utorak, 20.06.2006.

LOPTANJE

Image Hosted by ImageShack.us

- Bok sused!
- Dobar dan, gospon Dragec, kak ste? Gledate kaj nogomet?
- Gledim, gledim..
- I, kak vas se dopada?
- Nikak!
- Zašto? Pa naši dobro igraju..
- Da, igraju, dobro velite. Vite, gospon magister, u moje vreme samo su bogataši gledali kak bokci igraju nogomet. Denes vam je sve naopak; denes siromaki glediju kak bogataši igraju!
- Pa, nemojte to tako gledati, za Boga miloga..
- Ne? A kak da gledim? Kaj ja imam od toga kaj klinci od dvajst i nekaj let zaradiju milion eura godišnje? I da im još ljubim noge? No, pustite to kraju.. bi vi jenog škropeca z menom spili?
- Nemojte se ljutiti, ali idem po prijatelja. Popodne vozimo u Njemačku, idemo navijati za naše! Znate, jedva sam došao do karata..
- A, tak? To je nekaj drugo. Samo vi hodite! Čujte, ak vidite onog Kranjčara tam negde, rečite mu da ga je Gec, penzijoner iz Trnja, dal lepo pozdraviti..
- Dobro, budem, budem..

- 11:41 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...