Dijete rane dobi nema razvijenu sposobnost samoregulacije emocija. Nedovršen emocionalni razvoj stavlja dijete u poziciju da ovisi o svojim emocijama izazvanim iz vana. Npr. dječji ispadi bijesa kao što su bacanje po podu,plakanje i vikanje kad je frustrirano. Često se ovakvo dječje ponašanje karakterizira kao bezobrazno i neodgojeno što je pogrešno. Bacanje po podu uz plakanje i vrištanje je prirodna faza u razvoju nastala nesrazmjerom količine frustracije i još uvijek male sposobnosti neurološkog sustava da je proradi. Zato je odgovor odraslih na dječje ponašanje te njihov odnos prema djetetu u tom trenutku izuzetno važan. O odraslima, prvenstveno o roditeljima i njihovoj reakciji ovisi da li će se dijete i kada razviti dovoljno dobru sposobnost prorade frustracija.
27.01.2017. (20:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zanimljiv članak o samoregulaciji ponašanja i učenja djece. o samoregulaciji djece se vrlo malo govori, čak i praksi je to dio koji se rijetko refleksira, koji se stavlja u fokus. Voljela bih vidjeti i praktični dio primjene samoregulacije ponašanja i učenja.
28.01.2017. (18:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
student
Mislim da se samoregulacija ponašanja može povezati sa intrinzičnom motivacijom i da se na nju može utjecati
01.02.2017. (16:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Razvoj samoregulacije kod djece važno je i potrebno poticati od njihove najranije dobi. Trenutno radim u jaslicama gdje se trudimo u svakoj situaciji i aktivnosti kod djece razvijati samoregulaciju vlastitog ponašnja, naravno s ozbirom na mogućnosti njihova kognitivnog razvoja i percepcije. Također, trudimo se u cjelokupan proces uključiti i roditelja te im ukazati na važnost razvoja iste kod njihove djece.
01.02.2017. (22:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dušica K.
Dijete rane dobi nema razvijenu sposobnost samoregulacije emocija. Nedovršen emocionalni razvoj stavlja dijete u poziciju da ovisi o svojim emocijama izazvanim iz vana. Npr. dječji ispadi bijesa kao što su bacanje po podu,plakanje i vikanje kad je frustrirano. Često se ovakvo dječje ponašanje karakterizira kao bezobrazno i neodgojeno što je pogrešno. Bacanje po podu uz plakanje i vrištanje je prirodna faza u razvoju nastala nesrazmjerom količine frustracije i još uvijek male sposobnosti neurološkog sustava da je proradi. Zato je odgovor odraslih na dječje ponašanje te njihov odnos prema djetetu u tom trenutku izuzetno važan.
O odraslima, prvenstveno o roditeljima i njihovoj reakciji ovisi da li će se dijete i kada razviti dovoljno dobru sposobnost prorade frustracija.
27.01.2017. (20:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vanessa
Zanimljiv članak o samoregulaciji ponašanja i učenja djece. o samoregulaciji djece se vrlo malo govori, čak i praksi je to dio koji se rijetko refleksira, koji se stavlja u fokus. Voljela bih vidjeti i praktični dio primjene samoregulacije ponašanja i učenja.
28.01.2017. (18:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
student
Mislim da se samoregulacija ponašanja može povezati sa intrinzičnom motivacijom i da se na nju može utjecati
01.02.2017. (16:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Amalija H
Razvoj samoregulacije kod djece važno je i potrebno poticati od njihove najranije dobi. Trenutno radim u jaslicama gdje se trudimo u svakoj situaciji i aktivnosti kod djece razvijati samoregulaciju vlastitog ponašnja, naravno s ozbirom na mogućnosti njihova kognitivnog razvoja i percepcije. Također, trudimo se u cjelokupan proces uključiti i roditelja te im ukazati na važnost razvoja iste kod njihove djece.
01.02.2017. (22:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...