<body> DECKO.. - Come on and save me,I'm loosing my mind, waiting and waiting, for you to be mine... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

2008 Studeni (3)
2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (7)
2008 Svibanj (5)
2008 Travanj (6)
2008 Ožujak (7)
2008 Veljača (7)
2008 Siječanj (12)
2007 Prosinac (22)
2007 Studeni (16)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (8)
2007 Srpanj (2)
2007 Lipanj (18)
2007 Svibanj (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

>>Sagradio sam tako predivne dvorce u oblacima, da se na zemlji zadovoljavam rusevinama..

> ex.Netko to od gore vidi sve,
povlaci konce igra se...

...
Come on and save me,
I'm loosing my touch
day after day
cause I miss you so much,
Come on and save me,
I'm loosing my mind,
waiting and waiting
for you to be mine...


>I Can't Help My Self<
If I would tell you
how much you mean to me
I think you wouldn't understand it
so I wait,I wait
until this day comes
when you will understand me

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
I can't stop myself
cannot control myself
I am going crazy

And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

I cannot change it
I'm sure not makin it
One big hell of a fuss
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

And I love you...

Kiss me,thrill me
don't say goodbye
Hold me,love me
don't say goodbye
Oh,oh,oh...Don't say goodbye

Kiss me goodbye
<3

>>I guess people change or maybe they are too scared to accept love - the most beautiful feeling off all...

....
I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neće maziti,
ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si
bila kukavica jer to bi
bilo kao da se nisi rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno
pogledaj gore
i što god te u životu čeka,
ti budi svoj,
samo ćeš
tako postati čovjek

>>
Izgubio sam igračku
koja me pratila kroz moje djetinjstvo,
ali sam dobio uspomenu na ljubav
onoga tko mi ju je poklonio.
Izgubio sam zaštićenost
i maštovitost djeteta,
ali sam dobio mogućnost
da se razvijam i živim slobodno.
Izgubio sam neke ljude
koje sam volio i koje još uvijek volim,
ali sam dobio ljubav
i primjer kako treba živjeti.
Izgubio sam jedinstvene trenutke,
jer sam plakao umjesto da se smijem,
ali sam otkrio da sijući ljubav,
žanjem ljubav.
Vjerovali ste da je sve izgubljeno?
Bio je to samo početak oporavka.
Nije važno u kojem trenutku života
smo se umorili.
Ono što je važno je da je uvijek moguće
i potrebno ponovo krenuti..
>>

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


DECKO..
petak, 28.12.2007.

..malo duzi post..
Decko tamnoput..tamno tamno smeđa kosa, recimo crna..dva duboka zelena oka,meni prelijepa..Nesto malo bradice,ali meni pase..zubi,usta,visina,tezina-sve na mjestu..
Meni vazniji dio; decko je dobar..ne treba ti dugo da shvatis tu osobu..uradio bi sve za prijatelje,za svoje bliznje..dodajem; lijepo mu je biti prijatelj..njegovo razmisljanje nije tipicno za te godine..shvaca zivot,shvaca dobre i lose strane..zna sa zivotom,jer ucio je na njemu i prozivio ga koliko je mogao..ucio je na pogreskama..
Decko vrijedan..nista mu nije tesko..svima ce pomoci..radi, zarađuje za sebe..zna svoje granice, zna kad je dosta..
Meni je sve to na mjestu, meni pase..i sve mi to pada u vodu kad se sjetim: JEBEM MU STA MORA SVAKU ZENU ZA DUPE UHVATIT???' no..Ima curu, nije mu bas draga, ali ni ona ne mari bas za njega8necu sad o njoj, dalo bi se...)...Sta onda rade skupa? rekao bi jedan moj sused :''Prakticiraju ugodan sex.''..
Da se vratim na pocetak.
Upoznali se mi sredinom jedanaestog mjeseca na nasoj ''slavnoj Nini''.Upoznao nas jedan decko(koj nije bas cist..),i kaze on meni da su dobri frendovi..''A jebem mu, di bas frendovi??Nee'' pomislila ja.I posto je ovaj kao htio biti samnom, ali meni to nije dolazilo u obzir( jos nisam toliko luda..)..nisam mogla biti sa njegovim ''frendom'', ipak ja imam dusu..;) A htijela sam biti..
Bilo je svasta te veceri, rasprava..ma svasta..razmijenila ja sa njime broj mobitela..Nastavili dopisivanjem, ja sa svojim odbijanjem..Naravno, decko mi se svidio..u međuvremenu on nasao curu..hmm!Ali dopisivali se mi prijateljski, pa sve te kave, dolazio on kod nas, druzili se..ali bilo je uvijek tu nesto vise..ja luda za njime, tako da sa moje strane to prijateljstvo bas i nije bilo prijateljstvo..No, zadnji put kad smo se vidijeli poceo se otvarati, rekao je da mu je jako zao sto se nije vise potrudio oko mene, da vidi sto je izgubio..Nastavilo se to preko poruka; ne znam zasto 100 puta pomislim na tebe, zako mi je zao, nisam ti prije rekao jer nisam znao tvoju reakciju,nisam mogao..kad se vratim pricat cemo o tome..napise on meni.A ja i dalje luda za njime, malo vise, jer sam se necemu ponadala..ALI..ja ne bi bila ja KAD NEBI SVAKU STVAR ANALIZIRALA DO SRZI!!!!!Oduvijek sam to radila, takva sam valjda, i to je bio razlog mojoj MALOJ sreci.Uvijek sve idem u potankosti gledati,naravno uvijek nađem neku zapreku, naravno da nema ljudi bez mane pa zasto bi on bio?Krenuvsi od mene, ja sam daleko od savrsenstva..No dobro, krenula sa analiziranjem njega; hmm, tamnoput, crna kosa, oci zelene...I BUM; zenskaros...O nee..Sjetila se ja nasih ''prijateljskih dana'' i svega sto mi je pricao.Bio je sa ovom, bio je sa onom..a imao je curu8jadnu malu plavu je izvarao do kraja..hmm)..
I sta da ja sad tu radim?Ne znam sta da mislim..Tko kaze da tako nebi bilo i kad bi mi mozda bili skupa?Looda sam, ne znam sta da mislim..mozda i nebi bilo tako..ma ne obracajte paznju..
Ali mislim si, opet sam na krivog naisla?..tko zna..A da probam jeli pogresan?Jednom se zivi, kazu...

I da Darko nebi pomislio da se vracam tamnim temama, nije istina..ovo je samo moja prica bila..
Ne pada mi na pamet tugovati, patiti..kao sto je inace bivalo kod mene...otupjela sam od toga..
..sad se mogu samo smijati, zivijeti; sretno ici dalje...
a to mozes samo kad shvatis i prihvatis stvari kakve jesu...fino

click to comment



10:51 - Komentiraj ( 11 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.