<body> đejbiii. <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< listopad, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

she walks like she don't care.


Imam 12.godina i zivim u Rijeci.obožavam svoje prijatelje M.M.,T.A.,S.G.!!treniram balet i jako volim plesaaaat.Volim najsavršenijeg dečka JUSTINA.I voliim se jako glasno smijat i zabavljat.Priznajem da volim pušit a pogotovo blackdevil.to bi bilo to!..smijeh:





Uploaded with ImageShack.us








U smile.I smile.



Uploaded with ImageShack.us

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile
Cause whenever
You smile I smile
Hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey cerek



Uploaded with ImageShack.us

Is it really necessary
Every single day
Making me more ordinary
In every possible way

This ordinary mind is broken
You did it and you don’t even know
Leaving me with words unspoken
You better get back cuz I’m ready for

More than this
Whatever it is
Baby, I hate days like this
Caught in a trap
I can’t look back
Baby I hate days like this

When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
More than this
Baby I hate days like cerek



Uploaded with ImageShack.us

TWO in LOVE can make it
take my HEART but please don't brake it.
LOVE was made for ME and YOU!

CREDITS

kostur: x



* woah,i mean WOAH*
08.10.2010. - 12:09

ufff..puno je prošlo od kada sam zadnji put pisala pa evo:
1.počela sam ponovo pisat blog jer smo se ja i frendice dogovorile.
2.prošlo je i ljeto 2010.matija!!mmmmmm.
hahahah
nea veze,odlučile smo se upoznati s njima al' nas bas vrijeme i nije počastilo.tuzan
nea veze druge godine smo starije pa cemo se pod svaku cijenu upoznat s njimaa.dosta višee čekanja!!!!
barem smo ih našle na fejsu,potpisale na njihov kamen kao čni,mhm,blondie 2010.bunica!!awwwww..sad kada se sjetim togaaa..dođe mi da plačem!
al okej.počeo je tako i 7.razred još 2 godine pa idemu Zagreb živjeti i u srednju baletnu i gimnaziju!biti ce mi teško bez cura al' cu barem biti malo odgovornija i moći ću pušit u stanu.hahahahh
ma šaliim se.ja ne pušim samo sam probala i oboažvam tako čilaaaat.!!
awww.ugl.
tako u našim malim životima ide sve okje.samo sa nam se bas i neda učit!!
hahah
al' jebiga.

***

Sama sam domaa.Ponovno sjedim za stolom s mokrom kosom i hladnim rukama.Dosadno.Jedino što cujem je tipkanje po tipkovnici,kuhanje vode za caj i zujanje mog sporog kompijutera.Sa prve police smiješi mise tatin Bijelei MALBORO.Ali činim sve da ga se ne dokopam.Ni neću.Prestala sam s time.Neželim imati crna pluća.blabla
hahah..
ružna navika!
Joooj..trebala bih naučiti povijest i zemljopis.Počisitti kuhinju i osušit kosu ali neda miseeeeeeeeeeeeeeeeee.Heh..danas je praznik da.Naučiti cu sve pa idem van na jesensku buru
Dada.Stalno mislim na njega.Možda je ružan ali ga želiim bolje upoznatiii..Boli me rac sa je takav nitko nije savršen!





Uploaded with ImageShack.us



| 1 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.