@Donabellina; Ma kakvi. Koliko puta kroz godinu su neka navlačenja , sve ovakve gluposti. A starci su izvan sebe...... srce im gori, al na nezdrav način. Često mislim kako bi ovakve stvari trebalo pisati na blog, a onda su mi toliko odbojne i naporne da to ne učinim.
Evo recimo; Prije tri tjedna trebao je sjesti regres (lova za godišnji). Već nas tri tjedna zavlače....ali to me ne oslobađa činjenice da kasnim s kreditima i da moram otrpiti stalno zivkanje i SMSe iz banke da me podsjete da sam dužna. Meni je država dužna , al kog da ja zivkam? Kome da kamate naplatim? Šest mjeseci nisu isplatili povišice zagarantirane ugovorom? Kamate? Ma bit ćemo sretni ako to ikad isplate. Možeš pisati privatnu tužbu. Pa koji je to k.? Organizirana država? I tako UVIJEK i STALNO.
Oprosti što sam na tebe istresla.
20.07.2018. (17:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nek ti stari rukom napiše punomoć da ga možeš zastupati pa im tutni pod nos. ako živite skupa nemaju ti šta prigovarat. nek oni dokažu da to nisu tvoji pozivi na računu. ti lako možeš dokazati da si zainteresirana stranka u postupku. pitaj ih točan članak zakona po kojem ti ne možeš umjesto starog podnijeti žalbu. gdje to piše u zakonu i u kojem zakonu...ono točno Narodne novine? ako nema u zakonu onda nisu u pravu. što se tiče njihovih pravilnika to su jednostrani dokumenti, a vaš poslovni odnos je ugovorni, dakle dvostrani, a ne jednostrani. napiši im ti svoj pravilnik u kojem piše da tebe stari ovlašćuje za podnošenje žalbi u ugovornom odnosu s telekomom.... da im mp3....do kad će nas ugnjetavat... smjesta piši prigovor hakom-u....
20.07.2018. (18:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@My net Soul; Ne živimo skupa, znam točno kaj će se dogoditi:
Stari će tužbu napisati svojom rukom, faksirat ćemo to s pošte (jer ako je faksiram od doma iz Zg, mogu reći da fax nije na njegovo ime, kao što su sad rekli da nije njegov mail), a onda će reći da su istekli svi rokovi za tužbu i tu će sve pasti u vodu.
To što oni od 30.5. do prošlog tjedna nisu NIKAKO reagirali na sva naša djelovanja, dakle NAMJERNO SU ZATEZALI akciju upravo da rok pritužbe istekne, to si možemo zataknuti ili za uho ili mačku o rep okačiti.
Srce vatreno!
20.07.2018. (18:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podnesite prigovor, TU ti je i online prijava i obrazac za reklamaciju i aplikacija Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača Napišite po datumima kako se sve odvijalo i nereagiranja, još ako znaš datum i vrijeme poziva i kontakata sa HT-om bilo bi odlično. Isti takav dopis pošalji i HT-u, s napomenom da se istovjetni spis prosljeđuje HAKOMU, Ministarstvu gospodarstva, Savjetovalištu za zaštitu potrošača i Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
Do sada sam sve uspjela riješiti na taj način
21.07.2018. (07:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
Sad je 15:00
20.07.2018. (15:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
.Annabonni
ma nije valjda ?
zatajio sustav kroz vrijeme tekmi......nema drugog
20.07.2018. (16:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
@Donabellina;
Ma kakvi.
Koliko puta kroz godinu su neka navlačenja , sve ovakve gluposti. A starci su izvan sebe...... srce im gori, al na nezdrav način.
Često mislim kako bi ovakve stvari trebalo pisati na blog, a onda su mi toliko odbojne i naporne da to ne učinim.
Evo recimo;
Prije tri tjedna trebao je sjesti regres (lova za godišnji). Već nas tri tjedna zavlače....ali to me ne oslobađa činjenice da kasnim s kreditima i da moram otrpiti stalno zivkanje i SMSe iz banke da me podsjete da sam dužna.
Meni je država dužna , al kog da ja zivkam?
Kome da kamate naplatim?
Šest mjeseci nisu isplatili povišice zagarantirane ugovorom?
Kamate? Ma bit ćemo sretni ako to ikad isplate.
Možeš pisati privatnu tužbu.
Pa koji je to k.? Organizirana država?
I tako UVIJEK i STALNO.
Oprosti što sam na tebe istresla.
20.07.2018. (17:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
My net Soul
nek ti stari rukom napiše punomoć da ga možeš zastupati pa im tutni pod nos. ako živite skupa nemaju ti šta prigovarat. nek oni dokažu da to nisu tvoji pozivi na računu. ti lako možeš dokazati da si zainteresirana stranka u postupku. pitaj ih točan članak zakona po kojem ti ne možeš umjesto starog podnijeti žalbu. gdje to piše u zakonu i u kojem zakonu...ono točno Narodne novine? ako nema u zakonu onda nisu u pravu. što se tiče njihovih pravilnika to su jednostrani dokumenti, a vaš poslovni odnos je ugovorni, dakle dvostrani, a ne jednostrani. napiši im ti svoj pravilnik u kojem piše da tebe stari ovlašćuje za podnošenje žalbi u ugovornom odnosu s telekomom.... da im mp3....do kad će nas ugnjetavat... smjesta piši prigovor hakom-u....
20.07.2018. (18:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
@My net Soul;
Ne živimo skupa, znam točno kaj će se dogoditi:
Stari će tužbu napisati svojom rukom, faksirat ćemo to s pošte (jer ako je faksiram od doma iz Zg, mogu reći da fax nije na njegovo ime, kao što su sad rekli da nije njegov mail),
a onda će reći da su istekli svi rokovi za tužbu i tu će sve pasti u vodu.
To što oni od 30.5. do prošlog tjedna nisu NIKAKO reagirali na sva naša djelovanja, dakle NAMJERNO SU ZATEZALI akciju upravo da rok pritužbe istekne, to si možemo zataknuti ili za uho ili mačku o rep okačiti.
Srce vatreno!
20.07.2018. (18:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisa
Podnesite prigovor,
TU ti je i online prijava i obrazac za reklamaciju i aplikacija Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača
Napišite po datumima kako se sve odvijalo i nereagiranja, još ako znaš datum i vrijeme poziva i kontakata sa HT-om bilo bi odlično.
Isti takav dopis pošalji i HT-u, s napomenom da se istovjetni spis prosljeđuje HAKOMU, Ministarstvu gospodarstva, Savjetovalištu za zaštitu potrošača i Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
Do sada sam sve uspjela riješiti na taj način
21.07.2018. (07:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
@Nisa,
hvala ti puno za link!
Stvarno ću pokušati, ne vjerujem da na ikoji drugi način možemo stati tome na kraj.
Vječita natezanja..... :((
21.07.2018. (10:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...