< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

utorak, 02.10.2007.

...Ljubav...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMoj prošli post nije nosio bezveze taj naslov..... Odustala sam od Ivana i to definitivno iako ponekad pogledam njegovu sliku na simpatijama.... Ali, više manje..... Opet sam sretna... Prije nego što sam uopće upoznala Ivana zanimala sam se za jednog dečka iz moje škole.... Igora..... Čim sam došla u prvi razred on mi je zapeo za oko.... Nisam baš sigurna više ni da je otkad sam Ivana upoznala bio samo on u pitanju... Upletao se tu i Igor.... Prošlogodišnji maturant moje škole.... Ne znam zašto mi je upao u oko... Možda zato šta je bio prijatelj mog bivšeg.... Ne znam... Zaista mi se svidio kad smo sa školom išli u Beč.... Tada mi smo se ustvari i upoznali... Popili prvo piće skupa.... Pričali... Bio je on jedini dečko kojem sam se ja odmah, prvi put kad smo se upoznali, rasplakala na ramenu...Plakala sam jer smo pričali o Denisu i o njegovim glupostima šta mi je napravio.... Zagrlio me je kako bi me utješio... Osjećala sam se posebnom jer sam u njegovom naručju... Ali to je brzo prošlo jer mi je dao doznanja da mu oni poljupci u autobusu nisu ništa značili.... Kasnije smo opet jednom prlikom zabrijali u Maestru kad sam ja bila na školi animatora prije nego što sam Ivana uopće upoznala..... A zadnji put kad smo zabrijali bilo je zadnji dan njihove škole.... Dan prije me u hodniku zalio s vodom, a ja sam imala bijelu majicu... Ajme kad se sjetim samo da sam poslije toga odgovarala geografiju i da mi je onaj odvratni profesor rekao da kad bi tako učila cijelu godinu da bi imala i veću ocjenu... a ja nisam znala zinut.... a on je poznat po tome da ocjenjuje tako da gleda curama u dekolte i tako ocjenjuje.... A to kad smo zabrijali bilo je kad su oni slavili na Crvenom igralištu zadnji dan škole.... Bili su svi pijani, a kako sam se ja tamo našla nemam pojma... Dovukla me Pašinka... Ali ni sekunde ne žalim što sam otišla s njom.... Tada me onako pijan zagrlio i poljubio.... Pol sata kasnije mi je rođakinja javila da je pao sa zidića i lupio glavom u ogradu i ostao bez dva zuba....Tako sam se prepala.... a on je pobjegao iz bolnice i nastavio tulumarit.... A kaj ćeš s njim... Već se neka 2-3 tjedna dopisujemo, a u srijedu smo prvi put izašli.... Bilo je to doista prekrsno... Otišli smo u Hotel Josipdol i tamo razgovarali.... Bio je tako nježan, pažljiv... nije me htio gnjavit svojim problemima iako sam ja htjela da mi kaže što ga muči.... U petak smo opet izašli i bili na Sabljacim... Romantično.... U subotu je on bio u Vrbovskom kod frenda i nismo se mogli vidjeti.... Bili smo u nedjelju skupa ponovo na Sabljacima na špici..... Sjedili na klupici i uživali u čarima jezera... Pričali o svemu i svačemu.... Ne znam jesam li konačno prebolila Ivana ili je to tako samo dok ga ne vidim ponovo.... Ali nemam se na što žalit s Igorom tj. Trbom mi je super i on je doista poseban.... Je li vrijeme da prestanem patit za Ivanom i pružim Trbi šansu jer mi se on već duže vrijeme sviđa i jedna je od boljih osoba koje ja poznajem.... Nemam pojma.... Mislim da je vrijeme da napravim taj korak i prekrižim Ivana.....

- - 16:12 - pljuni… (4) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.