srijeda, 06.12.2006.

FALUN DAFA

Kako u zadnje vrijeme puno imam problema, počeo sam razmišljati i čititi o raznim meditacijama. Joga se previše udomaćila kod nas i danas ptice na grani znaju za Jogu u svakodnevnom životu i to je dobro. A ja sam otkrio za mene jednu novu vrstu meditacije koja se naziva Falun Dafa. I da nebi puno pametovao odlučio sam napraviti kopi pejst stvari koje sam pročitao..za sad samo jedan dio tj. osnove:

Falun Dafa, koji se takođe naziva Falun Gong, je jedna tradicionalna vrsta meditacije, odnosno kultiviranja duha i tijela iz Kine. Moderni naziv za kultiviranje duha i tijela je Qigong. Prakticiranje Falun Gong-a se sastoji od 5 vježbi, koje uključuju i meditaciju i od praktične primjene univerzalnih principa "Istinitosti, Dobrodušnosti i Tolerancije" u svakodnevnom životu.

Falun Gong je u javnost iznio g. Li Hongzhi 1992 godine. Već nakon kratkog vremena je Falun Gong u Kini stekao veliku popularnost. Tako je Li Hongzhi 1993. godine bio proglašen za najomiljenijeg Qigong-majstora, a Falun Gong za izvanrednu Qigong-školu. Li Hongzhi je i autor knjige "Zhuan Falun" u kojoj su objašnjeni principi Falun Gong-a i koja pretstavlja sistematsko uputstvo za prakticiranje. Knjiga "Zhuan Falun" je 1996. godine bila jedan od bestselera u Kini, a u međuvremenu je prevedena na preko deset jezika.

Kroz prakticiranje Falun Gong vježbi i primjenu principa Istinitosti, Dobrodušnosti i Tolerancije u svakodnevnom životu, značajno se poboljšava zdravlje, smanjuje stres i postiže unutrašnji mir i harmonija, a poboljšavaju se i koncentracija i psihičke sposobnosti. Pokreti Falun Gong vježbi su jednostavni i lagani za naučiti, ali su ipak izuzetno djelotvorni. Oni podržavaju i regulišu energetske procese u tijelu, eliminišu energetske blokade i dovode tijelo u najbolje stanje. Vježbe su jako fleksibilne i mogu lako biti integrirane u svakodnevni život. Mogu se prakticirati u svako doba dana i na svakom mjestu, nasamo ili u grupi. Nakon prakticiranja Falun Gong vježbi, čovjek se osjeća opušteno, uravnoteženo i pun je energije.

Zbog nesvakidašnjeg uticaja na zdravlje, a i zbog činjenice da su sve Falun Gong aktivnosti besplatne, Falun Gong je u roku od samo nekoliko godina postao najpopularniji Qigong svih vremena u Kini. Prema kineskim medijima je početkom 1999 godine Falun Gong prakticiralo izmedju 70 i 100 miliona ljudi. U međuvremenu se Falun Gong proširio u preko 50 zemalja u svijetu, a Li Hongzhi je takođe dobio brojna priznanja, kao što je npr. proglašenje "počasnim građaninom" i "ambasadorom dobre volje" grada Houstona(USA).

Falun Gong je u potpunosti besplatan i ne zahtijeva učlanjivanje ni u kakvu organizaciju. Falun Gong prakticiraju ljudi iz svih društvenih slojeva, a potrebna literatura i uputstva za vježbanje se mogu naći na internetu.


Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 20:05 • Komentari (4) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica