ići mići brodići - kreativnost je jedini spas - Blog.hr

kreativnost je jedini spas

utorak, 23.08.2005.

ići mići brodići

Nije me bilo dosta vrimena, pa eto da malo dosađujen svima koji uopće čitaju ovaj bljog....
baš ništa pametno, a ni previše zanimljivo se ne događa u zadnje vrime, bila san na live and loudu, bilo je ok, ne spektakularno, ali dovoljno dobro da se potrudin doć i iduće godine, bar na jednu večer. Bila san i na martinskoj, di mi je bilo fenomenalno, zbilja obožavan to misto i ljude koji tamo dolaze, glazba je bila skroz pristojna, posebno drugu večer, astmosfera uobičajeno idilična, puno čudaka, uglavnom sve po starom. bolje nego prošle godine, o je! Sad trenutno je neko razdoblje stagnacije, možda zbog bljuzgavog vrimena, a možda i zbog moje magareče linosti da išta poduzmen, najviše mi paše zavalit se na postelju i čitat gospodara prstenova ili otić na koju linu kavicu na rijetkim zrakama sunca.... ne da mi se baš izlazit u one besmisklene akcije vucaranja po docu, malo do tonija, malo kod brodova and so on.... a sad slijedi tulumče povodom Majinog i mog rođendana, a možda ujedno i zakašnjeli parti povodom uspješnih upisa na faks. e da zaboravih tu sitnicu. upisala san faks, biologiju, našla stan i te sitnice. Al ne da mi se o tome trljat, piplsi koji čitaju ovu stranicu ionako su već vjerovatno prlično udavljeni svim tim bajkama.
e inače napokon san uspila dobit novi cd od crassovaca, hm, pa recimo da san hepi :) jako hepi. jako jako hepi. jako jako jako, ma kužite šta želin reć!
ovih san dana doživila priličan šok. dižen se jednog nesičansekakvogvremenski dana, oko podne, naravno, dovlačin se u kužinu, kad vidin Mile i Hladno pivo veselo skaču na mom tv-u, koncert u dvorani sportova. klikeri u mojoj glavi jaaaaako polakoooo se upale i zaključin da je to dvd koji san dobila od Kreše za rođendan. okrenen se oko sebe. čale igra igrice na komp, sestra još kunja, znači... o je. moja dear muterica je svojevoljno upalila taj dvd i uživa u ritmovima «treninga za umiranje» i čelavih čovječuljaka koji skaču po stejđu pred razularenom publikom. Ta ista moja muterica me par dana prije zamolila da joj prisnimin cd od ramonesa, jer da joj se to sviđa i da će ih slušat na poslu! WHAT???? di su oni starci koji bi uljetali u sobu da smanjin voljum na liniji???? makes me wonder.... valjda napokon kuže da sekici i meni glazba zbilja znači nešto...
e još jedno čudo se dogodlio, napokon iman originalne starke! luda maja mi ih je uzela a rođ. da, ona se službeno oprostila sa pameću, hehehe... she rulz!
i to je to ukratko, uglavnom čekan početak mog studentskog života, gnjavin ljude oko sebe i «u ritmu muzike doajem gas»....

- 18:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

adopt your own virtual pet!