<body> ljeto 009...huh jedvaaaa! - đejbiii. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

she walks like she don't care.


Imam 12.godina i zivim u Rijeci.obožavam svoje prijatelje M.M.,T.A.,S.G.!!treniram balet i jako volim plesaaaat.Volim najsavršenijeg dečka JUSTINA.I voliim se jako glasno smijat i zabavljat.Priznajem da volim pušit a pogotovo blackdevil.to bi bilo to!..smijeh:





Uploaded with ImageShack.us








U smile.I smile.



Uploaded with ImageShack.us

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile
Cause whenever
You smile I smile
Hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey cerek



Uploaded with ImageShack.us

Is it really necessary
Every single day
Making me more ordinary
In every possible way

This ordinary mind is broken
You did it and you don’t even know
Leaving me with words unspoken
You better get back cuz I’m ready for

More than this
Whatever it is
Baby, I hate days like this
Caught in a trap
I can’t look back
Baby I hate days like this

When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
More than this
Baby I hate days like cerek



Uploaded with ImageShack.us

TWO in LOVE can make it
take my HEART but please don't brake it.
LOVE was made for ME and YOU!

CREDITS

kostur: x



ljeto 009...huh jedvaaaa!
02.11.2009. - 12:57

*uspjele smo.
savršeno blistaaaaaaa....*

Dragi moji,
dugo nisam pisala znam.Ali evo sad pisem i donosim vam puno,puno novosti.Vi morate samo slušati...pa ovako se to zbilo....

***
Dan prije negoli smo trebali doci u Bunicu Nika se na neki način "razbolila".
Iva i ja smo isle same bez nje i bilo je dosadnoooooooooooooo..al' docekali smo mi Niku jednog divnog sunčanog dana.Dan poslije stigli su Teta teri,tutka i marta...Bilo je lijepo..Naime,Tuta i marta su zaboravile četkice za zube pa su ih prale prstima.Nasla sam jednu staru neotvorenu četricu za zubee i dala je tutki.Tuta je isla prat zube i cetkica joj je pala u wc školjku...hahahahhahaha.al' da neidemo u detalje.
Nas tri smo odlučile ici na plažu.Sredimo se mi za More i za njih.Nika i iva su se nes smijale na balkonu i niki je pao kupaći kostim na terasu turista koje smo zvali "Bella i Jacob"."Bella" je imala dugu crnu kosu,blijedo lice i mišja usta namazana crvenim ružem."Jacob"je bilo dlakavi čovijek duge kose i brade.Kao vukodlak.heh...I sada nika ne želi ic po kupaći a ni iva.I ja najmlađe siroče idem dolje po badić.Navukla sam nikinu suknjivcu i njenu majcu i trčala dolje.Njih dvije su stajale na balkonu i smijale se al' smijaleeee...donesem ja njoj kupaći.I okej.Idemo mi na more i tamo su bili swi...=D.mi trebe s sunčanim naočalama s torbamaa.tako su prolazili dani,dani,dani......smijale smo se,hihotale,maštale,šminkale,pjevale plesale,jele,pilee srale,swađale se s susjedimaa,pričale snove,navukle se na igrice na mobu,krava i pile...SVAŠTA!jednog smo se dana probudile i Nika nam je pričala svoj san.


Bili mi na plaži i on nam je dobacio kamen na kojem je pisao njegov broj moba.Nika ga je zapamtila.

Lude kakve jesmo poslale smo poruku na taj broj:Oprostite ciji je ovo broj.??
Jako nas je zacudilo sto se ta poruka uzasno brzo dostavilaa..Mi pune nade...Ne odgovara.Nazvala sam taj broj i javio se dubok,muško-seljački glas...Poklopila sam.nije on.Razočarano sam rekla(uzdah).nea veze mi smo se sjajno zabavljale...Swaku večer u Novi vinodolski.ŠpiCa totalna!!
Valentino.Savršeno ljeto.Bližio se kraj.Mi se nismo ni pokusali zbližiti.
Te je noci padala jaka kisa.Prie kise otišli smo n plažu tamo smo se smijale i pjevale.Dosle smo kuci i malo nakon toga u obližnje brdo udariio je grom i izbio je pozar!Marta i moja mama su uzele smrk i poljevale šumu da se pozar ne priblizi iako je jako daleko.Prezivjeli smo i to.Mislile smo da to bog salje pozar nama u pomoc da sutradan budemo popularni na plaži jer je izbnio bas iza nase kuce..Ludo znam.Proslo je kao vjetar za kojim se nismo ni osvrnuli...Ali nesto smo obecali...

by:Teicacerek




| 1 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.