Ime koje ništa ne vrijedi

06.12.2007., četvrtak

Svi su mio okrenuli leđa kad je bilo naj težje

Evo da i ja naškrabam neki post......ali ne znam o čemu i mislim ja tako mislim,da znam ja da je post glup,glup.Al tako vam je sad kad se ne zna tko će dobiti vlast,svi su mi okrenuli leđa, čak i oni za koje se nisam nadao...Drugi me okrivljuju za razna djela i nedjela,da prodajem piliće,i neke buljuvotine govore....
Što se tiče naslova ja kad se zajebavam govorim istinu,proteklih mjeseci što mi se dogodilo neću vam govoriti.....Ne drogiram se više i nebi volio više početi piti....
Al ja tonem,tonem,tonem i ne znam kako doći do cilja,zaplačeš kad iz maksimira čuješ nema predaje,nekad vrati se na dunav...
I napravio sam preokret u životu!!!!!!! Ne slušam cajkeeee......
I sad jedna pjesma za kraj!!!!!!!!!!


Ljubav
-Ljubav je rupa bez dna,rupa u koju tonem,
tonem za smeđim očima,
-Očima koje me pogledati neće.
-Ne znam kako doći do cilja,
još ne shvaćam ili ne želim shvatit kako se ona zove.
-Neuzvračena ljubav,to je smrt,
pa ja tonem i tonem u zaborav tih očiju smeđih!!!!


PS!!!imam novu flizuru!!!!!!!

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.