moćna kuhača

subota, 31.05.2008.

Vrag u odijelu...have some sympathy


Jučer samo morao srati o vremenu, i isto se danas, u skladu sa nepogrešivim Murphyevim zakonom, pogoršalo. Tako da večeras nisam bio nigdje, cijelu večer sam ubijao Švabe, pretvarajući se da sam ruski soldat koji se bori za blagostanje svoje zemlje. Da, COD.

Danas sam se sjetio nečega što izrazito ne volim. Ima hrpa stvari koje je ne volim, i još veća hrpa ljudi koje također-pogađate-ne volim. Ali da ne odlutam opet-ne volim, i izrazito me prolaze trnci kad netko jede rajčicu (paradajz,pomidoru) kao jabuku! AAAA! Inače mi nisu jasni ljudi koji prilikom jela nemaju problema s tim što im sokovi onoga što jedu cure niz bradu, a pogotovo mi nisu jasni oni koji UŽIVAJU u tome. Nemote mi krivo shvatiti-ja čak poprilično volim povrće kao prehrambenu namirnicu,ali kad ga se konzumira na pravi način. Za rajčicu je to recimo sa sušenom šunkom, kulenom, roštiljem-narezana na bilo koji oblik,glavno da se ne mora gristi iz komada. U biti, kad se malo bolje zamislim, ne volim ništa ljigavo (pa tako ni karaktere). Recimo, područje gdje ja sumnjam u to da sam alfa mužjak i ultimativni muškarac je – obrada mesa! Iako sam slavonac i po vokaciji i po korijenima, te šeme sa klanjem i ostalim mi nikad nisu bile baš previše drage. Jednostavno zahtijevam da meso pođe bar dvija stupnja obrade prije nego dođe do mene (samo klanje i rezanje na odgovarajuće komade bi bilo u redu.). Nemam problema sa konzumiranjem istoga, u svim agregatnim stanjima, ali jednostavno ga...ne želim obrađivati. Valjda su me tekovine današnjeg svijeta navikle na to-mislim,zamislite vi, danas postoji čak i zanimanje pod nazivom mesar-a sastoji se od toga da frajer noževima, škarama i sjekiricama obrađuje meso. Pa ako postoji zanimanje, onda neka ga to zanima. Case closed.

I kako sam već bio na temi stavi koje ne volim jer smatram da su ljigave, sjetio sam se još nečega što ne volim. Ne volim tišinu u javim wc-ima, ni u wc-ima kafića...u biti, u svim wc-ima u kojima postoji mogućnost da će vas netko čuti dok ste unutra. Faki mi je jednom prilikom pojasnio da je to zato što se iz nekog razloga stidim obavljanja nužde,blabla...da je nastavio s daljnjom analizom,vjerojatno bi došao do toga da je podsvjesni razlog za to što kao mali nisam dugo prestajao sisati svoj palac (a kad bi mu rekao da ja nisam sisao palac,onda bi vjerojatno rekao da je to zato što ga nisam sisao). Moguće – moj bonton kaže da ne trebam druge opterećivati takvim zvukovima. Znate ono,nije pristojno zijevati bez ruke na ustima u javnosti? E pa tako ja smatram da nije pristojno svirati simfonije tokom pišanja. Šta ćete, samozatajan sma tip, na svim područjima. :D

Zato puno više cijenim mjesta gdje u wc-u svira nekakva glazba. Ne mora biti ambijentalna, mogu to biti čak i Saša, Tin i Kedžo (kad moalo bolje razmislim-oni i jesu idealni za wc!), samo da proizvodi nekakav zvuk. Kad toga nema, onda sam primoran puštati vodu prije i nakon posla, jer kotlić proizvodi dovoljno buke. A onda me peče savjest, jer svijatu prijeti nestašica vode, a ja se tu razbacujem. Jebote, ako ikad ostanemo zbog vode,to će biti zbog bontona i mog pišanja.


Skoro da sam zaboravio neku glazbenu podlogu za post. Pa ajmo ovako...neki od vas će reći da je simbolično-možda! J

Elvis Presley – His latest flame

A neki kažu vele kažu da bi i stih za kraj. Pa evo...nije beg cicija:

„So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or Ill lay your soul to waste, um yeah“
Sympathy for the devil, Jagger/Richards, 1968.

Odoh sad,ispraznila mi se baterija na mišu. Pa-pa do sutra!
- 03:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>