Komentari

enhu.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • nemiri

    uvek me je zanimalo kako su svi isto slikali...imali su propise po kojima rade? kako su svi, a sigurno ih je bilo mnogo, isto videli u mašti?ko je propisivao šta je to mašta? mnogo se razlikuje od današnje umetnosti, tj. onoga što mi nazivamo umetnost

    avatar

    26.09.2004. (01:10)    -   -   -   -  

  • jednoga dana i ja cu u raj...

    hej, naš možda nešt o MAJI?? navodno je bila zeusova ljubavnica i rodila mu je sina hermesa, a i maje označavaju kao neko zviježđe... ajd, ak imaš volje nađi mi nešto! cmok;)

    avatar

    26.09.2004. (04:02)    -   -   -   -  

  • i vidim i čujem

    Ovo me podsjeća na staro islamsko slikarstvo, iluminaciju. S obzirom da je figurativno slikarstvo zabranjeno, islamska iluminacija je imala strogo određena pravila. Svaka uporaba perspektive je bila protivna Alahu. Svijet se trebao slikati onako kako ga Alah vidi, a ne kako ga vidi čovjek. Od kineskog slikarstva su preuzeli mnoge elemente, pa tako i slikanje lica-zato na njihovim iluminacijama lijepe djevojke uvijek imaju kineski oblik lica. Osim toga, čovjek nikada nije smio biti u centru slike, jer je centar rezerviran za Alaha. Veličina naslikanih likova nije određivana perspektivom, dakle kako izgledaju sa zamišljene točke gledišta, nego njihovom važnošću u Alahovim očima. Portret kao takav nije postojao. Ima toga još, ali ne želim okupirati još više tvog bloga. Samo me je potsjetilo.

    avatar

    26.09.2004. (16:09)    -   -   -   -  

  • nemiri

    da, Gargamele, na to mislim, ima neka slična fora sigurno

    avatar

    26.09.2004. (17:22)    -   -   -   -  

  • Waterloo

    Egipatska umjetnost kao i grčka i još mnoge druge su imale točno određene kanone ljepote i pravila koja su se slijedila, naravno, uvijek je bilo iznimaka, zbog utjecaja ostalih kultura, u jednoj sceni gozbe iz XVIII dinstije djevojke su naslikane frontalno, ali znalo se npr. muškarci su bili obojeni u tamne oker tonove, žene više žutim bojama, poštovali su zakone vertikalne perspektive gdje ono što je iznad ne znači da je iznad ili nadređeno, tj. više od onoga ispod nego samo prostorno udaljenije, zatim tzv. perspektivno prekrivanje... itd. itd. Na jednom reljefu u Louvreu je ostala vidljiva mrežasta podloga koja je služila za prenošenje skiciranih modela na velike površine, ostatak "školske" tradicije, a neki su urezivali figure prema utvrđenim pravilima proporcije i na osnovi napamet naučenih stereotipa. Radili su realistične portrete umrlih u naglašenom chiaroscuru i tonalnih helenističkih tradicija (to je već 2. st.n.e.) bla bla bla

    avatar

    26.09.2004. (17:51)    -   -   -   -  

  • Athumanunh

    Ohohoo, pa ovdje ima nešto novoga, može se nešto i naučiti, samo naprijed slobodno pišete, nemam ništa protiv.

    avatar

    26.09.2004. (22:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...