ako i igramo neriješeno sa japanom ostaje nam utakmica sa australijom...sve su to kalkulacije ali prilično realne jer brazil sada igra za nas...vidite u koliko smo mi boljoj situaciji od vas...jebi ga , zapala vas takva grupa, ali hrabro!
(pere, 14. jun 2006 10:57)

•jbga susjedi, nismo imali sreće al mislim da smo zaslužili nerješeno, brazilci nam se i nisu baš naigrali, zanimljiv mi je podatak o posjedu lopte u korist hrvata, kad ne bi bilo našeg balkanskog mentaliteta ne bi se bojao za prolaz u sljedeći krug...
(zg, 14. jun 2006 11:01)

•Cestitam Hrvatima na hrabrom srcu protiv najjace reprezentacije sveta, a Kranjcaru na postavljenoj taktici. Brazilci su, ipak, pokazali da im samo malo treba da pobede, a kasnije su cuvali snagu za ono sto ih tek ocekuje. To im, naravno, nije bilo tesko, imajuci u vidu cinjenicu koju godinama fudbalski fanovi previdjaju u igri Brazila, fokusirajuci se samo na ofanzivni deo igre "karioka". Naime, po mom misljenju, Brazil poslednjih desetak, tacnije dvanaest, i vise godina igra najbolju odbranu na svetu, sjajno se dopunjuju i odbrambeni igraci medjusobno, ali i defanzivci i veznjaci. To je novi kvalitet koji Brazil do SAD 1994. nije imao. Smatram da je to sada presudna razlika u odnosu na ostale svetske reprezentacije. Taj su segment igre toliko usavrsili, da su cak i Italijane prevazisli. Naravno da oni tu nisu izmislili toplu vodu, prosto svaki njihov igrac je individualno kvalitetniji od bilo kog protivnickog, samo su trebali da shvate da moraju igrati i odbranu, a ne samo srljati u napad i igrati za gol vise (koji im je cesto u istoriji bio gol manje - protiv Italije 1982, Francuske 86, Argentine 90... Sada to majstorski rade, pa im nije tesko da pobede i sa 1-0. Tesko da ce im bilo ko parirati, mada lopta je okrugla...
(Dzoni Baba, 14. jun 2006 11:02)

•Hrvatska je odigrala sa srcem i za svoj narod.Nista se ne slavi u porazu od Brazila.Oni su samo imali vise srece i to je sve.Pokazali nisu nista posebno a hrvati su zasluzili barem bod po pokazanoj igri, zelji,htjenju,srcanosti...Navi jaci su bili doslovno dvanaesti igrac.Kakvo navijanje,fantasticno i fanaticno...Hvala repki na prezentaciji istinskog nogometa,hvala navijacima za sve.Pravi poznavatelji nogometa mogli su jucer uzivati.Proci cemo u drugi krug,samo nepravda i nesreca nas mogu zaustaviti.Uz ovakve navijace ne mozes igrati lose.Jos jednom hvala za sve.Nadam se da vecina gradjana Srbije djeli misljenje sa vratarom Rijeke Draganom Zilicem koji je poslije SiCG navijac Hrvatske,kako je rekao.Hvala Zile za podrsku i steta sto nije takav igrac na SP-u.
(Francetic, 14. jun 2006 11:05)

•Bravo komsije, boriliste se kao pravi i pokazali ste da znate igrati fudbal, pardon, nogomet. Navijao sam za vas i zeleo da barem izjednacite, ali i ako niste mozete biti ponosni na svoj tim. Samo da vam prenesem jedinu kritiku koju sam cuo na vas racun u jednoj kafani u parizu. Ljudi gledaju utakmicu, komentarisu, te ce jedan " dobri su ovi Hrvati, ali mi samo nije jasno zasto su napravili zastavu i dresove od stoljnaka iz pizzerije !". Moram priznati da me je slatko nasmejao !
(goran (francuska), 14. jun 2006 11:21)

•Zanimljivo je da se samo na prostoru rahmetli Juge uspeh ne meri rezultatom. Kao sto smo i mi bili "bolji" od Holandjana, tako su i Hrvati "bolji" od Brazilaca. Steta sto rezulati ne potvrdjuju tu i takvu "stvarnost iz naseg ugla". Kako u sportu, tako i u politici, tako i u zivotu. Nazalost.
(Gradjanka, 14. jun 2006 11:24)

•I Hrvati su se malo prepali u prvom poluvremenu. Ali, svaka im čast! Do kraja im je nedostajala završnica. Brazil nije igrao dobro jer im Hrvati nisu dozvolili da igraju. Navijači Hrvatske su bili do .aja! Tako se navija.
Srbijo, Argentina se može dobiti, samo hrabro. Nema niko bolji dok se dokaže da je bolji!Nema predaje, nema bunkera!
(Bole matori, 14. jun 2006 11:25)

•Hrvati su odigrali casno i hrabro. Nasi bi se predali jos pre utakmice, ne znam da li bi presli centar.
Doduse, Brazilci su imali jednu bitnu otezavajucu okolnost. Igrali su sa 10 igraca od pocetka. Pazljivo sam gledao Ronalda i ne secam se da je potrcao na celoj utakmici, a nesto nije ni izgledao zeljan igre.
(Dusan, 14. jun 2006 11:34)

•Kakvi gubitnici slave poraz.Bravo majstori.
(Krebezis, 14. jun 2006 11:43)

•Ne znam ko kaze ovde da mi nemamo dobre navijace, a i vecina nasih se borila protiv holandjanina, vidi se da niste bili na utakmici, nego samo preko tv pratite, pustite nas prave navijace radje,i slusajte bolje kose vise drao na stadionu, holandjani ili srbi.
(Nole, 14. jun 2006 11:48)

•Cestitke komsijama!Odlicna partija.Steta sto nisu dali gol.Svaka cast odbrani hrvatske.Ronalda su u dzep stavili.Na njih treba da se ugledamo.Borbenost,navijanje.P uno srece!Ajd pa da se vidimo u finalu.
(Admiral, 14. jun 2006 12:01)

•Hajde, hajde, gore glavu susjedi! Ipak su to bili Nizozemci a ne neke šljuke. U boj, u boj, za narod svoj! Mi za svoj, vi za svoj i dao Bog da se nađemo u finalu! Pozdrav iz Zagreba.
(purger, 14. jun 2006 12:12)

•Hrvati su igrali odlicno i pokazali kako se bori i navija za svoju zemlju. Krancar je imao snage da podrzi svog talentovanog sina i nije se osvrtao na kriicare. Voleo bih da i nasi momci pokazu vise sloge, hrabrosti i inicijative protiv Argentine , samo nas pobeda ostavlja u igri.
(brat srbin, 14. jun 2006 12:20)

•Dobra utakmica. Hrvati dobri ali neefikasni. Ako ovako (bez datih golova) budu igrali i protiv Australije teško da će proći dalje. Računam da će Japan uspeti da pobede.
(Ko to tamo peva, 14. jun 2006 12:21)

•Svaka cast Hrvati...E to je borba za grb drzave ...@Trifke, zasto se Cico smejao ?? Pa zato sto su igrali sa testisima, a ne kao mi, uskopljeni, zahvaljujuci selektoru Petku vojvodi Misicu. I nemoj da poredis Cicu i Petka, sramota je...Cico je rekao timu da se bore, i vidi sta uradise "vanzemaljcima"...A ovaj nas 10 /s lukom / u kazneni, i za to kaze "nije defanziva"... A Brazil ? Pa nije im ovo reklama, da se snima po 100 puta dribling i foto montazom 4 puta pogodi precka...Manekeni ce brzo dobiti povratnu za Rio...jos jednom, BRAVO HRVATI, Petko srami se !!!!
(Monteskje, 14. jun 2006 12:27)

•Razlika izmedju Brazila i Croatie ili Argentine i Srbije je u tome sto je za Brazil i Argentinu ovo samo jedna utakmica u nizu, a za nas je to utakmica koja se igra jednom u zivotu. Shodno tome je i razlicit pristup ovom mecu.
(Pop, 14. jun 2006 12:36)

•Brazil nije uigran, i malo su bili zajedno zbog pojedinaca u svojim ligama ili ligi sampiona.Oni ce kako prvenstvio odmice biti sve bolji i bolji.Ne sumljajte u Brazil,to je enormno veliki potencijal, kad krene da se zahuktava.Treba forsirati Sisinja jer je veoma brz i ima odlicne centarsutove,bolji je od Kafua jer je mladji i brzi.I zuninja treba staviti jer Brazil kad se razigra bice puno slobodnih udaraca za njih.
(Dida, 14. jun 2006 12:44)

•Sta reci za juce... ovo je tek prva utakmica Brazila, gde se odmerava kako i koliko se moze, mislim da ce Brazilci tek u narednom toku takmicenja pokazati ko zna znanje. Eto toliko..
(Branislav, 14. jun 2006 12:44)

•Ako ponove ovakvu igru protiv Australije i Japana, Hrvati sigurno prolaze u drugo kolo, sto se za nas tesko moze reci. Prema pokazanoj igri, u utakmici sa Holandijom, ako izvucemo bar jedan neresen rezultat u sledece dve utakmice - dobro smo prosli.
(Goran, 14. jun 2006 12:56)

•Svaka cast Hrvati
Luda Publika, Super igra
Zasluzili ste bar nereseni rezultat
(Lipka, 14. jun 2006 13:03)

•Ma kakvi brazilci?! Nece oni ni do polufinala!
Braca hrvati su bili odlicni, mada kao i mi, ne umeju da realizuju dobre sanse.
Finale: Nemacaka vs. Italija
(PapaBear, 14. jun 2006 13:14)

•Reko bi Bora Čorba: "Tu nema Boga nema pravde, i zato odlazim odavde".
Svaka čast majstoru sa bengalkom
(Shadow, 14. jun 2006 13:14)

•nisam ljubitelj futbala ali ovo sto su sinoc hrvati pripremili braziliancima (iako su hrvati izgubili) je za svaku pohvalu !!
kako onu kazu: bravo vatreni.....puno uspeha....
(bravo vatreni, 14. jun 2006 13:26)

•Vidim da svi hvale hrvate. Ne kazem da su igrali bolje od nas, ali igrali su u 21.00, a mi u 15.00. Temperatura i sunce. Razmislite o tome.
(Srba, 14. jun 2006 13:32)

•Tebra Hrvati, dobro ste se igrali i niko ne moze reci da ste se osramotili ovakvim rezultatom.
(Aster Blistok, 14. jun 2006 13:38)

•Kako vas bre nije sramota da pishete da se nashi igraci nisu borili...Da li ste vi bre normalni, i koju ste vi to utakmicu gledali, koji fudbal??!!!! Sram vas bilo...A shto se tiche hrvata, mogu reci samo da je ono sinocnje izdanje Brazila, jednostavno 50% angazovanosti i njihovih mogucnosti, pogotovo posle vodeceg gola..da su primili Brazilci izjednacujuci gol, postigli bi drugi za 2:1, da su opet primili gol, opet bi poveli...
A inache to me u sustini ne zanima....rvatska posla!
(eeeeee, Srbi, ko ce vama ugoditi!, 14. jun 2006 13:48)

•braco Hrvati,dobri ste bili samo tako nastavite protiv Australije i Japana, sigurno prolazite u drugo kolo! Voleo bih polufinale Hrvatska - SCG
(srbin u dusi, 14. jun 2006 14:03)

•Kako je samo Babic proturio loptu kroz noge Lusiu... To je moj najaci utisak sa utakmice.
(Komentator, 14. jun 2006 14:15)

•Ma dajte, pa vi zaboravljate citavo jedno prvo poluvreme. Ono je bila jad i bed od fudbala, Hrvatska je pogotovu igrala ruzno (sve nesto na silu, uz primitivne neke gestikulacije, bez lepog povezanog ritma, bez interesantne neke zamke, cekaju da prime gol da bi se razbudili).
Drugo poluvreme daleko borbenije. Prodornost Babica je bila uocljiva, ostalo sve nesto polovicno, vuci - potegni. Brazilci, odmereno, tek koliko treba za pobedu.
Mislim, dobro sto im je igrao Kranjcar Jr. (kao i nama Kezman), barem da nas izvade kao fizicke pojave u onom opstem ruglu (zalizani, dugih staromodnih kosa...)
Hrvatski navijaci nisu bili nista bucniji od nasih, osim sto su se nasi kutivisanije ponasali. Hrvatima sledi jos lepsa kazna za bakljadu.
Sudija je, moram priznati, malo vise bio naklonjen Brazilcima.
(F.K., 14. jun 2006 14:21)

•Svaka cast iskrenima na pohvalama za igru. Istina, nesto su se povukli u pocetku meca, ali su zato i dobili gol, nakon izlaska Kovaca iz igre. Moje je misljenje da je Kovac ostao da ovaj gol ne bi niti pao. Onima koji omalovazavaju igru HR, neka samo pogledaju kada je pao gol Brazila i s kojim su ga zarom proslavljali. Neka promisle o tuzi Ronaldinja kada nije dao gol glavom. Ovo je svjetsko i samo ****** moze misliti da neko igra s 50% snage. Igra se 3 utakmice u grupi i jedan kiks ih moze izbaciti van zbog gol razlike, ali neka - neki Balkanci su veci pape od pape. Nista idemo dalje. Iduca utakmica je SCG, pa cemo navijati za njih, ionako mi je nekako bliza SCG od Brazila - kako god da okrenem.
(Dejan, 14. jun 2006 14:22)

•Stvarno smo odigrali pošteno..i jako sam ponosan na sve momke jer su se lavovski borili za svoju zemlju..bolji je pobjedio al srce je bilo veliko u nas..poseban pozdrav svim našim tifosima u njemačkoj pogotovo torcidi..bilo je za zaplakat na momente..kakvo navijanje..još dva dana radit pa petak ujutro eto nas u nurnbergu..pozdrav iz splita svim normalnim navijačima i puno sriće protiv argentine..
(splitska faca, 14. jun 2006 14:26)

•Ne znam zašto upoređujemo našu reprezentaciju sa Hrvatima. To su potpuno dvije različite koncepcije. I oni i mi imamo svoje dobre i loše strane. Ono što je dobro kod Hrvata je to da je čitava nacija uz tim, kritika ima ali su dozirane i više manje dobronamerne. Neko je već napisao da su ovaj poraz doživeli kao pobedu. To mi nije jasno, ali hajde...Ono što je činjenica je da Brazil stvarno nije "zapinjao", igrali su skoro čitavu utakmicu bez centarfora koji su imali radijus kretanja 20 metara. Ali sve to ne umanjuje solidnu igru komšija. Kažem solidnu i ništa više. Bodovi se pišu a i mi i oni imamo veliku nulu na kontu. Svaka čast navijačima.
(boki, 14. jun 2006 14:26)

•Šteta. Brazil je bolja momčad, ali se to sinoć nije baš vidilo. Pozdrav iz Dalmacije sa željom da se suprostavite Argentini. Mnogi će se ovdje kladiti na vašu ekipu, kao što su se mnogi kladili i na Đokovića ili Zimonjića.
(split, 14. jun 2006 14:38)

•Iako malo plašljivo u početku ipak ste do kraja pokazali mušku igru. Posjed lopte 52:48 protiv Brazilaca--svaka čast! Brazilci?! Pa odigrali su ispod svojih pravih mogućnosti no poznato je da ti protivnik igra koliko mu dozvoliš. Sjajna obrana, dupliranja na Ronaldihnu. Ah, navijači ! Prekrasna podrška, cijeli stadion pjeva himnu u jedan glas, Šimunić plače, navijač utrčava na teren i klekne uz Pršu.
Zbilja šteta za propuštene prilike no časno ste obranili naš ponos. Eh da ! Kako pokraj onolikog osiguranja prošle baklje ?! Ludilo !!
Bod protiv kamikaza i pobjeda protiv kengura vodi nas dalje do... hm, nadam se talijana, a oni su naše stare mušterije.
Sretno i vama protiv Argentine!
(ZG, 14. jun 2006 14:44)

•Ej bre ljudi,to je bila prva utakmica Brazila.Nece valjda da izginu da bi pobedili sa vise od 1 razlike.Kako je neko igrao moze se oceniti tek kad se pogleda kako je igrao protivnik a to je Hrvatska.A Hrvati su igrali dobro,mnogo bolje od nas.
(Zoki, 14. jun 2006 14:58)

•Nitko ne slavi poraz. Slavimo izvrsnu igru protiv najbolje reprezentacije na svijetu. Uspjeli smo im ravnopravno parirati. Blokirali smo Ronalda, Adriana i Ronaldhina da se prakticki nisu ni vidjeli. Cak smo ih u pojedinim trenutcima natjerali da se brane. To je Brazil ljudi moji. Brazil. Ponovimo li ovakvu igru protiv japana i Australije - nema zime. Sretno i vama susjedi i hvala na cestitkama.
(tvrdi_zg, 14. jun 2006 15:12)

•Bravo sahisti! odlicna igra samo napredi bice od vas nesto. Posebno isticem navijanje koje nisam skoro video. Drste se decki.
(Marko, 14. jun 2006 15:31)

•ajde, ajde, ako smo mogli mi dobit argentince, možete i vi...nisu oni ništa posebni
(JJ, 14. jun 2006 15:44)

•jeste da je BRAZIL igrao sa 50 posto snage ali to nista ne umanjuje dobru igru hrvatske... igracima hrvatske svaka cast na pozrtvovanju, tako se igra za svoju zemlju... zaista zelim da hrvatska u najmanju ruku stigne do 1/4 finala jer to zasluzuje a posle toga je sve moguce...
vreme je da hrvatsku gledamo kao suseda a ne kao ratnog neprijatelja... to je vreme proslo...
(lale, 14. jun 2006 15:49)

•Neko reče kako trebaju Srbi navijati protiv Hrvatske jer bi i hrvati protiv Srbije što nije istina. Ima nekih i koji bi protiv Srbije ali mnogi bi i za Srbiju. Mogli ste uostalom vidjeti na HRT kako su neki izjavili kako je SCG trebala pobijediti a i prije tekme sam čuo par komentara nekih ljudi da bi rađe da SCG pobijedi.

HR će teško ovakvu kvalitetu pokazati protiv japana i australije jer je poznato da hr igra dobro protiv jakih momčadi dok slabije uvijek podcijeni i misle da će gol doć sam.
(Toma_CRO, 14. jun 2006 16:02)
•U finalu CRO:BRAZIL pa da im vratimo :-) 1:0
jeste culi...hrvatima jucer oduzeto na ulazu 823 baklje...al su ipak neke unijete...bravo za navijace
(navijac, 14. jun 2006 17:35)

•@srba - a Holandjani navikli kao na vrucine,daj molim te razmisli sta pricas
(titula, 14. jun 2006 20:01)

•Borili su se alal im.....
(PaVkE, 15. jun 2006 01:22)

•Mene najvise impresioniraju toliko pozitivne ocjene medju Srbima o igri Hrvata.I ja se pridruzujem cestitkama za odlicnu igru kockastih.Ipak mislim da Hrvatska nece proci u drugi krug.
(Slobo, 15. jun 2006 03:09)

- 20:55 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.06.2006.

SVI NA BANDEK!

Image Hosted by ImageShack.us
RADNI KUTAK ZA NAS PENZIĆE S BOLESNOM PROSTATOM

- Sused! Jel znate kak se bu Bundek zval po novome?
- ...?
- Bandek!
- E, gospon Dragec, baš ste pravi vragec...
- Dobar, ha? Nego, bi vi nekaj z menom cugnuli..
- A-a! Zahvaljujem, vozim ženu na kvarcanje. Bok..

- 11:55 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...