četvrtak, 18.05.2006.

PLITVIČKA MAFIJA

Image Hosted by ImageShack.us

- Bok sused.
- Pozdrav gospon Dragec. Kaj ima novoga?
- Niš. Vidim da ste si kupili novog auta..
- A da, baš idem na servis.
- A koji je to..?
- Audi šestica. Znate, obiteljski auto. Malo troši..
- Da, da. Moramo štediti. Nego, ste čuli da su konačno vlovili onu babu na Plitvicama?
- Ne, koju babu, kada?
- Nema dugo. Vražja je baba prodavala sir na crno, uz cestu, al su je vlovili! Drapnuli su joj zatvor pa nek si misli!
- Da? A čujte, zakon se mora poštivati. Kad bi svako radio što hoće kud bi ova naša država došla. I, kolko je dobila?
- Trinajst dana! Zamislite, samo trinajst dana! Ja bi nju zaprl do kraja života pa nek si misli..
- A koliko baba ima godina?
- Sedamdeset devet..
- Pa, onda možda i bude doživotno..
- Je, nek kaj.. fala dragom Bogu da konačno imamo svoju državu, svoju policiju i svoj sud. Nego.. da nejdete na servis ponudil bi vas s pelinkofcem, gospon sused, to vam je kak ljek za želudec..
- Znam, znam. Eto, možda kad se vratim. Doviđenja gospon Dragec.
- Doviđenja gospon magister, bok.. i čuvajte se..

- 21:59 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 13.05.2006.

MINISTARSTVO SPALITELJA









- Gospon magister! Ste čuli da se je još jeden branitel zapalil ?
- Da, gospon Dragec čuo sam.. žalosno..
- Je, a kaj vi mislite o tome? Do kad bu to tak?
- A čujte, ja sam iz pouzdanih izvora čuo da naša vlada već radi po tom pitanju. Postoji prijedlog Ministarstva branitelja da opet maksimalno podignu cijene benzina..
- A, tak! Bravo! To sem si i mislil! Ma znal sam ja da buju naš političari već nekaj pametnog zmislili po tom pitajnu, ipak je narod naše najveće blago, kaj ne? Nego, jeste vi meni za jen gembač, sused? Imam finog hladnog..
- Ne bi, hvala. Možda drugi put, baš sam jel gljive a alkohol i gljive baš ne idu..
- Ha niš, onda, čuvajte vi sebe gospon magister.. i doviđenja...

- 22:40 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.

ZAGREBAČKI ROLINGSTONSI










- Susjed! Kako je?
-Dobro, dobro. Kak ste vi?
- Ide. Jeste čuli da nam dolaze Rolling Stonesi?
- Je, čul sam nekaj. Onog Đegera se sećam. On je moje godište..
- Aha, a znate da je za to zaslužan naš gradonačelnik?
- Kak ne bi znal. Rekel mi je Ruda. Znate, onaj kaj dela f kotlovnici Poglavarstva. A rekel mi je i kak su nagovorili Banderasa da da nofce.
- Zašto ga je trebalo nagovarati?
- Zakaj? Još pitate? Pa, znate vi kaj ta huncutarija košta? Par milijonof! I opet se tu umešal onaj prefrigani Crnarić kaj je..
- Dobro, dobro nego.. kako su nagovorili Bandića?
- Glečte, prvo nije štel ni čut a onda mu je neko od njegvih pametnih savetnika objasnil kak se Đegerova baka zapraf rodila u nekom selu kod Širokog Brega. Onda su mu, bokcu, rastumačili da Rolling Stones na engleskom znači kamenje kaj se kotrlja. Kamenje, kužite? Kad je čul za kamenje puknul je! Nije pital kaj košta!
- A, tako..
- Ima tu još nekaj, gospon magister. Priča se da bu i Tompson sviral, kak predgupa! I to Čavoglave! Bila bu to prava zavičajna veselica, kaj ne?
- Mislite? A da vi to opet mene malo ne.. ha, gopon Dragec?
- Ja vas! Budiboksvama, gospon magister! Kaj vam je!? Evo, jučer mi je bil rođendan pa mi je kum Miškec donesel viskača. Bute jenog z menom, gospon sused. Samo jenog? Znam ja da vi volite oblizeke..
- Ne, imam žgaravicu. Možda drugi put..
- A onda niš, idem doma. Živeli sused. Bok...
- Doviđenja..

- 22:53 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 02.05.2006.

IVEKOVE SILNE PRUGE









- Ej, gospon magister! Ste čuli onaj vic o prugi?
- Ne, da čujem..
- Evo. Vozil se Tito f cugu za Beograd. Odjednom staneju. Tito zide vun i vidi da nema više štreke. «Svi na radne akcije! Ova pruga zjutra mora biti fertik!» Vozil se cugom Tuđman, za Trgovište. Cug stane, Francek zide vun – dale nema ništ. «Svi da ste razmontirali ovu prugu iza i zmontirali ju napred!» Na kraju vam se f cugu za Split vozil Sanader. Kad je cug najemput stal i kad je Ivek videl da štreke više ni zišel je vun i zapovedil: «Svi da ste tresli vagone tak da zgleda da se vozimo...»
- He, he .. sused, već sam ga čuo ali, dobar je.. dobar..
- Jelda je pravi? Nego, bute morti išli zjutra na grah f Maksimir, gospon magister? Bandić bude delil porcije bokčiji..
- Grah? Ne, ne, mene vam grah napuhava. A i prijatelj slavi godišnjicu pa smo pozvani u jedan restoran, pod Sljemenom..
- A, tak! Nisem si ni mislil. Nego, jeste onda za škropeca, sused? Imam finog ritoznojčeka..
- Ne bi, hvala. Možda koji drugi put, doviđenja..
- Ha, onda bogdaj, gospon magister.. bok...

- 23:30 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...