~ tko sam ja uopće? ~

srijeda, 22.02.2006.

Mujo i reinkarnacija

Da ne bi bile same "mudrosti" na blogu, moram i ovjekovječiti ovaj biser:


Dođe Mujo kući navečer pijan ko letva, i zavuče se pored Fate koja je već spavala.
Kad se probudio vidio je čudnog čovjeka kako stoji pored kreveta noseći dugu bijelu halju.
- "Tko si ti?" - priupita Mujo.
- "Ja sam Sveti Petar!".
- "Jel' to znači da sam ja mrtav?"
- "Da!"
- "Ali, imam još tol'ko razloga za život, nisam se oprostio od obitelji... Moraš me poslati nazad i to odmah".
- "Možeš se reinkarnirati, ali postoji kvaka. Mogu te poslati nazad ali samo kao psa, ili kao kokoš.
- "Onda bolje kao kokoš pošto znam da ima farma, odmah blizu kuće".

Petar zapljesne rukama, pojavi se svjetlost i Mujo se nađe prekriven perjem kako kljuca okolo po dvorištu.
Dođe pijetao do njega i pita Muju:
- "Šta, znači ti si nova kokoš, jel' uživaš prvi dan ovdje?"
- "Je super je, ali imam čudan osjecaj iznutra kao da ću eksplodirati."
- "Ma to ovuliraš, nije to nista. Nemoj mi reći da nikad nisi snijeo jaje? Ako nisi, samo se opusti i pusti da sve ide svojim tokom."

I Mujo se opusti i nakon nekog trenutka izleti jaje. I obuzme Muju milina jer je po prvi puta osjetio majčinstvo. Kad je snijeo drugo jaje, obuzeo ga je jos veći val emocija i znao je da biti reinkarniran kao kokoš mu je nešto najbolje u životu što mu se moglo dogoditi... Ikada!!!

Užitak je bio nezamisliv i taman kad je htio snijeti treće jaje osjeti udarac u potiljak i čuje Fatu kako viče
- "Probudi se, p*čka ti materina pijana, sereš po krevetu..."



  • Vrlo dobro! (babl 22.02.2006. 12:45)

  • Razvalih se od smjehozee! :-))) Pa, dobro, a tko si pak sad ti, ako smijem pitati? (sick of it all 23.02.2006. 13:53)

  • odlican... :D (Blueville 26.02.2006. 19:14)


  • - 11:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>