FILOZOFIJA, 19.02.2007





Putuje, putuje, i dođe do mene... Dobila sam zadatak!
Za one koji nisu upućeni: Trebam odgovoriti na dva pitanja:

1. pitanje: Zašto sam odabrala nadimak Lunna?
Pa, dakle... Mnogi ne znaju, ali ja sam imala mnogo blogova... Mnogo adresa... Mnogo nadimaka, mnogo lozinki... Pa tako... Kako sam svako malo otvarala novi blog, ponestalo mi je inspiracije... Nisam znala kako da se zovem... I tada sam se sjetila Lunne... Mjesečeve djevojke...
Uvijek mi se ime Luna jako sviđalo... U svim igrama is ranog djetinjstva tako sam se nazivala... Znate one dječje igre: "Hajdemo se igrati princeze! Ja ću se zvati... Luna!"
Uvijek je to zvučalo tako nekako...
I taj dan sam se ponovo sjetila svojeg omiljenog imena... A pošto volim ukrašavati sve i svašta, ukrasila sam svoje ime sa još jednim nepotrebnim "n"...
Mislim da je to zaista lijepo objašnjenje... Poslije me netko nazvao (ne sjećam se tko) Mjesečeva Djevojka... I od tada sam ja Lunna - mjesečeva djevojka i vila...
Vile sam oduvijek obožavala te sam se prozvala i Fairy Lunna... To je moje umjetničko ime... Slična sam Rusalki, no ja živim u cvjetovima, pored Rusalkinih jezeraca... Nas dvije smo vilinski susjedi... Ona u jezercima, a ja iznad njih... Na lopočima i travkama...
Sada sam i Sirena Lunna, zbog maskenbala, iako to nije moja prava strana...

2. pitanje: zašto mi se blgo zove ovako kako se zove: kreativni nered?

E ljudi moji, ovdje nema puno filozofije... Moja soba (moglo bi se tako reći) je uredna, iako sam ja vrlo površnai neodgovorna osoba... Tako su i moje misli zbrkane... Z brda - z dola... I tako sam poželjela da jedno mjesto na kugliu zemaljskoj bude neuredno i da me nitko ne kori zbog toga... Tako se moj mali skromni vilin dom zove Kreativni nered, iako ponovo moram napomenuti, trenutno ime je samo upotrebljivo do kraja maskenbala...
Adresa se stvorila samo tako.. Kada sam osmisilla ime bloga, adresa je morala biti nešto slična, a nešto različita... Tako, da ne bude sve jako neuredno (da ne ostavlja krivi dojam) nazvala sam "kreativni kutak" jer je sve kreativno neuredno uređeno... I baš takvo mi se sviđa!


19.02.2007. | 18:39 | 7 Čekam bolja vremena | Print | *&%"#$ | Gore


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


03/2007 (5)
02/2007 (18)
01/2007 (10)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Paviljon




CHATBOX











Free Blog Content





free web counter



Vrtna garsonijera


GLAZBAichard Clayderman


RHCP - Snow


Shakira - La tortura


Michael Gray - The weekend


Michael Gray - Bordeline


Pink Floyd - Another Brick In The Wall


Eminem - Without Me


Moji favoriti

rusalka
lazljiva
horsy
okeco
knjiški moljac
melody
aquaria
misko
vitae
blesava seka
miris dunje
fanny7

moj fairy blog





Moj sobičak


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting











Svijet šareni


Image Hosted by ImageShack.us

Kikiriki je jedan od sastavnih dijelova dinamita.

Svaki put kad poližete poštansku marku, konzumirate 1/10 kalorije.

Godišnje se u svijetu tiska puno više novca za Monopolly nego pravog novca.

Čovjek koji je dao glas Zekoslavu Mrkvi, Mel Blanc, bio je alergičan na mrkvu.

Shakespeare je svoje ime pisao na više različitih načina.

Prosječna osoba zaspi u roku od sedam minuta.

Električnu stolicu izumio je zubar.

Magarci godišnje ubiju više ljudi nego što ih strada u zrakoplovnim nesrećama.

Čekajući zeleno svijetlo na semaforu izgubimo u prosijeku šest mjeseci života.

Kokošiju na svijetu ima otprilike koliko i ljudi, po jedna kokoš na svakog čovjeka
.