kolovoz, 2007 >
P U S È P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljaèa 2008 (1)
Sijeèanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MARTINA
MMysterious
AAngry
RRisky
TTerrific
IInnocent
NNeat
AAppealing
code by BlinkYou.com




Cursors








Create your custom cookie at bigoo.ws



EAGLES lyrics



rec
Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image and video hosting by TinyPic



1. Men are like ..Laxatives ..... They irritate the crap out of you.

2. Men are like...Bananas ...The older they get, the less firm they are.

3. Men are like... Weather... Nothing can be done to change them.

4. Men are like ....Blenders... You need One, but you're not quite sure why.

5. Men are like ....Chocolate Bars... Sweet, smooth, & they usually head right for your hips.

6. Men are like ....Commercials ....... You can't believe a word they say.

7. Men are like... Department Stores... Their clothes are always 1/2 off!

8. Men are like ......Government Bonds .... They take soooooooo long to mature.

9. Men are like .....Mascara... They usually run at the first sign of emotion.

10. Men are like... Popcorn... They satisfy you, but only for a little while.

11. Men are like... Snowstorms...You never know when they're coming, how many inches you'll get or how long it will last.

12. Men are like ........Lava Lamps... Fun to look at, but not very bright.

13. Men are like... Parking Spots... All the good ones are taken, the rest are handicapped.


¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Pimp My Profile

WHITNEY HOUSTON lyrics


Linkovi









Get free graphics at BlingyBlob.com!






Image and video hosting by TinyPic



I am 20% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.







MYLES ALANNAH lyrics







26.08.2007., nedjelja

MORSKI PAUK

Image and video hosting by TinyPic Bila ja, prije par dana se vratila na moru. Bilo nas nekih 10-tak. Bilo nas je i vise, al je ostatak bilo djece, jer smo bili u djecjem odmaralistu na Bacvicama. I tako se mi odlucili jedno vece otic okupat po noci ( picigin igrati). I tu su krenuli moji problemi. Pa da vam kazem nesto o tome.
Odigrali mi picigin i sad da se malo i okupamo. I vracamo se nazad na plazu kad u jednom trenutku mene nesto zgrabi za nogu. Pod vodom naravno. I sto je to bilo:
MORKI PAUK- vrsta otrovne ribe koja duz boka ima otrovne žlijezde. Kao ono najcesce je zakopan na nekih 100 metara dubine u pijesku, a jedino sto mu se vidi je crna bodljikava otrovna peraja (moja). I ja navodno nagazila na to. Al stvar je u tome sto sam nagazila na to u plicaku. Smrtan je za ostatak zivotinjskog malog svijeta u moru, a za ljude nije. Al vjerujte mi, boli ko sam vrag. Pocne ti trnut noga, pa promijeni jedno par milijuna boja u roku od 5 sekundi i sl.
PRVA POMOÆ---- odmah ubodeni dio tijela stavite u neku posudu i sipajte u nju vrelu vodu- toliko vrelu koliko mozete izdrzati. Ta voda ce vam razbiti otrov koji je usao u tijelo. I obavezno se javite lijecniku, jer postoji opasnost da vam je ostao trn od te peraje na mjestu uboda. Meni navodno nije, al danas, tocno 7 dana poslije, noga me jos boli.
Tako da, iako je eto ljeto za ovu godinu skoro pa zavrsilo, upamtite si to za na godinu. Kazu mi da je sansa 1: 10000 da te ubode, kad ono bum- ja bas 10000-ta.