Komentari

babl.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Pero Kvesić

    Veliš: "... a aktualne ne treba reklamirati.". Ni vrag da sam sebe ubrajaš u veličine? :)
    Hahaha, počeo si oponašati Dragaša, Tomića, Jergovića i ostale. Jedan drugoga postavlja za "veličinu". Kaj je i tebi tatek bil JNA zastavnik na službi u Zagrebu di na Tuškancu špija pravovjernost ondašnjih političara. Kaj ne? ;)

    avatar

    21.04.2016. (09:02)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    prva asocijacija

    avatar

    21.04.2016. (09:58)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    sjetih se Bergsona... poistovjećujem polet i elan vital... nedostaju... :)

    avatar

    21.04.2016. (11:26)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Kaže se da nitko nije prorok u svom selu a imam osjećaj da su rijetki oni koji uspiju "prorokovati" i u svom vremenu. Relativno malen broj umije prepoznati ( i cijeniti) one koji će nadživjeti svoje vrijeme. Za razliku od njih, "široke mase" uvijek prihvaćaju sebi slične, a takvih je neizmjerno više.

    avatar

    22.04.2016. (12:49)    -   -   -   -  

  • roker

    čestitke na nagradi!

    avatar

    25.04.2016. (15:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...