<body> STANJE TRENUTNIH MISLI,OPSIRNO... - Come on and save me,I'm loosing my mind, waiting and waiting, for you to be mine... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

2008 Studeni (3)
2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (7)
2008 Svibanj (5)
2008 Travanj (6)
2008 Ožujak (7)
2008 Veljača (7)
2008 Siječanj (12)
2007 Prosinac (22)
2007 Studeni (16)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (8)
2007 Srpanj (2)
2007 Lipanj (18)
2007 Svibanj (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

>>Sagradio sam tako predivne dvorce u oblacima, da se na zemlji zadovoljavam rusevinama..

> ex.Netko to od gore vidi sve,
povlaci konce igra se...

...
Come on and save me,
I'm loosing my touch
day after day
cause I miss you so much,
Come on and save me,
I'm loosing my mind,
waiting and waiting
for you to be mine...


>I Can't Help My Self<
If I would tell you
how much you mean to me
I think you wouldn't understand it
so I wait,I wait
until this day comes
when you will understand me

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
I can't stop myself
cannot control myself
I am going crazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

I cannot change it
I'm sure not makin it
One big hell of a fuss
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

And I love you...

Kiss me,thrill me
don't say goodbye
Hold me,love me
don't say goodbye
Oh,oh,oh...Don't say goodbye

Kiss me goodbye
<3

>>I guess people change or maybe they are too scared to accept love - the most beautiful feeling off all...

....
I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neće maziti,
ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si
bila kukavica jer to bi
bilo kao da se nisi rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno
pogledaj gore
i što god te u životu čeka,
ti budi svoj,
samo ćeš
tako postati čovjek

>>
Izgubio sam igračku
koja me pratila kroz moje djetinjstvo,
ali sam dobio uspomenu na ljubav
onoga tko mi ju je poklonio.
Izgubio sam zaštićenost
i maštovitost djeteta,
ali sam dobio mogućnost
da se razvijam i živim slobodno.
Izgubio sam neke ljude
koje sam volio i koje još uvijek volim,
ali sam dobio ljubav
i primjer kako treba živjeti.
Izgubio sam jedinstvene trenutke,
jer sam plakao umjesto da se smijem,
ali sam otkrio da sijući ljubav,
žanjem ljubav.
Vjerovali ste da je sve izgubljeno?
Bio je to samo početak oporavka.
Nije važno u kojem trenutku života
smo se umorili.
Ono što je važno je da je uvijek moguće
i potrebno ponovo krenuti..
>>

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


STANJE TRENUTNIH MISLI,OPSIRNO...
utorak, 03.06.2008.

WTF??
''Nekako si mi cudna, poznajem ja tebe..''
Haaa??Koj kurac??Znas me par dana i vec sudis??
Ne, nisam ja jedna od onih koje ce biti smo iz
sazaljenja, tko je mene zalio?Nitko..e pa onda..
Cudna sam mu jer ne odgovaram na njegove poruke,
cemu, ne treba meni nitko tko me gusi..
ionako sam mu dala do znanja vec milijun puta da
među nama nece biti nista..
Vi ste ti koji ne znate primiti ono
''NE'', zato molim te, ne govori da sam cudna..
Drago mi je sto vise ne zeli cuti za mene,
bas sam se usrecila =))

I da,
nisam ja u depresiji, bedu ni nicem slicnom..
Odakle pobogu to??Zato sto nemam vremena za
izlaske i ta sranja zadnjih dana?
Hellou??Pa ja samo znam sta zelim od sebe i svog zivota,
i ja radim na tome, pa ako necu sad-kad cu?
Dovoljno jaka zelja me vodi ka visem i sve dok je tako,
ja cu ju slijediti, i svoje zelje ostvarivati..
Jer, sto se toga tice, ja se ne zadovoljavam sa malo..
A to me ne cini losom osobom, zar ne??

Heeej, hehehe!!
NE, ja nisam SPONZORUSAAA!!Hehe!! ccc...
Da ON je bio tu, dobar autic, markice, parice, firmice..
ALI meni je to bilo nevazno, ja to nisam gledala,
na kraju je ispalo kako je ispalo, da je gad i u dusi..
ali ne, ja nisam sponzorusa..
mahh, kome se ja pravdam...

I jos samo nesto,
svi mi biramo kakav ce nam zivot biti, pa sam tako i ja izabrala svoj,
makar se to nekome nece sviditi (iako NEMA razloga za to..)..
DA, ja volim i nosim markiranu robu, ja OBOZAVAM stikle, cipelice..
i te stvarcice...ALI pa to nije grijeh?Ako je recite mi, da znam...?
Pa zena sam, cura..sta vec..,
i uzivam u onome sto mi je dano!!
to sve ne cini covjeka...

JA imam sve ono sto je zapravo vrijedno,
ljubav roditelja i obitelji, iskrene i dobre,PRAVE, prijatelje kojima
puno znacim kao i oni meni, oni su ti koji me znaju,
onu PRAVU Tinchi...

Brojka ljudi koji se nalaze oko mene govori sve,
da nisam pokvarena ili losa osoba..sa svima sam dobro, nikog ne mrzim,
neki mi ne pasu, ali sa njima onda vise ni nemam posla..

Svi mi imamo mana, pa tako i ja, daleko od toga..imam puno
mana ali ne u tom smislu...valjda kuzite :PP

Za kraj, ja sam SRETNA osoba, i kad kazem da se super osjecam
to znaci da se super osjecam, mozda mi nekad nije bajno ali uvijek se sjetim
da moze gore, sjetim se da ima onih kojima je gore..

Znam sta imam i cijenim to,
znam sta zelim i postici cu to,
znam TKO SAM , a ovo sam ja,
svidjela se nekima ovakva ili ne,
TO SAM JA...
Kome se ne svidam,
nek ne svraca na blog,
a ni u moj zivot...

Ma,
''mogu samo da nas mrze oni sto nas ne vole..''

Ovaj post je trebao biti objavljen prije par dana,
ali nisam imala vremena..
Uzivajte mi svi =)

A sad idem jednu da začiketam...

17:25 - Komentiraj ( 23 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.