Simplicity is the heart

subota, 28.01.2006.

Chicago me odusevljava jer me (opet) podsjeca na nase gradove.
Ne u potpunosti, ali u sustini vise lici nego ovaj rastrkani grad u kome se ja nalazim.

Ne volim njihov sistem.
Nigdje se ne uspjevas kretati bez auta. Poslije steknes naviku, pa ti i za najblizu prodavnicu sjedas za volan. Sjecam se, prije sam mogla satima pjesaciti pored rijeke...sama ili u drustvu, ne obracajuci paznju na vrijeme...
Mozda je to bio samo dio djetinjstva, ali opet...uporedjujem svoje i americko...mnogo smo vise slobode imali mi...
Ovdje se sve mjeri vremenom i novcem.
Ti si samo rob cvrstog sistema i slobodan si ako se uspijevas odvojiti od realnosti bar jednom dnevno i pobjeci u neki svoj svijet...
Ali tesko...

Kude komunizam...
Pricaju o demokratiji, slobodi...a sami ne shvataju u kakvom se zatvoru nalaze.
Kakva sloboda govora...to je samo iluzija...

Zalosno...
Ali bolje da prestanem.
Ovako samo padnem u bedak i uhvati me nostalgija.

28.01.2006. u 16:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Riznica mojih misli...

...i samo jos jedan nacin da ih raspem oko sebe.

Moje drugo ja...

Kroz snove...