srijeda, 14.07.2010.

Ispovijed

Ušavši u prostoriju ugledala sam sitnog, pogurenog starca.
Pogledavši dulje, bolje, kao da me posramila njegova živost.
Pored njega sam se osjećala kao da je rezultat obrnut. Kao da je moj kraj a njegov početak.

Smij se kaže. Smij. Sebi i drugima.
Život je radost. Zahvali Bogu na njoj.

Stisnuo mi je ruku, i istovremeno izvukao osmjeh i namamio suze.

Nisam čula uobičajeno, ali sam vidjela mnogo bitnije. Na tren, taj njegov sjaj me je zaslijepio. Na tren sam ga osjetila. Na tren sam se smijala. Na tren sam ponovno bila optimista.
Nisam klimala glavom, niti davala potvrdne odgovore kao da razumijem kao da pratim. Na koljenima sam u jednom bila i ponižena i uzvišena.

Taj starac se sinoć smijao. Taj starac je vratio dijete u meni.

Jutros, prvim zrakama sunca, zahvaljujem onom gore starcu zbog postojanja ovog ovdje. Ništa više nam ne treba, probudimo starca u sebi :)

- 09:37 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moj dvor i okolo kole

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr