Komentari

neu.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • josipablog2017

    Neki smatraju kako je ustroj ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja bolje strukturiran i "izveden" od školskog sustava. Sve više osviještenih ljudi shvaća kako bi se ove dvije, za dijete i njegovu obitelj, iznimno važne institucije trebale približiti i "prigrliti" jedna drugu. Ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje podržava prirodu djeteta, uvažava dijete u sredini, ima fleksibilnu organizaciju, odgojno-obrazovni rad temelji se na potrebama, sposobnostima i interesima djece. Kad bi se, na ovaj način, školstvo približilo djetetu kao što se je ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (predmet istraživanja je predmet interesa djece), djeca bi bila slobodnija, spontanija, sretnija i uspješnija u učenju i postizanju vlastitog napretka u školskim klupama a s njima i njihovi roditelji.

    avatar

    02.02.2017. (19:37)    -   -   -   -  

  • Ana Plišić

    U predškolskoj se ustanovi uvelike promijenio način odgojno-obrazovnog rada koji holistički povezuje sadržaje, dok školski sustav još uvijek tradicionalno pristupa odgoju i obrazovanju. mislim da je u školskom sustavu definitivno potrebna reforma koja će mijenjati način poučavanja djece od transmisijskog i linearnog prema participativnom i sukonstruirajućem učenju.

    avatar

    02.02.2017. (20:34)    -   -   -   -  

  • Bruna Petrov

    I sami smo svjesni koliko se veliki jaz stvara u prijelazu djeteta iz vrtića u školu. To je, a čini se da će i još neko vrijeme biti veliki problem. Dok predškolska ustanova gleda na dijete individualno i prati njegove interese (ili bi barem trebala), u školi vrijedi onaj pristup "jednako za sve" i dijete je prisiljeno usvajati sadržaje koji su mu nametnuti. Potrebna je reforma gdje će se i djecu pitati što i kako žele učiti, uvrstiti sadržaje prema njihovim vlastitim interesima, a ne se striktno držati propisanih sadržaja. Mislim da bi to dovelo do sretnijih učitelja, a i još sretnijih učenika.

    avatar

    02.02.2017. (20:49)    -   -   -   -  

  • Milica

    Uloga učitelja u organizaciji nastave i učenja je vrlo bitan u dječjem svijetu odrastanja.Dječji svijet,prostor neslućenih mogućnosti,suviše je ovisan o odraslima.Naučiti dijete kako će ući u svijet sreće,odgovornosti,svijet kvalitete,prijateljstva,zabave,slobode,svijet uspjeha mogao bi i trebao postati svijet sadašnjosti.Tu važnu ulogu ima učitelj.On je voditelj i organizator odgojno obrazovnog procesa,poznavatelj pedagogije,didaktike i metodike.Kako se dijete razvija i raste ta pomoć je sve manje potrebna a učiteljeva uloga je završena ako se učenik osamostalio. Učitelj postaje kvalitetniji ukoliko svoj rad promatra kao samo ostvarenje,kao kreativan čin.Ne odgajaju ni metode,ni postupci već ličnost,stabilne,jake i za to obrazovane.

    avatar

    02.02.2017. (22:20)    -   -   -   -  

  • Nina

    Ključ uspješnosti poučavanja je u pobuđenoj motivaciji djeteta. Samo intrinzična motivacija vodi prema dubinskom pristupu učenju, a ne učenju sa ciljem dobivanja željene ocjene zbog vanjskih poticaja i pritisaka. Zato je ključno da djeca vide smisao u onome što uče i što se od njih zahtjeva u nastavnom procesu. Za to je važan suradnički odnos između nastavnika i učenika kako bi dijete moglo aktivno sudjelovati u nastavi, slobodno postavljati pitanja, istraživati i kreirati u toku učenja itd. U nastavi bi puno više trebalo koristiti aktivne načine rade (eksperimenti, projektna nastava, igranje uloga, igre…) i učiniti rad s djecom što raznolikijim korištenjem video materijala, računalnih aplikacija, uključivanjem osobnog iskustva djece, suradničkog učenja među vršnjacima itd. Na taj način obvezni nastavni sadržaji mogli bi se približiti različitim interesima djece i pobuditi kod njih intrinzičnu motivaciju za sadržaje učenja.

    avatar

    03.02.2017. (14:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...