nedjelja, 03.04.2005.

Wasting Time

Evo mene opet među vama. Nakon jedne faze lijenosti vratio sam se ponovno pun adranalina i sa željom da vam svima udovoljim nekim prohtjevima sa ovim mojim postovima. Za početak obavještavam sve da ne namjeravam piercati mošnje i da mi se ne javljaju sa takvim bolesnim mailovima.

Nešto o Papi? Pa ne znam. Papa je jedna osoba koju sam i ja jako volio, prema kojoj sam uvijek osječao neku naklonost i čiji me je osmjeh znao uveseliti. I ona poslijednja sreća kada se pojavio na prozoru kada je prvi puta bio u bolnici. One sve suze radosnice ljudi preko televizije pa tako i moje. Bio nam je svima samo neki čovječuljak koji čini dobro, a svi smo se odnosili kao da nam je prijatelj. Bio je najmočniji čovjek na svijetu, a da tu svoju moč nije koristio. Htio je samo mir i dobro u svijetu da si svi ljudi pruže ruke pomirenja. Bio je simbol nečega čemu svi težimo, i zato je uvažao poštovanje u svakome dijelu svijeta, i zato je svijet sa njime puno izgubio.
Ja sam jedan od onih koji su imali priliku vidjeti ga sa metra udaljenosti. Na misi na Osječkom aerodromu sam bio volonter, tako da sam imao priliku biti vrlo blizu, vidjeti sve od ogranizacije preko ljudi, a naravno i Papu Ivana Pavlu II. Iako je tada već bio nemočan, vidjeti ga iz tolike blizine bilo je nešto ipak lijepo. Znajuči da je to ta osoba koja toliko voli ljude, i mislio sam si gdje u toga čovjeka stane toliko ljubavi. Iako sam se uistinu ispržio na suncu i nahodao, to mi je bio jedan od lijepših dana u dosadašnjem životu i vječno ću ga pamtiti, kao što ću pamtiti i tog velikodušnog Poljaka koji se u povijest svijeta upisao kao jedan od največih ljudi 20. vijeka, vijeka koji je u gotovo svim društvenim i znanstvenim granama učinio veliki preokret. Ivane Pavle II, hvala ti na svemu što si učinio za ljude na svijetu i nadam se da ti je bolje tamo gdje si sada.
Za kraj ovoga, još jedna pjesma koju je napisao upravo Karol Wojtyla, kada se odlučio zarediti...

O Bože, zar si pozvao mene,
Tvoje usne, moje rekoše ime,
Svoju mladost, sada ostavljam žalu,
Odsad idem, kamo šalješ me ti...


A što se tiće ovoga vikenda, u petak nisam bio nigdje, a u subotu sam bio u Vinkovcima, no o tome možete više čitati u tekstu na Follow Me, kojeg ću napisati kasnije, možda čak odmah nakon ovoga posta. Sve u svemu, ne tužim se na ovaj vikend, bio je u redu.

Od ostalih stvari trebam napomenuti da sam upisao vozački i da idučih dva tjedna preko tjedna neću svirati. Bah, imam predosječaj da će mi to nedostajati, no već ću se nekako uspjeti oduprijeti želji da odem svirati umjesto na predavanja za vozački. A i taj vozački je napokon stigao, i to sada kada imam 21 i pol godinu. No dobro je, bilo je i vrijeme kako sam ja rekao nakon te spoznaje da mi stari uplatio. I što je još bolje, nije bilo nikakvog dogovora, nego ja dođem u petak kući sa svirke i stari mi kaže : "U ponedjeljak krečeš na vozački"...Dobro, ja se nisam bunio...

Eto, nemam više inspiracije odjednom...Ovaj post sam pisao ustvari u 20 i 15, no onda sam naglo morao izletiti iz kuće i vratio se tek sada, tako da ga se sada i piše...To je to, evo vam još neki glupavi quotan box i uživajte...

Jeste li culi ....

... za zenu kojoj je automehanicar nakon pregleda automobila rekao da ima kratak spoj negdje u motoru, a on
je pitala koliko bi kostalo da se taj spoj produzi
... da amerikanci izbacuju na trziste novu mehanicku pilu sa rezervnim prstima
... za decka koji je toliko mrsav da ima prugastu pidzamu sa samo jednom prugom
... za drugog decka koji je toliko mrsav da se moze provuci izmedju tapeta i zida
... za covjeka koji je toliko ruzan da ga komarci ujedaju zmireci
... za glupana koji je tvrdio da ima vise mozga u glavi nego vi u malom prstu
... za glupana koji je za rodjendan dobio opremu za skijanje na vodi pa sada trazi more s nagibom

- 23:47 - Say It If You Mean It (1) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">