<body> ali ipak..i nakon sunca dolazi kisa.. - Come on and save me,I'm loosing my mind, waiting and waiting, for you to be mine... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

2008 Studeni (3)
2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (7)
2008 Svibanj (5)
2008 Travanj (6)
2008 Ožujak (7)
2008 Veljača (7)
2008 Siječanj (12)
2007 Prosinac (22)
2007 Studeni (16)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (8)
2007 Srpanj (2)
2007 Lipanj (18)
2007 Svibanj (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

>>Sagradio sam tako predivne dvorce u oblacima, da se na zemlji zadovoljavam rusevinama..

> ex.Netko to od gore vidi sve,
povlaci konce igra se...

...
Come on and save me,
I'm loosing my touch
day after day
cause I miss you so much,
Come on and save me,
I'm loosing my mind,
waiting and waiting
for you to be mine...


>I Can't Help My Self<
If I would tell you
how much you mean to me
I think you wouldn't understand it
so I wait,I wait
until this day comes
when you will understand me

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
I can't stop myself
cannot control myself
I am going crazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

I cannot change it
I'm sure not makin it
One big hell of a fuss
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

And I love you...

Kiss me,thrill me
don't say goodbye
Hold me,love me
don't say goodbye
Oh,oh,oh...Don't say goodbye

Kiss me goodbye
<3

>>I guess people change or maybe they are too scared to accept love - the most beautiful feeling off all...

....
I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neće maziti,
ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si
bila kukavica jer to bi
bilo kao da se nisi rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno
pogledaj gore
i što god te u životu čeka,
ti budi svoj,
samo ćeš
tako postati čovjek

>>
Izgubio sam igračku
koja me pratila kroz moje djetinjstvo,
ali sam dobio uspomenu na ljubav
onoga tko mi ju je poklonio.
Izgubio sam zaštićenost
i maštovitost djeteta,
ali sam dobio mogućnost
da se razvijam i živim slobodno.
Izgubio sam neke ljude
koje sam volio i koje još uvijek volim,
ali sam dobio ljubav
i primjer kako treba živjeti.
Izgubio sam jedinstvene trenutke,
jer sam plakao umjesto da se smijem,
ali sam otkrio da sijući ljubav,
žanjem ljubav.
Vjerovali ste da je sve izgubljeno?
Bio je to samo početak oporavka.
Nije važno u kojem trenutku života
smo se umorili.
Ono što je važno je da je uvijek moguće
i potrebno ponovo krenuti..
>>

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


ali ipak..i nakon sunca dolazi kisa..
subota, 12.04.2008.

Uzaludno prevrtanje hladnim krevetom,i sama znam da san na moje oci nece tako skoro..Cudan me osjecaj obuzeo jucer kad me napustio, sa njime je iznenada nestala i ona sigurnost, ona snazna toplina.Ostala sam sama sa svojim sumnjama i predosjecajima..daleko od svih, daleko od njega..Jedna misao vrludala je
mojom glavom, bila je to prevara..ona me jos nikad nije izdala pa nazalost, ni ovog puta..Tiho sam utonula u san sa nadom da ce sve biti bolje, ali kao sto to inace biva kod mene..nista nikad nije bolje.Rano jutro, rascupana kosa, razmazana sminka..tragovi suza na blijedome licu.Dubok pogled kroz dim cigara,prolivena kava..Iz svijeta trenutne praznoca vratio me iritirajuci zvuk mobitela..njegova poruka..rijec po rijec..ne nije to bilo to..Nije bilo kao prije, bilo je nekako prazno i povrsno, nedostajalo je ono..ono sto mi samo znamo i osjecamo.I u tom trenutku moje je srce znalo da je prevare sigurno bilo..
Previse sam ga idealizirala, a nisam trebala..jer svi mi grijesimo i pogreske cinimo...Ne, nisam se previse iznenadila,jer ja sam znala, moj me predosjecaj nikad ne vara..
Rekao mi je, i vise nego sto sam htijela znati..suze su se samo nizale..
Unatoc svemu oprostila jesam, ali lako je izustiti tu jednu malu rijec, no zaboraviti..to je malo teze..
Stojim na raskrscu, ne znam sto cu sa sobom, razna pitanja,dileme..Ah, uvijek se dobrima nesto ruzno desava,rekli bi..Kazu takodjer da tko jednom napravi opet ce..ali ne znam, nisam pametna..Jer unatoc svemu, on je i dalje moja srecica, unatoc svemu meni se ponovno javila ona toplina u srcu koje nije bilo te veceri..unatoc svemu..on je meni jos uvijek drag, i nije mi kao ostali..unatoc svemu mene za njega vezu veliki osjecaji..zbog kojih sam i oprostila,ali zaboravit ne mogu..povjerenje ne mogu tako lako vratiti, trebat ce vremena za to..
ako uopce i bude prilike..Mislim da nista vise ne moze biti isto..samo su osjecaji jos tu, jednako snazni i veliki..
ma..idem..
ostajem sama, ja, prolivena kava,
i dim cigare sad vec rasprsten po hladnoj sobi..

Ne znam sta cu, htijela bi sve ispocetka..
ali ne mogu protiv sebe..

18:35 - Komentiraj ( 15 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.