<body> đejbiii. <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

she walks like she don't care.


Imam 12.godina i zivim u Rijeci.obožavam svoje prijatelje M.M.,T.A.,S.G.!!treniram balet i jako volim plesaaaat.Volim najsavršenijeg dečka JUSTINA.I voliim se jako glasno smijat i zabavljat.Priznajem da volim pušit a pogotovo blackdevil.to bi bilo to!..smijeh:





Uploaded with ImageShack.us








U smile.I smile.



Uploaded with ImageShack.us

I'd wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you're ever gon' get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile
Cause whenever
You smile I smile
Hey hey hey

Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile
You smile I smile
Hey cerek



Uploaded with ImageShack.us

Is it really necessary
Every single day
Making me more ordinary
In every possible way

This ordinary mind is broken
You did it and you don’t even know
Leaving me with words unspoken
You better get back cuz I’m ready for

More than this
Whatever it is
Baby, I hate days like this
Caught in a trap
I can’t look back
Baby I hate days like this

When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
When it rain rain rain rains
It rain rain rain rains
More than this
Baby I hate days like cerek



Uploaded with ImageShack.us

TWO in LOVE can make it
take my HEART but please don't brake it.
LOVE was made for ME and YOU!

CREDITS

kostur: x



Najbolji dan u nasem zivotu..dan na koji smo izgubili luzeree..xD
24.01.2009. - 14:30

Jedva smo docekali i taj dan.Petak.U 10 sati 5 be razred bio je pred domom mladih.Isli smo na Platak uzivati u snijegu...
Potrpali smo se u autobus.Sjedila sam s moe dve seke..Tarom i Mare.
Imale smo mi i bracu također al' oni su nas pustili otisli su sa luzerima..
Al' nije nam zao...voljeli smo kad smo bili zajedno..zao nam je zbog jednog brata koji je stvarno simpaa..voljeli smo kad se smije,zeza,prica gluposti cak nam je i njegov spajedrmen bio drag na neki nacin...voljeli smo ga takvog kakav je...ali ljudi uvijek odustaju od ljudi koje "vole"..no njemu valjda nije stalo..!Nismo mi krive.
Pustimo sad njih,bitno je da smo nas tri vesele zajedno i da se volimo i postujemo i pomazemo jedne drugima... :)

Pocinje zabava di nam je jedna sekaa??? auuu moja g****a..
Mare i ja smo krenule za nasim jadnim razredom na stazu platka zvanom Baby lift.Bilo je vrlo malo snjega pa nismo mogli skijat pa smo se sanjkali...hehe
popela sam se na pola staze s mare i zajedno smo sjele na "vruc" snijeg...stavile smo zelenu ko neku lopaticu za sanjkanje pod (književno) stražnjicu..hehehe..edin nas je odozgo gurnuo martina se nije znala zaustavit pa je pokupila dve cure..a ja sam se razbila na travi i grotama...nisam znala zaobic..hehehe..Tako da me cijeli dan bolila guzica..hehe
E onda smo skuzile da nam fali Tara..tako da smo se mokre od snjiga i znoja uputile prema stazi Radeševo,sreli smo je po putu za sobom je vukla velike zlatne sanjke..koje je iznajmila..bile smo sve tri zedne pa smo krenule u smrdljivi planinarski dom...popit nesto.Tada je dosla profa i rekla dali zelimo s njom i profesoricom Majom iz kemije, raditi snjegovica..Kad smo stigle snjegovic je vec bio napola gotov samo smo ga trebali obraditi..skupljali smo snijeg..stavili smo mu tarin sal,crnu vrecicu,mrkvu,oci,usta,metlu(granu),gumbice(kamenje)...ma prekrasan je.slikali smo se kod njega.Tada je dosla tara sva unezvjerena da nam javi vjest o braci.Bili smo malo razocarani al' brzo nas je proslo.Isli smo na rucak i zezali se slikali uzivali...

*...Kraljice vrha...*

Krenule smo prema Radeševu.Došli do pola i spustili se,padali,smocili se.Isla sam toliko brzo da mi je sav snijeg iso u lice.Smijale smo se martini koja se rasula na pol puta.hahaha... :)
Luzeri su nam se izrugivali kako se nemozemo ni deset metara spustit.A spustali smo se istoga mjesta kao i oni...
Brat nas cijeli dan nije ni pogledao...Samo je izbjegavao pogledati nas svojim "plahim ocima...Moja borbena sestra me potegla za ruku i uzela je sanjke.Popele smo se s samog vrha.Kad smo stigli do gore zaderala se "Ko' je sad luzer"...xD(luda mala)
Spustili smo se strmom stazom uz vikanje i smijeh...Kosa nam je bila mokra.Komentirala sam kako volim biti "prirodno mokra"xD,mociti se na kisi,na snijegu...Krenuli smo prema domu gdje nas je cekao bus.Nosila sam Tarin smrznuti sal.Iza nas 20 m udaljenosti bili su luzeri.Odjednom se sara zaderala di nam je tarin sal.Pogledala sam oko svog vrata sala nije bilo...Kako bi to objasnili??
Vidjeli su ga po putu i nisu ga digli...=(
Tara je bila tuzna.Naravno.i ja bi.Cijeli put veselo je spavala.Poslije smo se rastale...Tako je proso nas najbolji izlet....

Teica
smijeh



| 3 | Komentiraj | Isprintaj | #


šta ćemo radit?..aa??.ajmo se smijat..xD
04.01.2009. - 17:41

(ovaj post će bit zezancija..;)

hehe..u zadnje vrijeme mi je dosadno..
Uglavnom govorim šta ćemo radit ili slično..
E pa danas mi je bilo super..
Bila sam na klizanju sa specijalnom osobom..
Ta mala je luda..
Bile mi na klizanju..i došle mi prerano na klizanje..
I idemo se mi kao šetat po Korzu..i sad ona kaže
ajmo u mek..ja kažem ajde..
Došle mi tamo..i sad meni ovaj tamo prodavač u meku
kaže čao a ja ko' iz puške..dva mala pomfria za vanheadbang..
ovaj mene
gleda..ja njega a ova mala se smijeesmijeh..hh..ovaj nama da pomfri
mi platimo..i on meni kaže račun i stavi ga na pult a ja se okrenem i
zgrabim taj račun..ko budalaaeek..hehe..ova mi se smiee..hehe..
I došle mi na klizanje u uđemo mi a ta se kliže neka stara baba i diže ona
noge maše rukama sva se uživila..a mi idemo i smiemo se..A odjednom
meni neš hladno na leđima ja stanem i zavučem ruku u leđa a ono gruda
snjega..nonoša je još bolje ova mala je vidjela ko mi je to bacio..dve budale
koe super kližu..su nas gađale..i sad mi uzmemo snijeg i idemo prema njima i meni ona kaže neprimjetno ga pogodi..a ja svom snagom kraj glave..al ga nisam.Ali mi se ne predajemo tako brzo..i ovaj se nagne preko ograde po snijeg a ova mala ga svom snagom u dupee..naughty..
a ovaj se okrene i gleda di smo a mi se smijemoo..cerek
I ovaj redar kaže da je smjena gotova i mi izađemo a ova dvojca sjede kraj nas..hehe..zubo
A ša bi ja bez nje..sretan

by: Teica dead




| 11 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.